25306yosef
New member
על מנת להגיע לרמת החייל, אני נוסע עם הרכבת לתחנת בני ברק
ומשם ברגל זה כמה דקות הליכה. וזה נראה לי הרבה יותר פשוט מאשר לעשות דוקטורט על המסלולים והתחנות של קווים 1 ו-189.
אני מאוד מצטער לומר זאת, אבל אף אחד עוד לא הצליח לשכנע אותי מדוע ולמה אני צריך להיכנס לאתר אינטרנט זה או אחר על מנת לבדוק את המסלולים והתחנות של קווים 1 ו-189.
זה נראה לי כל כך פשוט ונוח ואף מובן מאיליו לנסוע עם הרכבת מהקריות ועד לתחנת הרכבת הקרובה בתל אביב ומשם ללכת ברגל. זה כל כך כיף ללכת ברגל ולעבור בין עשרות חנויות ובתי עסק ולא נראה לי שקו אוטובוס יוכל לעשות לי יותר כיף. נראה לי שקו אוטובוס רק יסבך אותי וישבש לי את כל התכניות.
קו אוטובוס פנימי בת"א טוב בעיקר לעצלנים ולמתקשים בהליכה. בשביל מי שלא מתקשה בהליכה והוא לא עצלן, אין טוב יותר בת"א מאשר הליכה ברגל.
ועל אחת כמה וכמה הליכה ברגל טובה ביותר למי שלא מכיר את ת"א, זו תהיה ההזדמנות להכיר את העיר היטב לעילא ולעילא. זה היה טוב ביותר לצורך הכרת העיר לפני 30 שנה בעידן מפות הנייר, וזה טוב ביותר גם כיום בעידן המפות הדיגיטליות בטלפון הסלולרי.
ולגבי הזמן, כבר כתבתי שהאוטובוס בת"א לא חוסך כמעט כלום אם בכלל חוסך משהו. ולדעתי הוא רק מבזבז זמן יקר... המרחקים בתוך העיר ת"א בין האתרים השונים הוא כל כך קצר, כך שאין כל משמעות לאוטובוס.
בחיפה ובירושלים המצבים שונים לחלוטין מאשר בת"א, שם דווקא יש יתרונות לאוטובוס.
על מנת להגיע לרמת החייל, אני נוסע עם הרכבת לתחנת בני ברקלא כ"כ מובן לי רק
אם אמרת בעצמך שאתה לא יודע מה מסלולם ואיפה הם עוברים, על סמך מה אתה קובע כמה תועלת הם יביאו לך?
לא שאני מנסה למכור לך את הקווים האלה אבל כאמור בשביל זה ניתן לברר, באתר דן יש פירוט מלא של המסלולים והתחנות ולפי זה יותר סביר להסיק מסקנות אם הם יביאו לך תועלת או לא.
אני בתור אחד שלא מתמצא בת"א ולא יודע באילו מהמקרים הנ"ל אתה צודק או לא, כן יודע שלמשל כשהייתי צריך להגיע לרמת החייל היה לי קצת יותר נוח להגיע עם 189 מתחנת האוניברסיטה בכ-20 דקות במקום ללכת 40-50 דקות.
ומשם ברגל זה כמה דקות הליכה. וזה נראה לי הרבה יותר פשוט מאשר לעשות דוקטורט על המסלולים והתחנות של קווים 1 ו-189.
אני מאוד מצטער לומר זאת, אבל אף אחד עוד לא הצליח לשכנע אותי מדוע ולמה אני צריך להיכנס לאתר אינטרנט זה או אחר על מנת לבדוק את המסלולים והתחנות של קווים 1 ו-189.
זה נראה לי כל כך פשוט ונוח ואף מובן מאיליו לנסוע עם הרכבת מהקריות ועד לתחנת הרכבת הקרובה בתל אביב ומשם ללכת ברגל. זה כל כך כיף ללכת ברגל ולעבור בין עשרות חנויות ובתי עסק ולא נראה לי שקו אוטובוס יוכל לעשות לי יותר כיף. נראה לי שקו אוטובוס רק יסבך אותי וישבש לי את כל התכניות.
קו אוטובוס פנימי בת"א טוב בעיקר לעצלנים ולמתקשים בהליכה. בשביל מי שלא מתקשה בהליכה והוא לא עצלן, אין טוב יותר בת"א מאשר הליכה ברגל.
ועל אחת כמה וכמה הליכה ברגל טובה ביותר למי שלא מכיר את ת"א, זו תהיה ההזדמנות להכיר את העיר היטב לעילא ולעילא. זה היה טוב ביותר לצורך הכרת העיר לפני 30 שנה בעידן מפות הנייר, וזה טוב ביותר גם כיום בעידן המפות הדיגיטליות בטלפון הסלולרי.
ולגבי הזמן, כבר כתבתי שהאוטובוס בת"א לא חוסך כמעט כלום אם בכלל חוסך משהו. ולדעתי הוא רק מבזבז זמן יקר... המרחקים בתוך העיר ת"א בין האתרים השונים הוא כל כך קצר, כך שאין כל משמעות לאוטובוס.
בחיפה ובירושלים המצבים שונים לחלוטין מאשר בת"א, שם דווקא יש יתרונות לאוטובוס.