האם בנישואים בהם הבעל לא מקיים יחסי

orlyhai

New member
האם בנישואים בהם הבעל לא מקיים יחסי

אני הייתי נשואה 13 שנה ועוד 7 שנים חייתי ללא נישואין לפני כן. בעלי מעולם לא היה מעוניין בסקס ובפעמים הבודדותשביקשתי נראה לחוץ וסובל.יש לנו 3 ילדים מהפריות מבחנה.התאפקתי כמעט 20 שנה.... אבל פתאום זה קרה ושינה לי את החיים...התאהבתי בו והוא היה משגע... אבל אשתו ובעלי גילו.אני הרגשתי שכמעט 20 שנה בגדתי ביצר המיני שלי ובהיותי אישה.מה אתם חושבים?
 

enigomontoya

New member
עצוב

נראה ש- 20 שנה פספסת דבר מאוד חשוב. אני בספק אם אחרי שטעמת מהסקס תוכלי לוותר עליו ותוכלי להמשיך בנישואים כפי שהיו עד היום. האם שאר הדברים שבעלך מעניק לך יכולים לבוא במקום הסקס ?
 

gimel9

New member
שהתחלת בערך 19 שנים מאוחר מידי

אי אפשר בלי מין. או שבן זוגך יבין זאת ויעשה משהו, או שיתן לך לגיטימציה לחפש במקום אחר, או שלא תהיה ברירה אלא לסגור את השותפות. וכמו שנאמר כאן תלוי מה מערכת היחסים בינך ובין בעלך בשאר המישורים. ואגב זה שאשתו של מאהבך ובעלך תפסו את העניין מעורר חשד שזה מה שרצית שיקרה, כדי לפוצץ את הבלון המזדקן הזה של חיי הנישואין שלך ללא סקס.
 

orlyhai

New member
אתה יודע מה? אתה צודק

אני הייתי בעננים ולא השתדלתי להסתיר את הרומן.לא היה לי טוב בנישואים באופן כללי.בעלי ואני מנהלים חשבונות בנק נפרדים וכשהייתי מובטלת הוא שלט בי ע"י הכסף שלו ולא נתן לי כסף.לא היה לי לקנות אוכל לילדים והוא הסתובב בבתי קפה.רציתי לצרוח.ואז הוא בא....
 

johnyshoaly

New member
ואוו

אין מילים לא? 20 שנה? מה??? מזעזע ואני חשבתי שאנשים מזמן ירדו מהעצים, מסתבר שלא ממש...
 

gimel9

New member
אם אחד כזה אין כל סיבה שתשמרי

אמונים. תמשיכי לחפש לך מאהבים ותעשי חיים כמה שיותר. לא שווה את אמונך.
 

johnyshoaly

New member
אין למחול על העבר, לא מועיל לכלום

אבל מרגע שאת בהכרה ויודעת מה טוב בשבילך, עשי את הצעד הנכון שיצאים לך, למדי אותו מתענוגות הסקס, תמשיכי להתפרפר או תתגרשו אבל להמשיך במצב של תסכול תמידי נראה לי לא בריא לחלוטין!
 

liat1953

New member
לא קל ,אבל מומלץ

צאי מהמערכת הזו... חבל על השנים שאת מבזבזת בה... את עדין צעירה ותוכלי שוב לבנות חיים אך מאושרים יותר... אם גם כך חוסך ממך אזי למה את צריכה להמשיך להתענות...החלטה לא קלה,ללא ספק...חישבי על עצמך...במיוחד אחרי שטעמת את טעם האהבה והמיניות שהולכים בד בבד. מאחלת לך שיקולים נבונים למען עצמך. ובהצלחה.
 
כל כך עצוב לי לשמוע

החיים עם בעלך נשמעים לי כמו סיוט. סליחה על החטטנות והדעתנות, אבל בייחוד אחרי שגילית מחדש את טעם החיים, למה להשקיע בנישואים בלתי מאושרים עם גבר שתלטתן, קר ואדיש כלפייך? יש לך את מלוא הזכות להיות מאושרת ולנצל את חייך עלי אדמות בדרך שמתאימה לך.
 
מנסיוני הרב.

בסוף יש בגידה ואחר כך פירוק נשואין. כי קשה לחיות כך. וזה לא נעים בעיקר בשלב שהילדים בגרו.
 
אנחנו נמצאים במצב יחסית דומה

כשאשתי ואני לא מקיימים יחסים בכלל, וחיים יחד מתוך סיבות שונות, של טובת הילדים, קושי להיות לבד וכו'. אבל ודאי שבקרוב יהיה שינוי. לכאן (פרידה) או לכטן (שיפור ביחסים). רומן - זה פיתרון אמצע, להיות עם להרגיש בלי. שווה.
 

ל י א ן69

New member
בהחלט עצוב

אני לא יודעת איך החזקת מעמד עד עכשיו אבל לכל אחד יש את הסיבות שלו כנראה וזה לא קל. אז קבלי
ענק ממני מקווה שתגיעי להחלטות הנכונות.
 

orlyhai

New member
תודה על החיבוקים החמים וכמובן שעכשי

עכשיו הכל שונה.אחרי שהכל התפרק לי הייתי ממש במצב של פוסט טראומה. ניסיתי להחזיר לי את המאהב אבל הוא חטף רגליים קרות ופחד מאיומי אשתו וילדיו (הם גדולים). ילדיי קטנים ולכן ניסיתי לשקם בבית.הלכנו למגשרת שניסתה לאחות איתנו את הקרעים.בקושי רב התמודדתי עם המגבלות שהציבה לי (להסתפק במועט) ואותו שלחה לטיפול רפואי ופסיכולוגי. לאחר תקופה הוא לא הזיז אפילו אצבע כדי לנסות לתקן משהו.הכל מבחינתו נשאר אותו דבר חוץ מהבלישות והחיטוטים שלו בחפצים,תיקים וכו' כל דבר נראה בעיניו חשוד אך יחד עם זאת הוא לא הלך לקראתי בעניין המין. אז החלטתי לחגוג ובינתיים יש לי כל מיני סטוצים. הוא מבחינתו כנראה איזה מין הומו שמודחק מעצמו ומין לא מעניין אותו בכלל.... מוזר....
 

gimel9

New member
לא נראה שיש ליחסים עתיד

הבגידות והסטוצים במקרה הזה הם רק הסימפטום של היחסים הגרועים ביניכם. או לפרק או להמשיך כמו עכשיו חשדות, בילוש, חיטוט, בגידות וסטוצים. לא מקנא בך. משתתף בצערך.
 

מורינה

New member
מכירה עוד מישהו...

עם מוזרויות כאילה קוראים לו הבעל שלי
ולמרות שאני די מחוזרת, אני בוחרת בפינצטה וממשיכה לברור ולחפש, ואולי גם למצא את היחיד והמיוחד שאקרא לו - "המאהב שלי". היה לי כזה - ונשאר לי טעם של עודדדדדדד ועודדדדד
 

shovav50

New member
ואללה קשה להאמין

מחד חיבוק גדול להמשך מוצלח. מאידך איך מעבירים את חיי הנעורים ללא מין ,לחלוטין לא ברור לי. משער שכל מי שאמר/ה שזה גם אצלו/ה מדבר על הצטננות בקשר ולא על רצף מתחילתו.... אז בהגבלה הזו -גמני }{
 

d a n 1 9 5 3

New member
תתחילי לחיות

יש הרבה גברים שיכולים לשחרר אותך מהיצר המיני אז קדימה
 
למעלה