האם במסנג'ר החדש אפשר לשלוח הודעות

ל א ק י

New member
אממ

אני אגיב פה לכל ההודעות שכתבת עד כה, כי לא נראה לי שתוכל לקרוא את המסרים כשגולשים מהסלולרי, וכותבים הודעה בפורום מסויים, ואז עושים "קודם"\"אחורה"\משהו דומה, ההודעה נשלחת שוב וזה די מעצבן לראות אלפי הודעות עם אותו נושא ואותו תוכן, למרות הרצון לעזור.. אז אם אפשר, אל תעשה קודם\אחורה.. וגם שים לב שברב הפעמים שהבאת קישור לאתר שלך, הקישור היה שגוי..
 
טוב שאמרת אני מנסה להעלות סרטון

האתר שלי זמין כנראה שיש תכנה שחוסמת את גישה לאתר שלי שנית יקל לך להדריך לכל משתמשים בצירוף רקע פרסומת שלי זה לא משפיע בכלל
 
למעלה