אממ
אני אגיב פה לכל ההודעות שכתבת עד כה, כי לא נראה לי שתוכל לקרוא את המסרים כשגולשים מהסלולרי, וכותבים הודעה בפורום מסויים, ואז עושים "קודם"\"אחורה"\משהו דומה, ההודעה נשלחת שוב וזה די מעצבן לראות אלפי הודעות עם אותו נושא ואותו תוכן, למרות הרצון לעזור.. אז אם אפשר, אל תעשה קודם\אחורה.. וגם שים לב שברב הפעמים שהבאת קישור לאתר שלך, הקישור היה שגוי..