האם בכל דגמי ה DVD * צריך לעשות פיניליז

האם בכל דגמי ה DVD * צריך לעשות פיניליז

לדיסק לפני שצופים בו ב DVD ? מה שאני מחפש זה DVD אשר אפשר להוסיף לו סרטים ל דיסק ה DVD לא בפעם אחת אלה כל פעם להוסיף סרטים.(לא חובה למחוק סרטים) יש לי את הדגם הזה : http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=591537 שלא תומך בדרישה . האם כדאי להחליפו לאחד מהגמים האלה כדאי שיתאים לדרישה : http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=152616 או http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=343051 תודה רבה. אם זה לא המקום הנכון לשאול אשמח לדעת איפה כן. *שמיועדים לטלויזיה .
 

nadavkrv

New member
ברמת העיקרון

DVD-RAM מאפשר כתיבה ומחיקה כאילו היה דיסק קשיח. אבל זה לא כל כך רלוונטי אליך אז מצטער אם הטעתי אותך...
 

nadavkrv

New member
תקשיב

אתה מתכוון לזה שאתה צורב על דיסק DVD כמה סרטי DIVX ? לא הבנתי בדיוק מה אתה צורב? על איזה דיסק??
 
זאדק הערס הפולני צדק, ה DVD הראשון לא תומך

במולטי סאשן דבר גרום לביזבוז הרבה מקום בDVD ים שאני שומר . האם כדאי לי להחליף את ה DVD הראשון באחד משני האחרים ואם כן באיזה ? האם הסברתי את עצמי הייטב ?
 
בכל דיסק שצורבים CD או DVD אם לא צרבת על כל הדיסק אז לא סוגרים את הדיסק .. מקסימום סוגרים סשן אבל לא את הדיסק .. ככה אתה משאיר מקום לצריבה של עוד חומר .. במקסימום אם צרבת דיסק בכמה סשנים והנגן DVD שלך לא יודע לקרוא דיסק של מולטי סשן ואז אתה יודע שלא צורבים על DVD אם אין מספיק לסגור אותו ונגמר הסיפור .. אגב .. במחשב לא תהייה לך לנגן את הדיסק עם תוכנה כגון POWERDVD או כל תוכנה אחרת שמיועדת לנגן סרטי DVD או אפילו עם הנגן הפנימי של חלונות
 
לא הבנתי ,

אני שואל אם ה DVD לא תומך במולטי סאשן האם כדאי לי להלחיף אותו כדי לא לשמור הרבה DVD (דיסקים של DVD) 80 אחוז ריקים ? האם כדאי להחליף את הראשון באחד משני האחרים ?
 
תכל"ס אם יש לך נגן שלא קורא MS אז יש לך שני אופציות .. הראשונה לא לצרוב אלה אם כן יש לה מספיק בשביל לסגור דיסק .. השניה להחליף אותו .. האופציה הראשונה הכי זולה שיש .. אבל בנוגע לרכישת מכשיר חדש שווה להתייעץ בחנויות לגבי הדגמים שמצאו חן בעינייך ולבדוק סופית אצלהם האם המכשירים כן תומכים בMS למרות שהרוב כיום כנראה שכן תומכים ואז כל מה שניתן לעשות זה להפעיל את השיקול הכלכלי וזייהו .. "סע המפתחות בפנים" ../images/Emo3.gif
 
למעלה