האם בוטוקס עלול לסרטן?

בוטוקס

שלום מירי , כאשר את באה לבצע טיפול בבוטוקס עליך לודא שהרופא שמבצע את הטיפול הינוי רופא מומחה , אשר מתמצא ומבין באסתטיקה של הפנים
בנוסף עליך לודא כי הוא עובד עם חומרים אשר מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות האמריקאי , בארץ מדובר בשני מותגים - BOTOX ו- DYSPORT ואלו המותגם היחידים בהם מותר ובטוח להשתמש.
בוטוקס זהו חומר מאוד בטוח אשר קיים בשימוש ברפואה שנים רבות, תופעות לוואי הן נדירות .
לקריאה נוספת - http://www.drellaegozi.co.il/articles
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 
בוקר טוב, בהודעה למעלה כתבת את המותג ALLERGAN

ואילו פה את המותגים BOTOX ו- DYSPORT
קצת מבלבל.

בתור מישהי שלא מבינה ועוד לא התנסתה בזה אבל מגיעה לגיל שאני מתחילה לחשוב בכיוון, מה בדיוק אני צריכה לשאול את הרופא ואיך אני רואה ויודעת לבטח במה הוא משתמש?
 
בוטוקוס

שלום , קיימים מותגים שונים בשוק וחברות שונות אשר מייבאות בוטוקס וחומצה היאלורונית לישראל.
&nbsp
1. אם מדברים על בוטוקס - החומר עצמו אשר מחליש את שרירי ההבעה נקרא בוטוליניום טוקסין, בארץ ישנם רק 2 מותגים של בוטוליניום טוקסין אשר מאושרים לשימוש - BOTOX ו- DYSPORT . כאשר את הולכת לרופא לצורך הזרקת בוטוליניום טוקסין עליך לודא כי זהו רופא מומחה ברפואת עור או כירורגיה פלסטית אשר משתמש רק במותגים המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות האמריקאי ו/או האירופאי בנוסף לישראלי .
עליך לשאול אותו במה הוא משתמש וגם לראות את הקופסא ממנה הוא שואב את החומר . אל תתבישי לבקש לראות ולשאול במה הוא משתמש כי מדובר על בריאות העור שלך.
2. באשר לחומצה היאלורונית - קיימות חברות רבות בארץ שמייבאות חומצה היאלורונית .
ALLERGAN למשל מייבאת חומצה היאלורונית בשם ג'ובידרם, חומצה היאלורונית מאוד איכותית אשר מאושרת לשימוש ע"י משרד הבריאות האמריקאי( FDA ) והישראלי
חברות נוספות מייבאות חומצה היאלורונית בשמות שונים- רסטילן , סטילאז , פרינסס ועוד .גם כאן עליך לשאול ולודא באילו חומרים הרופא המזריק משתמש ולדאוג שמדובר בחומרים מאושרים לשימוש . שימי לב שהרופא מדביק את מדבקת המוצר על הטופס שלך וכי הוא פותח מזרק חדש מהאריזה עבורך.
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 
תודה רבה על ההתייחסות והמידע


 
בוטוקס

לשושי המוטרדת הסירי דאגה מליבך
אם את פונה לטיפול אסתטי אצל רופא מומחה אשר משתמש ב- BOTOX המקורי של חברת ALLERGAN העולמית אין לך מה לדאוג , הוא קיים ברפואה שנים רבות ומאושר לשימוש עי משרד הבריאות האמריקאי FDA
אין דיווחים או מחקרים על עליה בסיכון לפתח סרטן כתוצאה מהזרקת בוטוקס !
חשוב כי תמיד תפני לרופא מומחה ומיומן ותוודאי שהוא משתמש בחומרים המקוריים והמאושרים
בהצלחה
&nbsp
 

נהורית1

New member
שלום לדר אגוזי

את כותבת שצריך ללכת לרופא מומחה. ידוע לי שיש כיום גם קוסמטיקאיות שמזריקות בוטוקס. האם זה מעוגן בחוק שקוסמטיקאית יכולה להזריק בוטוקס?
תודה לתשובה.
 
הזרקות בוטוקס

שלום , רק רופא עם רשיון לעסוק ברפואה ממשרד הבריאות הישראלי יכול להזריק בוטוקס וחומרי מילוי , לקוסמטיקאיות אסור להזריק בוטוקס או חומרי מילוי בשום מקרה !
&nbsp
באשר לרופא מומחה - בארץ לכל רופא מותר להזריק בוטוקס וחומרי מילוי , גם לרופא שיניים אבל עליך לזכור שלא כל רופא הוא מומחה באסתטיקה של הפנים אלא רק כירורג פלסטי ורופא עור , הם היחידים שמומחים בתחום האסתטי.
אני מציעה לך לקרוא את המאמר שלי בנושא
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/articles/article/213/113330/המומחים/אסתטיקה_רפואית_לפנים
&nbsp
 
למעלה