אני רוצה לרגע להתייחס למטרות
שהצבת: מטרה ראשונה - "לשפר את אוצר המילים" - לדעתי, אוצר המלים משתפר בקריאה ובשיחה לכן כדי להעשיר את אוצר המלים של הילדים כדאי לאפשר קריאה בכל בוקר. כשעבדתי בתוך כתות הילדיםידעו שבכל פעם שנכנסים לכתה, גם בבוקר וגם לאחר הפסקה, קוראים בספר מספר דקות. ובכל פעם ילד אחר מדווח על מה שקרא. מטרה שניה - "לשפר את הכתיבה (כתיבה בתוך שורה, עפרון מחודד, רשימה, אותיות וכו')" - לדעתי, מטרה חשובה מאוד אך ניתן להשגה גם כאשר יש כתיבה חופשית, תשובות לשאלות, העתקה.... מטרה שלישית -"משמעת (אני לומד ומשנן בכיתה ובבית, אני מקשיב וכותב את המילה שמקריאים לי, אני שקט וכו'" - מטרה חשובה כשלעצמה. האם היא איננה מושגת על-ידי הכנת עבודות בבית ופעילות שוטפת בכתה? סתם כמה נקודות למחשבה שיהיה שבוע נפלא דפנה