האם אתן מרוצות מהטיולון שלכן

האם אתן מרוצות מהטיולון שלכן../images/Emo73.gif

בטח מוכרת לכן הסיטואציה שלפני שקונים משהו רציני (עגלה, טיולון, כסא לאוטו) שואלים כל אמא מזדמנת מה יש לה והאם היא מרוצה. העניין הוא שאצלי גם אחרי שאני רוכשת את המוצר אני עדיין בהתלבטות אם רכשתי נכון ואני עדיין ממשיכה להטריד, כמעט כל אמא שנייה ברחוב או בגינה - האם היא מרוצה מהטיולון שלה. אז מטרידה גם אתכן ופוצחת כבר גם בסקר "מרוצות" - האם אתן מרוצות מהטיולון שלכן ולמה?
 

She Dolphin

New member
אנחנו מאוד מרוצים! ../images/Emo45.gif

יש לנו טיולון שהוא חלק מהעגלה של צ´יקו (טריו 2002), זאת אומרת - הוא היה הבסיס שעליו היתה מורכבת העריסה של החודשים הראשונים ועכשיו הוא טיולון מעולה: קל, נוח לנהיגה, גלגלים שלא נתקעים, קל לטיפול ואחזקה, מתקפל די קטן, בעל שני מצבים בנוסף למצב ישיבה ושכיבה מלאה. בקיצור
!!
 
מיכל - כמוני כמוך, תכונה משעשעת ../images/Emo6.gif

עד היום אני מתייעצת בגינה לגבי העגלה - פג ונציה - שאני ממש לא מרוצה מהגלגלים שלה ולגבי הסלקל - איזיבוב - שגם ממנו אני ממש ממש לא מרוצה. אגב, מדוע את מתעניינת בטיולון, זה קצת מוקדם להדר, לא? מה שלומכם?
 
סוף סוף צרוצים../images/Emo163.gif

היו לנו 2 עגלות,עכשו יש לנו את הטיולון 3 גלגלים של דר ביבי אנחנו נהנים מכל רגע
 

חדוה1

New member
עגלה ב200 שקל

קנינו בכפר השעשועים עגלה במבצע 200 שקל לפני חצי שנה ואנחנו מאוד מרוצים היא קלה ונכנסת לאוטו בקיצור- עסק טוב מומלץ!!!!!
 
אנחנו קנינו עכשיו...

טיולון "סיטי ספורט" של גרקו (הדגם החדש נמכר בגבעת שמואל ב-550 ש"ח ובטויז אר אס ב-600 ש"ח) אנחנו מרוצים מאוד. הוא קל, הוא נוח, נכנס בנוחות לבגאז´ של הרכב ואריאל מבסוט ממנו לאללה.
 
גם אנחנו מאוד מרוצים מה"סיטי ספורט"

של גרקו. קנינו אותו כי הוא הומלץ לנו וכי הכי קל ונכנס בקלות לבגאז´. הוא נמצא אצלנו תמיד באוטו ותמיד נשלף בקלות ובמהירות. חששתי קצת מהעובדה שהוא צר כזה ולתומר לא יהיה נוח אבל ההיפך הוא הנכון. תומר מאוד אוהב אותו ואפילו נרדם בו (בניגוד לעגלה הנוח והרחבה שיש לנו של פג). בקיצור, אני ממש ממש ממליצה עליו
 

מירי פ

New member
פג ונציה

גם אני בהתחלה לא הסתדרתי- צריך פשוט לנעול את שני הגלגלים הקדמיים- ואז הכל מסתדר!!!
 

מאיה10

New member
טיולון צ´יקו סקייליין - מאוד מרוצים

נקנה בשילב. יקר (800 ש"ח) אבל מצדיק את מחירו.
 

ענבל30

New member
מרוצה למדי...

קיבלנו מתנה את הטיולון של "איזי בייבי" - לפני כשלושה חודשים. בהתחלה הוא היה מדהים מבחינת קלות התמרון, אבל היום אני פחות מרוצה מקלות התמרון שלו... או שהתרגלתי, או שבאמת משהו השתנה... מכל שאר הבחינות אני מאוד מרוצה - הוא עובר יפה במקומות שהעגלה הקודמת היתה נתקעת, קל לקפל ולפתוח אותו (ביד אחת) והוא לא תופס הרבה מקום. יש לו סל מאוד נוח, 3 מחזיקי בקבוקים, יכולת השכבה וגם כיסוי לתקופת החורף. אין ספק שיחסית לעגלה הקודמת שלנו (עליה אני ממש לא ממליצה - של מון-בבה) הוא נהדר...
 

לימור ב

New member
היי מיכל- ממליצה על "מקלרן". בובה

של טיולון. כאמא מאוד ניידת אני מוצאת את הטיולון קל לקיפול, קומפקטי, נכנס לכל מעלית שהיא והילדה אוהבת... אז מי צריך יותר מזה?
 
לנו יש טיולון של קולקרפט (מארה"ב)

האמת שעד לפני חודש בערך השתמשנו רק בעגלת התינוקות (אפריקה) ואז נסענו לארה"ב והבאנו את הטיולון הסופר-קל הזה. יש לו גם מגש מקדימה (שאפשר להוריד) עם חור לבקבוק, וסל ענק, וריפוד מקסים עם ציורים של חיות. הוא נפלא. הוא אמנם לא נשכב אחורה (יש לו גם גרסה כזו אבל אז היא טיפה יותר כבדה ולי היה חשוב שיהיה סופר-קל) - אבל לנו זה לא ממש מפריע כי אם נוסעים למקום שנראה לנו שנהייה הרבה זמן ויש סיכוי שאיה תרצה לישון - אנחנו לוקחים את העגלה בכל מקרה (את האפריקה). הוא גם מאד זול $29 ואני ממליצה למי שנוסע להביא, אפשר פשוט לשלוח אותו במטען בקופסא המקורית.
 

popo11

New member
לנו יש Twinkle

עגלה עם שלושה גלגלים שהביאו לי מהארה"ב. אני מרוצה ממנה 95%. הבעיה היחידה שלי איתה זה המושב שהוא יותר מדי "שק" לטעמי. בחדשות יותר המושב יותר מהונדס ונראה לי יותר נח. חוץ מזה, עבירות נהדרת, קלה מאד, מתקפלת קטן, נכנסת לכל מקום, אחלה עגלה !
 
לנו יש אינגלזינה דגם פלאנט...../images/Emo45.gif

דבר ראשון הוא קל ודבר שני וחשוב הוא מתקפל נוח ונכנס לכל אוטו ממוצע... בנוסף יש לי מגן גשם שיוצא מתוך כיס עם רוכסן מאוד פראקטי באירופה שגם באמצע אוגוסט אלול לרדת גשם!!!
 
למעלה