האם אתן יכולים לכוון אותי מה לכתוב בגוגל

האם אתן יכולים לכוון אותי מה לכתוב בגוגל

כדי למצא דפים מעוצבים ללא תמונות ? אני נורא רוצה ללמוד את הזאנר הזה כדי להכין משהו לבית.
 
מוזר מצאתי רק דפים עם תמונות ואולי רק 1

היה בלי ...
 
../images/Emo13.gif שבת שלום יפצוק ....

האם תוכלי להגיד לי גם איך למצא קנווסים מעוצבים בסקארפ? תודה
 
אגיטה שאבס עיוני ../images/Emo6.gif תרשמי בבקשה :

CANVAS SCRAPBOOK או SCRAPBOOK ON CANVAS וזה יראה לך סגנונות שונים. וגם WALL SCRAPBOOKING גם יתן תוצאות נחמדות. אני מתחילה להרגיש כמו בבילון חחחחחחחחחח
אבל בכיף, אם יש עוד משהו תשאלי.
 
../images/Emo6.gifחחחח

תראי הלוואי והיתי בבילון בעצמי , מאז בית הספר משוםמה אני לא מסתדרת עם האנגלית . מה שכן אני מדברת די טוב... אז אני אדבר ואת תכתבי ?
 
הנה יפצוק שאלה שהיא לא בבילון ... ../images/Emo6.gif

קנווס שאני מכינה משולב אקרילי ,נייר ובד, לצפות להגנה במשהו ? יש לי מוד פייג צהוב , מוד פייג כחול , והמון סוגי לכה כולל בתרסיס , מה גזר הדין ?
והאם התיכנונים שלי יגיעו כבר לידי מימוש ?
יו עכשיו קלטתי כמה אני מגעגעת אליך ....
 
תראי בעקרון מומלץ שיהיה הגנה כלשהי מאבק וכו'

( לפי מיטב המנהג הפולני
שאיך אני מנקה חחח ) לכן לדעתי לכה ספריי תעבוד פה מצויין שכן המריחה תיהיה אחידה וללא סימנים. לכה כמובן על בסיס מים בלבד! מוד פוג' וחברים את יכולה למרוח על הניירות הבסיסיים אם את רוצה כהגנה - לטעמי לא יכול להזיק. ולגבי התיכנונים ישבתי הרגע על כדור הבדולח שלי ( יש כאלה שבהחלט יגידו שאני מכשפה
וזה בסדר ) והוא אומר לי שאין דבר העומד בפני הרצון אלא יש רצון והדבר לעיתים לא עומד...אי לכך יצירתי במקום להתברבר פשוט תושיבי את עכוזך הקטן והחמוד ויאלה לכי על זה. ומתגעגעת זה מעולה!
זה רק מחזק. הולכת לבדוק שהטביחה שלי לא נשרפת ( ומי שתוהה מאכל עם בשר , תפו"א, עלה מנגולד (סלק) ושעועית - בקיצור סוף העולם ).
 
../images/Emo3.gif נשמע טעים

החדר עבודה שלי מבולגן(עברתי דירה ויש לי חדר שלם ) , ואני לא מרגישה טוב (פיברו מעצבן) אז אני עונה על ההגדרה של ה"לא עומד"
 
למעלה