האם אתם רושמים לאן שלחתם קו"ח?

Ben Zak

New member
האם אתם רושמים לאן שלחתם קו"ח?

לאחרונה כאמור זומנתי לראיון במקום עבודה נחשב שהחזיק בקורות חיים לא מעודכנים שלי, מלפני כ-3 וחצי שנים כמעט. אומנם לא השתנה הרבה פרט ללימודים הנוכחיים שלי שהתקדמו בשנים, אבל עדיין התפלאתי שהחזיקו בקורות חיים כה ישנים. זה הפתיע אותי כי לפעמים אני כותב קו"ח ספציפית עבור משרה מסויימת. עם עברו כמה שנים, סביר שמה שבזמנו חשבתי וכתבתי אולי לא יתאים למשרה אחרת. גם לא תמיד אני זוכר מה בדיוק רשמתי, מה הדגשתי ומה מחקתי. לכן, מעכשיו אני רושם לעצמי ושומר עותק של קו"ח כפי ששלחתי לכל חברה X. אני שולח די הרבה ולרוב זה אותו עותק זהה, אבל לפעמים לא. כשזה עותק ייחודי פר משרה ספציפית. מומלץ לשמור עותק עם תאריך המשלוח ושם החברה אליה זה נשלח. אם אחרי כמה שנים הם יזכרו בי פתאום, לפחות אדע מה הם מחזיקים בידיהם שלא יהיו פערי מידע.
 

ilan1998

New member
אני לא שומר

גם ככה משתנה הרבה זמן - יש שינוי ואז מה אכפת לי מה מחזיקים תמיד גם ככה שואלים אותך הכל בראיון... בהצלחה
 

Ben Zak

New member
זהו, שלא

כשבאתי לראיון רצו לדבר איתי על פרוייקט שהוא כביכול הכי חדש בקורות חיים שלהם, אבל אצלי זה משהו מלפני 3 שנים שאני בקושי זוכר כבר. לשמחתי, הצעתי לדבר על הפרוייקט האחרון שעשיתי לאחרונה והם נהנו בחיוב. אבל זה היה יכול להימנע אם מראש היו להם קורות חיים עדכניים יותר.
 

Ben Zak

New member
כמובן שהם יכלו להתעקש

לדבר על אותו פרוייקט ספציפי שמעניין אותם משום מה. אתה מבין, אם זה מקום רציני, הם חושבים מראש מה לשאול אותי בהקשר לקורות חיים ולא תוך כדי ממציאים איזה משהו. הם באו מוכנים דווקא. בענין הזה הם היו ממש בסדר גמור.
 

realmagic

New member
קורות חיים לא מעודכנים

הייתי בראיון לא מזמן ושם ראיתי אצל המראיין (להפתעתי הרבה) קורות חיים שלי מלפני שנתיים בערך. מיד הודעתי למראיין שהקורות חיים שלו ישנים ואם הוא רוצה אז אני אשמח לתת לו קורות חיים מעודכנים (טיפ: לראיונות תמיד רצוי להביא עותק מודפס ועותק על דיסקט או דיסק און קי של קורות החיים). זה גרע דקה ושליש מהראיון ועשה רושם מעולה על המראיין.
 

Ben Zak

New member
בדיוק ../images/Emo45.gif

אכן זה המצב. גם אני הגעתי עם קורות חיים עדכניים. האמת היא שאני בא מאוד מסודר לראיון: עם קלסר דק שבו מס' העתקים של קורות חיים וכן כרטיסיה כזו שאני מכין מראש, רשום בה שם המשרה, החברה בה אני מתראיין, קצת מידע עליה אם יש צורך וכן מספר שאלות שהכנתי מבעוד מועד שאשמח לשאול כדי להראות נכונות לעבודה. תמיד מומלץ לשאול 2-3 שאלות, אבל לא שאלות שכר, אלא דברים יותר מהותיים. מאחר ואני סטודנט, הרבה פעמים השאלות יהיו: 1. האם יש תוכנית הכשרה כלשהי לאחר קבלה לעבודה? (חפיפה?) 2. האם שעות העבודה גמישות יחסית, בהתחשב בתקופת מבחנים או ימים מסוימיים שבגלל המערכת לא ניתן לעבוד רצוף X שעות? וכו'.
 
למעלה