האם אתם קוראים את הבלוגים של התלמידים בוגרי

maozeitan

New member
האם אתם קוראים את הבלוגים של התלמידים בוגרי

המכון לידידות אמריקה? לאחרונה נחשפתי לתופעה של הבלוגים של התלמידים של המכון לידדות אמריקה. מדובר בתלמידים שסיימו את הקורסים המתקדמים של המכון ורוצים לספר על חוויותיהם והם עושים זאת בספרדית בלבד. לפניכם קטע של בחורה בשם רונה שכתבה את הבלוג היומי שלה בספרדית. אני נמנע מלהגיד מה אני חושב על רמת הכתיבה ונותן לכם לשפוט בעצמכם ולהביע את דעתכם בעניין וכך כותבת רונה נכתב על ידי רונה קטן Hola por todos que leen mi blog, Dado que hace 9 classes desde la empieza de mi curso B, hoy voy a escribir en espanol y me espero que no tengo muchas equivocaciones. Como me he dicho en el pasado los ultimos classes yo estudie el pasado y por eso es mas facil para mi escribir en espanol. Hasta hoy me he tenido miedo de escribir en espanol , pero ya esta ! y me espero que en la proxima vez que yo voy a escribir en este blog el va a estar en espanol tambien. Yo creo que eso es una buena ejemplo por todos, si que yo puedo- todo del mundo puede. Pero por ellos que saben mas de mi te lo pido perdon por leen mis equivocaciones y te lo promeso que voy a estar mejor. Me parece que eso es bastante por hoy, si alguien quiere arreglarme dale porfavor... y si tienen algo para decir me \, escribir lo que quieren decir. Que tengan una buena semana, Ronita
 

Shir17

New member
השם ישמור...

כמה עילגת היא יצאה פה ... נראה לי שכדאי לדעת ספרדית לפני שמנסים לכתוב בספרדית , לא ? יצאה טמבלית ...
 

rosedal

New member
נו מעוז ? איפה התיקונים שלך

נראה לי שכאן אתה יכול לקחת כסף על כמות (משקל) הטעויות! אתה תרוויח יופי!
 

maozeitan

New member
ולמה שלא תתקן אתה?

אתה הוצאת ב DELE אינטרמדיו ציון יותר גבוהה משלי ולכן אני נותן לך את הכבוד לתקן בעצמך !
 

rosedal

New member
אני כיבדתי אותך!

אתה כנשר אמור לעוט על בשר הנתחים הזה!
 

maozeitan

New member
יצאת טמבל אחי ! נשר אוכל רק נבלות !

מכאן באה הבדיחה המזעזעת: מדוע לעלייה מתימן קראו על כנפי נשרים? משום שרק נשרים יכלו להתעסק עם נבלות כאלו !!! חחח לא מאמין ? הנה הקטע על הנשר מתוך האנציקלופדיה ! אורך גופו של הנשר מטר אחד. מוטת כנפיים שלו מגיעה עד ל- 2.70 מ'. הנשר מחפש נבלות בדאייתו ומעריכים שגם מגובה עצום של למעלה מקילומטר הוא יכול להבחין בהן. תלותו בנבלות המשמשות לו מזון מסבירה מדוע הוא הולך ומתמעט כאשר מספרן של חיות הבר בארץ מדלדל, והסניטריה בארץ משתפרת שגם הנבלות הקיימות בשטח מפונות בחלקן על ידי גורמים סביבתיים לפני שהנשר מספיק לאוכלם..
 

rosedal

New member
תישן על האף!

נבלות זה גם בשר. אתה רוצה לאכול נבלות תאכל נבלות. אני נותן לך סטייק אתה רוצה נבלה. בחירה שלך.
 

maozeitan

New member
אם אתה משווה אותי לנשר סימן שאתה נותן לי רק..

נבלות לאכול ולא סטייקים ! נשר לא אוכל סטייקים
 

Osher191

New member
זה נראה כאילו היא תרגמה את זה באינטרנט

מאנגלית לספרדית באחד האתרים שמתרגמים בצורה עילגת למדי בתרגום חופשי.
 
שרשור מיותר לחלוטין.

חבר'ה - הבחורה רק סיימה קורס במכון לידידות אמריקה, וכבר אתם מצפים ממנה לכתוב בספרדית רהוטה וחפה משגיאות?! מה זו ההתנפלות הזו עליה עם ביקורת קטלנית ("יצאה טמבלית", "איזו ספרדית גרועה", "כמה עילגת היא")? התנפלות כזו אופיינית אולי למעוז איתן, אבל ממש לא הייתי מצפה לתגובות כאלה משאר חברי הפורום. רחמנות עליה, רחמנות. נכון שהיא כתבה לא טוב בספרדית, אבל לפחות מגיע לה עידוד על זה שהיא התגברה על חששה לכתוב בספרדית וניסתה כמיטב יכולתה. לא צריך להרוס לה את הביטחון העצמי שלה עם ביקורת קטלנית. אני מאוד מקווה בשבילה שהיא לא תגלה שכתבתם עליה ולא תקרא את התגובות שלכם.
 

maozeitan

New member
אם לא שמת לב...

אני לא העברתי מילה וחצי מילה של ביקרות רק העלתי את הקטע והאמת שאני מסכים עם כל מילה שכתבת בהודעה שלך.
 
נכון שלא כתבת אף מילת ביקורת,

אבל ניתן היה לקרוא בין השורות (או לפחות לנחש) מה דעתך על הבלוג שלה. וחוץ מזה - מה שעשית כאן חורג כנראה מכללי האתיקה באינטרנט: פרסמת כאן קטע בלי רשותה ועוד כתבת את שמה האמיתי. היא עלולה לתבוע אותך על זה בבית משפט (וכבר היו דברים מעולם).
 

כרוני

New member
הוא תמיד יכול לטעון

שדוד שלו הקטן כתב את זה.....
 
למעלה