האם אתם מתכוונים ללכת לסרט הרביעי?

G e o r g i a

New member
האם אתם מתכוונים ללכת לסרט הרביעי?

אני יודעת שפה לא מדברים על הסרט, אבל אני בכוונה שואלת כאן, כי אני רוצה לדעת את דעתכם (לשאול בפורום הסרט זה טפשי, כי כולם שם הולכים לסרט). אני מניחה שמי שגולש כאן חובב יותר את הספרים.
אהבתם את הסרטים?
למה אתם כן/לא הולכים?
אם כבר ראיתם (בבכורה, או בדרך לא קונבנציונלית
) - איך התרשמתם? אני אישית לא מתכוונת ללכת, למרות שזה טיפה מפתה. את שלושת הסרטים הראשונים ממש לא אהבתי. השחקנים גרועים, משמיטים ומשנים המון המון פרטים, האופי של הדמויות לא משתקף בסרטים, והם (הסרטים) אפילו די משעממים. וכמובן שהם לא תואמים את הדמיון (מה שלא אפשרי, אז זה סתם הורס). לסרט השלישי התכוונתי לא ללכת, אבל כששמעתי ששינו במאי החלטתי לתת צ'אנס, וכמעט ונרדמתי. אני יודעת שאם אני אלך לסרט הרביעי אני אתאכזב מאוד, אז למרות הפיתוי אני לא הולכת.
 

scudnick

New member
מסכים עם כל מילה.

גם לי אמרו שהבמאי החדש יותר טוב, אבל הסרטים הם כלום לעומת הספרים.
 
אז מה?

אני מסכים שהספרים הרבה יותר טובים, אבל תראה את הסרט בשביל לראות את הסרט, לא צריך כל הזמן להשוות לספר, תלך, תהנה, תקח איתך אנשים שכיף לך איתם ותתייחחס לזה כאל סרט, לא כעיבוד לספר.
 

scudnick

New member
בכלליות לא אהבתי...

ואין כזה דבר בלי להשוות לספר, זה אוטומטית. לא לטעות - נורא נהניתי מהסרט השלישי! אני וידידות שלי כל הזמן דיבבנו את הדמויות. זה סרט נורא משעשע - בקטע שלופין האדם-זאב רודף אחרי הארי והרמיוני רואים את הארי מציץ להרמיוני למחשוףXDDD
 

ToryMaster

New member
בטח שאפשר

הסרט מבוסס על הספר [על פי ההגדרה שלהם], הוא לא חייב להיות נאמן לו בדיוק, והוא לא. אבל הואנחמד כשלעצמו וזה מה שחשוב.
 

פלאפאל

New member
../images/Emo69.gifלא.

הסרט הראשון אהבתי, כי מסתובבים של דניאל רדקליף בן 11 והדוויג קטנה ונחמדה. הוא היה כל כך חמוד כשהוא היה קטן ^^ אני רוצה רדקליף מחמד! הסרט השני היה פשוט גרוע, והשלישי היה טוב - אם מתעלמים לחלוטין מקיומו של הספר. ואני לא מתכוונת לראות את הסרט הרביעי אלא אם כן בני דודי הקטנטנים יכריחו אותי להיות המתרגמת שלהם, כי ראיתי תמונות משם. לא יודעת מה איתכם, אני לא דמיינתי את מודי כשימי טבורי. ווולדמורט נראה כמו פרנקלשטיין שרדף אחרי מכונית חונה. מה זה האף הזה? ובואו לא נדבר על הארכת השיער המופתית שכולם עשו
["הוא נראה כמו חביתה!"]
 

G e o r g i a

New member
אה, ואני גם לא רוצה לראות את וולד..

מורט. כמעט וראיתי תמונה שלו. ברגע האחרון הסבתי את המבט. עד עכשיו לא הצלחתי לדמיין אותו (הוא דמות מעורפלת אצלי, אפלה ומעורפלת..זאת אומרת הפנים שלו), ושיכניסו איזו דמות לראש שלי - יהרוס לי הכל. ומודי נראה זוועה!!! לא יודעת איך רולינג הסכימה לזה.
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

אהבתם את הסרטים?
. במיוחד לא את שני הראשונים. אני חושבת שכשמחליטים להוציא סרט צריך לעשות סרט ולא צילומים של ספר. אהבתי את הרעיונות החדשים שהכניסו לסרט השלישי (הנסיון של הרמיוני לא לשנות את העתיד או הסוהרסנים שעפים), ונראה לי שהבמאים אמורים להפוך את הסיפור למשהו הוליוודי, שאפשר לדלג בו על קטעים ולהוסיף אחרים מהדמיון. למה אתם כן/לא הולכים?
הולכת כי אני יודעת שבכל מקרה אני אראה אותו במוקדם או במאוחר, ואם כבר - למה לא על מסך שיכול לתרום לסרט הרפתקאות (אם ככה אפשר לקרוא לו)? בקומדיה או דרמה פחות משמעותי אם זה בטלויזיה או בקולנוע. אם כבר ראיתם (בבכורה, או בדרך לא קונבנציונלית) - איך התרשמתם? לא ראיתי, אבל שמעתי ביקורות לטוב ולרע. מה שבטוח, כולם העידו שהוא שונה. חוץ מזה, הייתה כבר הקרנה רשמית (טרום בכורה נראה לי).
 

G e o r g i a

New member
התכוונתי טרום בכורה ב"בכורה".

התבלבלתי. למרות שהטרום בכורה הזאת היא לא יותר מדי חגיגית, כי היא מתקיימת בסופשבוע הזה (כרגע) ב-25 ערים בארץ.
 

mei14

New member
ברור שאני הולכתתתת

זה ניראה סרט מושלם כמו הספר
 

LittleSinner

New member
לא יודעת מה איתכם

אבל אני אוהבת את הסרטים. הם נותנים נקודת מבט שונה על כיצד הדברים התרחשו מפיה של רולינג. אז שפה משנים ושם משנים, זה מסקרן אותי... אז כן, ראיתי את 3 הראשונים והולכת שבוע הבא לחדש. הולכת כי אני אוהבת. ראיתי הרבה קטעים שפורסמו ברשת, ואהבתי את הכל. כשאני אראה את הכל, אני ארשום ביקורת מלאה.
 
המ אני הלכתי..

אהבתם את הסרטים? הממ לא ממש אהבתי את הסרטים. למה אתם כן/לא הולכים? הלכתי כי ידעתי שמתישהו אני אראה.. אם כבר ראיתם (בבכורה, או בדרך לא קונבנציונלית) - איך התרשמתם? הממ. התרשמתי שזה לא כייף לראות סרט בהרגשה של "אני יודעת שיהיו מלא שינויים ואז הסרט יהרס לי" כי זה הורס את הסרט. כל הזמן ישבתי ואמרתי "יואו ראיתם איך הם שינו את זה?!" וכל מיני כאלה.. (בזבוז של 35 ש"ח....)
 

D o o S h a

New member
לפני שעה חזרתי מהסרט,

הוא נחמט... כ"כ קיצרו שם את הספר, עיוותו פרטים, הסצינות קצרצרות ולא מובנות, וחסרים כ"כ הרבה דברים חשובים. כמה דברים שאין ויש בסרט: (אם אתם לא רוצים שזה "יהרוס" לכם, אל תמשיכו לקרוא) המבוך במשימה השלישית- ריק, אין בו מכשולים, ולא ספינקס
מודי- עשו אותו בצורה ממש לא כמו בספר, העין שלו... ריטה סקיטר- אין את הקטעים שהיא מצוטטת להם, האגריד- לא רואים שריטה מגלה שהוא ענק הקטע של הבית קברות- קצר נורא! ולדמורט- לא מפחיד... מדאם מקסים- רזה!!! ומכוערת טילים ויקטור קרום- מכוער ושמן. הארי- חתיךך!! רואים אותו בלי חולצה באמבטיהה של המדרכיכים
הרמיוני- מהממת בעיקר בנשף רון- אין מילים! ועוד ועוד ועדו.. אני אישית התאכזבתי. כ"כ דחסו ואת הספר, ושכחו טוןן דברים, מה יהיה בסרט החמישי, שהספר יותר ארוך מזה?! מי שלא קרא את הספר, לא יוכל להבין כמעט כלום מהסרט הרביעי...
 

G e o r g i a

New member
בעיני הוא נראה....די מוזר. (תמונה)

זה מפחיד.
גם שמעתי שאין את העניין עם הרמיוני שמגלה שריטה סקיטר אנימאגית, וגם אין את אלרג"ה.
 
למעלה