האם אתם מנויים לעיתון כלשהו?

האם אתם מנויים לעיתון כלשהו?

אנחנו מנויים כבר שנתיים לידיעות, ובאמת שכבר אפשר להגיד ש"התמכרנו" ואין כמו עיתון חדש כל בוקר, עם הקפה וגם סתם. אבל אם אפשר לחסוך כ-130 ש"ח כל חודש אז למה לא? מה דעתכם? כמה אתם משלמים והאם אתם בכלל מנויים??
 
אנחנו לא מנויים. כי....ככה!!

גברת מכינרת...תודה לך. נתת לי נקודה לזכות עצמית ש"הנה! אני חוסכת משהו!!".
 

little baker

New member
מנוי

אז ככה, את כל העיתונים אנחנו "קוראים" באינטרנט. בעלי - הארץ, גלובס, מעריב וכו' בעוונותי לי יש מנוי על "את"
 

סימה 4

New member
אנחנו מנויים לידיעות אחרונות גם כן

ואני גם ל.....לאישה. מזדהה איתך בקשר ל"התמכרות" וזאת הסיבה שאנחנו מחדשים את המנוי בכל פעם מחדש.
 

אמיר.

New member
מקור ראשון - זה רק בסופ"ש

גם יותר זול (רק 39 לחודש) גם לא צהוב (בלי תמונות ומאמרים שממש בושה להכניס הביתה..) גם למי יש זמן באמצע השבוע ??
 
אכן...

גם אני נחרדת מתמונות צהובות או סתם חושפניות מידי בעיתונים. אישית אני מעדיפה את "בשבע" על עיתון "מקור ראשון". עיתוני המתנחלים.{חחחחח} אה, ותתחדש על החתימה החדשה.
 
לא מנויים על עיתון

אבל לילדות יש מנוי ל"דיסני" ל"מעריב לילדים" ול"מסע צעיר". מנוי אחד בהוראת קבע, מנוי אחד שילמתי בשלושה צ'קים ומנוי נוסף במזומן. את מסע צעיר בסוף אני קוראת יותר מאשר הילדות
 

mirisss

New member
היה לנו מנוי

בידיעות, ואח"כ במעריב, וכשהחלטתי לתקופה להפטר מההוראות קבע המיותרות, ומהכרטיס אשראי הפסקתי עם המנויים, היום כשחזרתי לכרטיס אשראי ולהוראות קבע לא בא לי להתחיל עם זה עוד פעם, והאמת היא שגם אין לי זמן אני כבר בשעה שבע בבוקר יוצאת לעבודה, ביום שישי לא מוותרת על קניית עיתון.
 
לנו יש המון מינויים...

אנחנו מנויים על הצופה ועל מקור ראשון מקבלים בחינם אלף מקומונים וקוראים אותם בשקיקה. גם את 'בשבע' מחלקים פה. וחוץ מזה, הילדים מנויים על אותיות ועל סוכריות. עיתוני ילדים מומלצים מאוד. מקור ראשון נראה לי עיתון יותר ימני, מאשר מתנחלי ועיתון שלא נעים לו שיחשבו שהוא מתנחלי ולכן יש בו מעט נטייה שמאלה. אבל עיתון מאוד פתוח ומאוד מעניין. הצופה כבמובן בענייני המגזר. מאוד מעניין. ועיתוני הילדים - מצויינים, כמובן. אנחנו מנויים עליהם כבר כמה שנים טובות.
 
למעלה