האם אתם מבקשים ומקבלים משובים מלקוחות ?

נקודה נוספת...

לאחר שהבנו שכדאי לבקש משוב מלקוחות לדעתי כדאי לך להוסיף למאמר גם כמה שורות של "איך מבצעים משוב נכון?" למשל: 1. לא להעיק על הלקוח עם משוב בצורת 10 דפים שצריך למלא. 2. אפשרות למלוי משוב בצורה קלה ונוחה (ON-LINE) 3. בניית משוב שבוחן תהליכים קריטיים בארגון. וכו'... אגב, מה זאת ה- * ליד המילה עדני ?
 
צודק משוב חייב להיות קצר וענייני

המאמר הבא יהיה איך מבצעים משוב נכון, אתה מוזמן לכתוב אותו יחד איתי יום נהדר לי טורסטון עדני - שירון יחסי ציבור
 

Itzik RDVC

New member
לא בטוח שמשוב מתאים לכל עסק

אני מעלה פה כשאלה, יש לי הרגשה שבעסק כמו שלנו של ייעוץ השקעות פרטי, שבו נוצר עם הלקוח ממש יחסים קרובים - שלפעמים דומים לקשר עם רופא משפחה וותיק שמספרים לא הכל - אין מקום למשוב כזה. בעצם יש משוב מידי מעצם הקשר ובשרות בסגנון שלנו שהוא שנתי מתחדש, ברור שאם הלקוח מחדש הכל תקין ואם לא אנו מנסים לתחקר את הסיבה עימו למה לא ממשיכים בשביל ללמוד. מכיוון שהעסק שלנו נמצא כל הזמן בצמיחה, יגיעה הרגע שבו נתחיל להעסיק עובדים (או עובדות כמובן) שיתנו את השרות ללקוח. ברור שאז, יהיה חשוב מאוד לעשות משובים ולבדוק שהלקוחות מקבלים שרות כפי שאנו מכוונים.
 
איציק לא מסכימה איתך, כל עסק צריך משוב !!

אם אין משוב אתה תמיד חושב שהכל בסדר ולא יודע מה לשפר .... משוב, הוא סמן לטיב העבודה לשיפור וצמחיה של העסק , ויש לתת אותו כמה פעמים במהלך השנה עם אותו לקוח. אתה כותב ואני מצטטת ... "ברור שאם הלקוח מחדש הכל תקין ואם לא אנו מנסים לתחקר את הסיבה עימו למה לא ממשיכים" אם היית מבקש משוב לאורך ההתקשרות, היית יודע מראש ממה הלקוח לא מרוצה ומה יש לשפר עוד במהלך ההסכם איתו...ולא מגיע לרגע שהוא עוזב ..ואז שואל למה ? גם לקוח מרוצה שנשאר איתך שנים יש לשאול מה הוא חושב על השרות לטובה ולרעה.(הרי אין פרפקט אצל אף אחד תמיד יש מה לשפר) תחשוב על זה אני מאמינה שתסכים איתי.... בהצלחה לי טורסטון עדני - שירון יחסי ציבור
 

Itzik RDVC

New member
כפי שציינתי אני לא סגור על זה

אני עדיין רואה בעיה בלעשות משוב מול אנשים שאנו באים איתם במגע כל כך אישי. זה יראה לא במקום ונאבד את הייחודיות של עסק במגע אישי. שוב אני לא סגור ב-100% ויתכן ואת צודקת ואני מבטיח להמשיך לחשוב על זה. אולי התשובה היא באמצע אםשאלות מסביב ולא ישירות.
 
דווקא עסק עם "מגע ישיר" כן צריך משוב...

צריך לזכור שכמובן יש יתרון אדיר לעסק שיש בו "מגע אישי" אבל... יש גם חסרונות ואחד מהם הוא שלפעמים הלקוח מרגיש "לא נעים" אבל מאוד קשה לא להעביר את המסר בגלל ה- "מגע הישיר". השאלה לדעתי היא: "איך מבצעים משוב בעסק שיש בו "מגע אישי" ?
 

arye9

New member
השאלה היא

אם המשוב אינטרנטי, בינינו, כמה מכם היו נכנסים לאתר לאחר הקניה כדי למלא משוב?
 

arye9

New member
זאת היתה בעצם

זאת היתה בעצם נקודה למחשבה. לי אין אתר של לקוחות וכו'
. תודה רבה
 
פשוט אומרים את האמת שרוצים לשפר ולהשתפר

ושדעתו מאד חשובה לכם. לי טורסטון עדני - שירון יחסי ציבור
 

Itzik RDVC

New member
אולי תתני לכולנו דוגמה למשוב

הכוונה לשאלות משוב סטנדרטיות כבסיס לבניית משוב
 
אציק אין שאלון סטנדרטי אנו בונים לכל לקוח

משוב בהתאם לפרויקט שאנו עושים לו. אשמח לעזור לך לבנות משוב -יש בכתבה כמה נקודות שצריך לשים עליהן דגש כשבונים משוב , תעבוד לפי הפורמט הזה ושלח לי במייל לחוות דעת ( יש לך את המייל שלי ) , אשמח לתת לך משוב על השאלות, וגם לתקן במידת הצורך. בהצלחה לי טורסטון עדני - שירון יחסי ציבור
 
למעלה