האם אפשר להתפרנס מאסטרטגיות ?

uod1a

New member
האם אפשר להתפרנס מאסטרטגיות ?

שלום לכולם ! בתור מתחיל זוטר, אני חייב לברר סוגייה חשובה: האם יש לי סיכוי להכנסה קבועה של 5000 ש"ח ומעלה מבניית קונדורים ואסטרטגיות עם מירווח רחב (40 נק' לכל כיוון) ? מה הסיכויים ומה הסיכונים ? מודה מראש על התשובות !
 

s t o p l o s s

New member
מעופפניק למה שלא תענה לו?

במקום לצחוק מכל דבר? ראיתי שלמדת כלכלה בשרשור של רוקסטאר
 

Wizard123

New member
אנגלו תקרא לציפי שמעתי היא מתפרנסת

בצורה אסטרטגית.
 
כן-אפשר להרוויח!

זאת אחת מהדרכים הבודדות להרוויח לאורך זמן=אסטרטגיות. ככל שתיפעל לפיה,תשכלל אותה,תיהיה יצירתי,תיהיה ריווחי. אז למה לא כולם,עושים זאת? א.לא כולם יודעים. ב.הרבה רוצים מהר ועכשיו,ואין להם סבלנות. ג.מה זה 5000 בשוק המעו"ף למתחילים?רוצים 500,000.שומן חזיר.
הכי חשוב בדרך הזאת תיהיה חשוף למעט הפסדים,לעומת כל שיטת עבודה אחרת במעו"ף. דוביד
 

Wizard123

New member
אתה צודק אבל זה ממש לא לכתוב אוכף

וללכת לישון. מי כמוך יודע, 10 חודשים בשנה תתפוס, ב-2 הנותרים אם לא תדע להגיב תפסיד את כל הרווח מ-10 החודשים. במיוחד לא בזמנים ותנודתיות כזו. להרוויח במעוף לאורך זמן זה רק לפעול אסטרטגית, אבל את זה צריך ללמוד ולדעת.
 
לא דיברתי על אוכף-וגם הוא לא.

למשל סוחר יכול לבנות לעצמו כרגע פוזיציה שבנוייה בהתאם להבנת השוק שלו. אם הוא מסיק למעלה,שיבנה למעלה,וכנ"טם מסיק מטה. יכול אותו סוחר לבנות פוזיציה עם הגנות כמובן מטה ומעלה. אם יעכל שההפסד הפוטנציאלי שלו 3000 שקל,תמידי,והרווח הפוטנציאלי 6000 שקל מכסימום,יוכל לישון בשקט וגם להרוויח 8 חודשים(ולא 10),ויפסיד 4 במיקרה הרע. מי שלא מוכן מראש לקבל הפסד לא יכול להרוויח. באסטרטגיה אפשר לשלב :פרפר,אוכף,מירווח,קונדור והיא יכולה לכסות טווח רב של המדד.כמובן שיציאה מהטווח תוביל להפסד שאמור להיות ידוע מראש. שיפוץ:אם המדד הולך לכיוון מסוים,הרי שהוא בורח מהכיוון המנוגד ואז אפשר לכסות שטח לכיוון שהמדד הולך עם הגנה כלפי הצד שממנו הוא בורח. למען האמת:מגיעים לזה רק אחרי שמנסים ורוכשים ניסיון.גם ניסיון וירטואלי הוא לא כניסיון מעשי,וחובה לחוש את התנודות בשוק ולא על יבש. בסיכומו של עניין,אחרי שניכנסים לתורת האסטרטגיות,הניסיון והיצירתיות מתרבים,והסוחר מניב תשואה יפה על כספו.זה לא קל,זה לא קשה,אבל יש לזה יתרון רב למי שלא תמיד נימצא מול מסך ולא תמיד יכול להגיב. סוחר יום לא יבין על מה כתבתי,אלא רק סוחר שניסה אסטרטגיות. הכי חשוב,לא כל תחום במעו"ף מתאים לכל אחד. לא כל אחד יכול באישיותו,להיות סוחר יום/מגמה/אסטרטגיות. אבל סביר להניח שאחד מהתחומים כן יתאים לו. דוביד
 

itzik4u

New member
אפשר... וגם אי-אפשר...

כמו כל פעילות, ולא רק בבורסה, תלוי באיכות הפעולות. להרוויח 5K, ניתן. השאלה על איזה הון בסיסי מדובר... קונדורים וכל אסטרטגיה אחרת (וגם קניה חשופה היא אסטרטגיה), לא מחסנת מהפסדים ובטח לא מבטיחה רווח. היא כן מגבילה הפסדים. אם אתה לא מודע לסיכונים, אל תכנס לפוזיציה בכלל.
 

s t o p l o s s

New member
חשבון פשוט מראה כי

אם תבצע 2 קונדורים=4 פרפרים על סטרייקים 760-790 ששם רוב הפוזיציות הפתוחות במחירי סגירה של יום חמישי: עלות סט 405 ש"ח אם הפקיעה בטווח שצוין אתה לוקח רווח של 595 ש"ח תכפיל בעשרה סטים, קיבלת 5950 ש"ח רווח. אם המדד יברח לאחד הכיוונים בפקיעה, הפסד מקסימלי - 4950 ש"ח לי אין ניסיון כה רב שאוכל להגיד לך מה הסיכוי שהמדד יברח מחוץ לטווח הפוזיציות הפתוחות המרכזיות, אולי החבר'ה הותיקים יעזרו בנושא.
 

aegent1

New member
עוד 1 א = A ../images/Emo49.gif

היה כאן אמש דו שיח מעניין כמה שמות מתחילים ב-א' או ב- A , ומישהו כתב שכל ה- א' הם אותו דבר, מה שברור שלא נכון, כי אני, לא אף אחד מהם.... השאלה היא, האם, "עוד 1 א' = OUD1A", זה באותה מסגרת
 
למעלה