האם אפשר להוסיף נוסע בנוסף לנהג ב-nrg 50 סמ"ק

seren99

New member
האם אפשר להוסיף נוסע בנוסף לנהג ב-nrg 50 סמ"ק

ומה הדרישות אם יש בכלל לגבי הקטנוע או הנהג?
 

c881

New member
אם אתה מעל גיל מסויים אני חושב

אין בעיה להרכיב. אני חושב 17 ומעלה. תבדוק את זה. רק ייסע יותר לאט.
 

OPM123

New member
להוסיף נוסע?

כלומר להרכיב? להרכיב מותר על כל קטנוע(במידה וכתוב ברישיון שלו שיש מקום אחד מלבד הנהג) ובמידה שאתה מעל גיל 18. לא צריך לנסוע יותר לאט - לפחות לא מבחינת החוק. אם שאלת על הוספת נהג לקטנוע - כלומר לביטוח, אז אפשרי.. פשוט תברר את זה עם חברת הביטוח.
 

seren99

New member
מדובר ברישיון של הקטנוע

שבו לא מוזכר פרט לנהג ,שום נוסע אחר .כלומר רק רוכב הקטנוע בעצמו יכול לרכב וללא שום נוסע נוסף מאחור. ואני שואל ומחדד את כוונתי מפני שלא הייתי מספיק ברור, ברישיון הקטנוע כתוב אך ורק נהג ובחלק שמציין מספר נוסעים לא רשום כלום.לפי הבנתי לא אוכל להרכיב אף אחד למרות שאני מעל לגיל 18עד אשר שאשנה זאת במשרד הרישוי. ואני שואל מדוע זה לא אוטומטי נהג פלוס נוסע? האם אין בעיה לקטנוע מסוג nrg 50 סמ"ק לשנות ברישיון לנהג פלוס נוסע? ולסיום האם יש דרישות מסוימות מהקטנוע שבוחן טכני ממשרד הרישוי מסתכל עליהן ודורש אותם? תודה אלי
 

c881

New member
לא אמרתי שצריך לנסוע יותר לאט

רק הכלי יסחוב יותר לאט.
 

Pink Roses

New member
אפשרי, מעל גיל 17

ביטוח החובה מכסה את הנוסע ה2 כל עוד יש לו קסדה. מותר לך רק אם עברו חודשיים מאז קבלת הרישיון
 

אהוד א1

New member
אתה טועה ומטעה.../images/Emo18.gif

בבקשה לא לענות על דברים שאתה לא בטוח לגביהם. מותר להרכיב רק מגיל 18.במקרה של רשיון חדש (גם בגיל מבוגר מ-18) בחודשיים הראשונים מהוצאת הרשיון אסור להרכיב.
 

pdib

New member
באותו נושא ../images/Emo70.gif ../images/Emo26.gif

יש לי פג'ו טרקר סטריט בורד, וברישיון שלו, ליד השורה של : "נוסעים ליד הנהג" לא מצויין כלום, כלו' ריק שם. האם אני יכול להרכיב נוסע נוסף מלבדי, בהנחה שיש לי רישיון כבר שנה וחצי, ואני מעל גיל 18? האם הביטוח מכסה אותו?
 
למעלה