האם אסטמה מוגדרת כנכות ?
בצבא הורידו לי 52 נקודות מהפרופיל (97) כך שקיבלתי פרופיל 45 שזה אומר קצת מעל 53% ובסך הכל זה דיי מובן הואיל ויש הרבה מטלות פיזיות שאסמטי לא יכול לבצע. השאלה הנשאלת היא כיצד מתייחס המל"ל לנושא. שאלה נוספת באותו עניין מה בעצם אמור להסיק רופא של לישכת התעסוקה כאשר מונח בפניו אישור על מחלת אסטמה ?