האם אני מכושפת ומי כשף אותי ?

גוגוית

New member
האם אני מכושפת ומי כשף אותי ?

אתמול בערב לפני שאני הלכתי לישון כיבתי את האור ואז הרגשתי שמישהו נוגע בי באזור נירא לי קורב ללב ויד השניה בעין (אם אני לא טועה השמאלית) ממש פחדתי אז צקתי שם של מישהו ולא הצלחתי להוציא אותו ממני ואז צעקתי שם של מישהו אחר ואז אחרי שניה הצלחתי להוציא את היד מהעין שלי ורצתי מהר להדליק את האור ולא היה אף אחד (זה קרה באמת זה לא חלום)
 

RainBird

New member
ישות אולי. או זבל אסטרלי. לא משהו מכוון זה בטוח למדי.
 

EvilFlame

New member
זבל אסטרלי?!?!??

מה אין להם משאיות זבל או משהו
בכל אופן אין מה לדאוג מי זה במיוחד כי ישויות יש בעולם הזה שיכול להיות שנמצאות ליד כל בנאדם גם מלאכים וגם שדים (לפי מה שאני יודע) ולא לא ארכימלאכים (מלאכי השרת כאילו). חוץ מזה מה שקרה לא נראה לי ממש קשור לישות במיוחד. אבל מה לכל ה100+ יסודות זה זבל אסטראלי?!????
 

RainBird

New member
שיירי אנרגיה, תצורות מחשבה חסרות מהות... לא חסר. חלק מופיעים בדמויות מוזרות כמו כף יד או רגל לא מחוברות אפילו. ויש תצורות אנרגיה שמדמים תחושה של חנק או מגע גם. לפעמים על סף השינה כאשר אנחנו נמצאים ברגישות ייתר ניתן לחוש אותן. ארדן.
 

neophile

New member
תיקשור

בעיקרון- פתיחות לעולמות הרוחניים באה ביחד עם פתיחות להשפעות אסטרליות בשביל מי שהולך על הנתיב ההשפעות האלה הן אימון להתמודדות ככל שתתמודד בהצלחה עם ההשפעות ש"בך" שסובבות אותך , ככה התדר מהעולמות העליונים יהיה צלול יותר . פשוט ברמה העיקרונית , בפראקטי זה אחרת מפני שבחיי היום יום ,אם באופן מודע או לא-מודע , אנחנו משתמשים באותם השפעות אסטרליות כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים אנחנו קוראים לזה "מניפולציה ריגשית" , שזה אומר בפועל למסך אחרים מיסוך = האפלה darkning כאן נכנסת לשאלה המורליות שלך , הקוד האתי ****זהירות - ההמשך עלול לגרום לתחושת פגיעות במי שממוסך מאור נשמתו**** הבעיה היא שברמה הקולקטיבית אנחנו מצפים אחד מהשני למניפולציות במקום לפעול כגוף אחד ,אנחנו נפרדים ואז יש איזה "נבואה שמגשימה את עצמה" שגם אם משתמשים במניפולציות נגדנו או לא אנחנו משכנעים את עצמנו שכן ,יוצאים מנקודת הנחה שכן מה שגורם ליצירה של מעין "מגן אסטרלי" שעושה יותר נזק מתועלת כי הוא לא באמת מגן , הוא ממסך אותנו מאור הנשמה . לצעוד על הנתיב זאת לא משימה קלה , מפני שעליך לוותר על ה"מותרות" של להשאר בתוך הקליפה של עצמך . לאפשר לאור הנשמה להאיר ולהתמודד עם ההשפעות האסטרליות ,קודם כל אלו שאתה יצרת בחוסר מודעותך ולאחר מכן עם אלו שנוצרו על ידי האנושות במשך קיומה ,במשותף עם אלו שצועדים על הנתיב בקירבתך. האינטואיציה תתפתח כשאור הנשמה יזרח מבעד לערפיליות האסטרליות. לכל אחד המורכבות שלו הושיטו אחד לשני יד כי במיזוג שדותינו אנו יוצרים שדה מאוחד שחודר את הערפיליות שעוטפות את הכוכב .
 

RainBird

New member
תראה- אתה מדבר על תיקשור ברמות שהיא לא מבינה ואילו אני שומע: "אוי יו אוי... בלה בלה בלה." דבר איתה בגובה העיניים ולא במושגים שההבנה שלה סביר להניח תאבד רק בגלל חוסר הניקוד.
 

RainBird

New member
או שרוב מה שכתבת לא קשור לתחושה מוזרה שהיא חשה כשהיא הלכה לישון.
 

neophile

New member
יש לך בעיות קריאה?

בפירוש רשמתי "למי שצועד בנתיב" ארדן, לא סתם כתבתי ***זהירות***
 

RainBird

New member
איני חש פגיעות כלשהי ../images/Emo13.gif אני רק חש חוסר רלוונטיות לנושא הנ"ל.
 

RainBird

New member
זבל אסטרלי. שיירי אנרגיה שחשים לפעמים שרגישים חשים, בזמנים לפני השינה. שוב, זה לא כישוף או ישות שלילית. זה הכל. ארדן.
 

neophile

New member
בקיצור

בנוסף למה שארדן אמר זה יכול להעיד על יכולות "על חושיות" שנחות בלתי מפותחות בך.
 
למעלה