האם אני מחויב לקחת עבודה בלשכת התעסוקה?

spidermanr

New member
האם אני מחויב לקחת עבודה בלשכת התעסוקה?

שלום אי בן 36 . עבדתי כ 10 שנים כמעצב גרפי וארט דירקטור בחברה מסויימת. לצערי החברה פשטה את הרגל לפני 3 חודשים. אני חותם אבטלה כחודשיים וחצי כבר. אתמול בלשכת התעסוקה נאמר לי להגיע לפקידה של הלישכה. הפקידה חיפשה במחשב אם יש משהו שמתאים למקצוע שלי. לא מצאה והחליטה לשלוח אותי לעבודה בטלמרקטינג.ואמרה שהיא חייבת לשלוח אותי לעבודה מסויימת.למרות שאין עבודה שמתאימה למקצוע שלי. שאלתי היא: האם אני מחויב לפנות לעבודה הנ"ל? או שיש לי זכות לסירוב? בכל זאת יש לי מקצוע מכובד שעסקתי בו כ-10 שנים לפחות. תודה מראש
 
לצערי כן אתה מחוייב לקבל כל עבודה בלשכה מאחר

ועברו כ-60 יום מאז התחלת דמי האבטלה כך זה עם אקדמאיים,תתנחם שיש עבודות יותר לא מתאימות ממה שהציעו לך,למרות שכל עבודה מכבדת את בעליה,אל תסרב כי תינזק.בהצלחה
 
למעלה