spidermanr
New member
האם אני מחויב לקחת עבודה בלשכת התעסוקה?
שלום אי בן 36 . עבדתי כ 10 שנים כמעצב גרפי וארט דירקטור בחברה מסויימת. לצערי החברה פשטה את הרגל לפני 3 חודשים. אני חותם אבטלה כחודשיים וחצי כבר. אתמול בלשכת התעסוקה נאמר לי להגיע לפקידה של הלישכה. הפקידה חיפשה במחשב אם יש משהו שמתאים למקצוע שלי. לא מצאה והחליטה לשלוח אותי לעבודה בטלמרקטינג.ואמרה שהיא חייבת לשלוח אותי לעבודה מסויימת.למרות שאין עבודה שמתאימה למקצוע שלי. שאלתי היא: האם אני מחויב לפנות לעבודה הנ"ל? או שיש לי זכות לסירוב? בכל זאת יש לי מקצוע מכובד שעסקתי בו כ-10 שנים לפחות. תודה מראש
שלום אי בן 36 . עבדתי כ 10 שנים כמעצב גרפי וארט דירקטור בחברה מסויימת. לצערי החברה פשטה את הרגל לפני 3 חודשים. אני חותם אבטלה כחודשיים וחצי כבר. אתמול בלשכת התעסוקה נאמר לי להגיע לפקידה של הלישכה. הפקידה חיפשה במחשב אם יש משהו שמתאים למקצוע שלי. לא מצאה והחליטה לשלוח אותי לעבודה בטלמרקטינג.ואמרה שהיא חייבת לשלוח אותי לעבודה מסויימת.למרות שאין עבודה שמתאימה למקצוע שלי. שאלתי היא: האם אני מחויב לפנות לעבודה הנ"ל? או שיש לי זכות לסירוב? בכל זאת יש לי מקצוע מכובד שעסקתי בו כ-10 שנים לפחות. תודה מראש