האם אני מגזימה

sara_00

New member
האם אני מגזימה

שלום רציתי לשמוע את דעתכם. לפני כשנה וחצי לאחר שילדתי גיליתי כי בעלי חיפש להכיר דרך האינטרנט מאז שגיליתי זאת הכל התהפך אצלי, אני לא סומכת עליו וגם לפעמים חושבת שאולי אני לא מכירה אותו ומה שחשבתי עליו אולי זה לא נכון, פתאום אני מתחילה לחשוב שהוא אולי טיפוס מניאק כזה ושאולי הייתי קודם תמימה מדי וחשבתי שבעלי אף פעם לא יחפש ובטח לא אחרי 4 שנות נישואים וחמש שנות חברות. לא יודעת איך להתגבר על החוסר בטחון שפתחתי במערכת היחסים וגם בי זה ממש מקלקל לי כל הזמן לחשוב שהוא מסתכל ואולי מחפש ואני כבר לא יודעת אם זה נורמלי למרות שלפני המקרה הזה לא פחדתי כי כמה שבעלי תמיד היה אדם שמסתכל חשבתי כמו שאומרים כלב נובח לא נושך והיום אני לא יודעת מה לחשוב. אשמח לקבל תגובות .
 

dudusch

New member
לא חושב שאת מגזימה

אם כבר את מגזימה במחשבות ובסיפורים. חשבי מה היה שם? ראית מתישהו שבעלך נכנס לאתרי הכרויות באינטרנט. את רואה בזה שהוא רצה גיוון וחיפש מישהי לבגוד בך איתה, מאז את לא סומכת ולא מאמינה לו. אולי הוא נכנס מתוך סקרנות? אולי הוא רצה לגוון את חיי המין שלכם ע"י צירוף צלע שלישית? אולי חבר ביקש ממנו שיכנס לראות איך כרטיס שלו נראה? יש כל מיני "אולי", ולא תוכלי לצאת מהם או מהמחשבה עליהם. מה שיש לך עכשיו, זו שיחה שלא נגמרת בראש שמרעישה ולא נותנת לך להקשיב, להיות, לחוות. לדעתי, הדרך הטובה ביותר להשתיק את הקשקוש הזה היא פשוט לדבר איתו, דוגרי, בלי האשמות, צעקות או מריבות. שיחה מלב אל לב, אולי ייחשפו בפנייך אמיתות חדשות, אולי תגלי פתאום שדברים אינם בדיוק כפי שחשבת. אולי אכן אינך מכירה את בעלך עד לנימי נימיו ואולי לא היית קשובה לחלוטין לצרכיו? ע"י שיחה אמיתית, בוגרת, כנה אפשר למצוא את הנקודות החלשות ולעבוד עליהן יחד. את אומרת שגילית זאת אחרי שילדת, תקופה שאינני יודע מה היתה תדירות היחסים שלכם ואולי בעלך חש בחסך. אני לא אומר זאת להגן עליו אלא כעוד נקודה למחשבה. שבו, דברו, העלו את כל הדברים שמהם את פוחדת, כי במקום בו את נמצאת כיום את יכולה רק לשקוע.
 
זה הכי טבעי בעולם

שגילוי שכזה יעורר בך חוסר ביטחון לגבי הקשר שלכם ולתהות לגביו. אל תעברי על זה בשתיקה ותגידי לו כל מה שמפריע לך. אם תשאירי את המצב כמו שהוא- סופו להתפוצץ.
 
למעלה