האם אני יכול לקנות בעזרת ערך צבור שהטענתי,

מצב
הנושא נעול.

כביש 22

New member
האם אני יכול לקנות בעזרת ערך צבור שהטענתי,

האם אני יכול לקנות בעזרת ערך צבור שהטענתי,
חופשי יומי?
כלומר נניח שהטענתי 30 שקלים ונניח שעכשיו אני רוצה לקנות חופשי יומי בחיפה שעולה 13.5 שקלים.
האם אוכל להשתמש בערך הצבור שכבר בכרטיס, לשם כך?

בנוסף למישהו ברור למה הם נותנים עד שבוע לבחירה (לחופשי יומי לדוגמא) מתי החוזה יופעל? ובכלל למה שיהיה טווח לתחילת החוזה?
למה אני לא יכול לקנות חופשי יומי לעוד שנה או פשוט ישב לי בכרטיס חופשי יומי, וכשאצטרך אותו, אתקף ומהתיקוף הוא יהיה טוב עד לסוף היום שזה בדיוק מה שקורה היום.
למה הם רוצים שאהיה כל כך מדוייק מבחינת הזמנים? זה לא מטוס.
 

arseny92

Active member
מנהל
אין כפל הנחות

האם אני יכול לקנות בעזרת ערך צבור שהטענתי,
חופשי יומי?
כלומר נניח שהטענתי 30 שקלים ונניח שעכשיו אני רוצה לקנות חופשי יומי בחיפה שעולה 13.5 שקלים.
האם אוכל להשתמש בערך הצבור שכבר בכרטיס, לשם כך?

בנוסף למישהו ברור למה הם נותנים עד שבוע לבחירה (לחופשי יומי לדוגמא) מתי החוזה יופעל? ובכלל למה שיהיה טווח לתחילת החוזה?
למה אני לא יכול לקנות חופשי יומי לעוד שנה או פשוט ישב לי בכרטיס חופשי יומי, וכשאצטרך אותו, אתקף ומהתיקוף הוא יהיה טוב עד לסוף היום שזה בדיוק מה שקורה היום.
למה הם רוצים שאהיה כל כך מדוייק מבחינת הזמנים? זה לא מטוס.
אין כפל הנחות
אינך טוען 30 שקלים, אלא 37.5 יחידות ערך צבור, הנחת פרופיל על נסיעות בודדות כבר ניתנה לך ורבים שוכחים זאת
או שהיית מעדיף לקנות חוזה יומי ב-16.88 יחידות ע"צ, ב-20.25 יחידות ע"צ לזכאים וסטודנט רגיל, וב-27 יחידות ע"צ לאזרח ותיק, נוער וסטודנט מורחב? ואז למחרת לשכוח מקיזוז ביטול ההנחה ולהתעצבן על מדוע חוזה תקופתי עולה כאילו יותר כי נשכח שיחידות ערך צבור אינם שקלים?

כל חוזה נוסף נטען בנפרד בלבד, טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף
 

שמונו

New member
למה לא בעצם?

אין כפל הנחות
אינך טוען 30 שקלים, אלא 37.5 יחידות ערך צבור, הנחת פרופיל על נסיעות בודדות כבר ניתנה לך ורבים שוכחים זאת
או שהיית מעדיף לקנות חוזה יומי ב-16.88 יחידות ע"צ, ב-20.25 יחידות ע"צ לזכאים וסטודנט רגיל, וב-27 יחידות ע"צ לאזרח ותיק, נוער וסטודנט מורחב? ואז למחרת לשכוח מקיזוז ביטול ההנחה ולהתעצבן על מדוע חוזה תקופתי עולה כאילו יותר כי נשכח שיחידות ערך צבור אינם שקלים?

כל חוזה נוסף נטען בנפרד בלבד, טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף
למה לא בעצם?
למה שלא תהיה אפשרות לטעון חוזה יומי מתוך הערך צבור (בקיזוז ההנחה כמובן)
לדוגמא החופשי יומי של 13.5 יעלה 10.4 מהערך צבור (ואנשים ידעו שאם הם קונים מתוך הערך צבור זה מוריד את המחיר האמיתי)?
 

כביש 22

New member
מחקתי. אני מבין שהמערכת אינה מקוונת אז לא אפשרי

למה לא בעצם?
למה שלא תהיה אפשרות לטעון חוזה יומי מתוך הערך צבור (בקיזוז ההנחה כמובן)
לדוגמא החופשי יומי של 13.5 יעלה 10.4 מהערך צבור (ואנשים ידעו שאם הם קונים מתוך הערך צבור זה מוריד את המחיר האמיתי)?
מחקתי. אני מבין שהמערכת אינה מקוונת אז לא אפשרי
 

arseny92

Active member
מנהל
בעצמך טעית, הפוך, איך תצפה מכולם?

למה לא בעצם?
למה שלא תהיה אפשרות לטעון חוזה יומי מתוך הערך צבור (בקיזוז ההנחה כמובן)
לדוגמא החופשי יומי של 13.5 יעלה 10.4 מהערך צבור (ואנשים ידעו שאם הם קונים מתוך הערך צבור זה מוריד את המחיר האמיתי)?
בעצמך טעית, הפוך, איך תצפה מכולם?
ע"צ מינוס אחוז שווה שקלים (בהתאם לפרופיל, 20%, 33% 50%)
שקלים פלוס אחוז שווה ע"צ (בהתאם לפרופיל, 25%, 50%, 100%)
&nbsp
10.4 ע"צ רגיל הם ₪8.32 אבל 8.32 ע"צ רגיל הם ₪6.656
אבל ₪10.4 הם 13 ע"צ רגיל, ו-₪13 הם 16.25 ע"צ רגיל
&nbsp
איך תצפה שאנשים ידעו זאת אם הם מיד שוכחים שהנחת פרופיל הם כבר קיבלו?
 

שמונו

New member
חחחח

בעצמך טעית, הפוך, איך תצפה מכולם?
ע"צ מינוס אחוז שווה שקלים (בהתאם לפרופיל, 20%, 33% 50%)
שקלים פלוס אחוז שווה ע"צ (בהתאם לפרופיל, 25%, 50%, 100%)
&nbsp
10.4 ע"צ רגיל הם ₪8.32 אבל 8.32 ע"צ רגיל הם ₪6.656
אבל ₪10.4 הם 13 ע"צ רגיל, ו-₪13 הם 16.25 ע"צ רגיל
&nbsp
איך תצפה שאנשים ידעו זאת אם הם מיד שוכחים שהנחת פרופיל הם כבר קיבלו?
חחחח
נכון טעיתי
אבל עם פרסום נכון אנשים יבינו א"ז...
 

כביש 22

New member
העניין השני מטריד אותי יותר:

אין כפל הנחות
אינך טוען 30 שקלים, אלא 37.5 יחידות ערך צבור, הנחת פרופיל על נסיעות בודדות כבר ניתנה לך ורבים שוכחים זאת
או שהיית מעדיף לקנות חוזה יומי ב-16.88 יחידות ע"צ, ב-20.25 יחידות ע"צ לזכאים וסטודנט רגיל, וב-27 יחידות ע"צ לאזרח ותיק, נוער וסטודנט מורחב? ואז למחרת לשכוח מקיזוז ביטול ההנחה ולהתעצבן על מדוע חוזה תקופתי עולה כאילו יותר כי נשכח שיחידות ערך צבור אינם שקלים?

כל חוזה נוסף נטען בנפרד בלבד, טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף
העניין השני מטריד אותי יותר:
"...טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף"

גם ערך צבור אינו קשור לחשבונות מרוחקים כמו אשראי והוא טוב לי להרבה זמן מבלי שאני משתמש בו.
כל עוד לא תיקפתי הוא יושב לי בכרטיס.
הטענה שלי היא שאפשר ליישם בדיוק את אותו רעיון גם לחופשי יומי לדוגמא.
הרי ממילא אני מתקף את הכרטיס בתחנה/אוטובוס אפילו שהחופשי יומי כבר טעון עליו (נניח מהמחשב בבית), אז אם לא תיקפתי, ברור שהוא לא יצא לפועל.
ואם כן תיקפתי, ברור לי ולמשרד התחבורה ולמחשב שלהם שבתום היום, החופשי יומי שלי מסתיים.
 

שמונו

New member
יש משהו אחר של רב קו אונליין

העניין השני מטריד אותי יותר:
"...טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף"

גם ערך צבור אינו קשור לחשבונות מרוחקים כמו אשראי והוא טוב לי להרבה זמן מבלי שאני משתמש בו.
כל עוד לא תיקפתי הוא יושב לי בכרטיס.
הטענה שלי היא שאפשר ליישם בדיוק את אותו רעיון גם לחופשי יומי לדוגמא.
הרי ממילא אני מתקף את הכרטיס בתחנה/אוטובוס אפילו שהחופשי יומי כבר טעון עליו (נניח מהמחשב בבית), אז אם לא תיקפתי, ברור שהוא לא יצא לפועל.
ואם כן תיקפתי, ברור לי ולמשרד התחבורה ולמחשב שלהם שבתום היום, החופשי יומי שלי מסתיים.
יש משהו אחר של רב קו אונליין
שאתה מזמין טעינה, ואתה בוחר שהתאריך של יהיה החוזה יהיה היום שתטען אותו
 

nox120

New member
אתה סתם נותן תרוצים- הסיבה לכל אלו היא שאלו שתכננו את המערכת

אין כפל הנחות
אינך טוען 30 שקלים, אלא 37.5 יחידות ערך צבור, הנחת פרופיל על נסיעות בודדות כבר ניתנה לך ורבים שוכחים זאת
או שהיית מעדיף לקנות חוזה יומי ב-16.88 יחידות ע"צ, ב-20.25 יחידות ע"צ לזכאים וסטודנט רגיל, וב-27 יחידות ע"צ לאזרח ותיק, נוער וסטודנט מורחב? ואז למחרת לשכוח מקיזוז ביטול ההנחה ולהתעצבן על מדוע חוזה תקופתי עולה כאילו יותר כי נשכח שיחידות ערך צבור אינם שקלים?

כל חוזה נוסף נטען בנפרד בלבד, טווח בחירת יום תחילת תוקף עקב העובדה כי רב-קו אינו מערכת מקוונת, כל חוזה נרשם על גבי הכרטיס ללא שום חשבונות מרוחקים סגנון כרטיסי אשראי וחיוב, פרטי חוזה תקופתי נרשמים עם ימי תוקף
אתה סתם נותן תרוצים- הסיבה לכל אלו היא שאלו שתכננו את המערכת
לא נוסעים בתחבורה ציבורית, ולא מעניינים אותם הנוסעים בתחבורה ציבורית.
&nbsp
אין שום בעיה לאפשר לקנות כרטיסים תקופתיים מתוך הערך הצבור בקיזוז ההנחה. זה שיש אנשים שיצטרכו שיסבירו להם למה נראה להם שנגבה מהם יותר לא שונה ממה שהיה בהתחלה עם הערך הצבור שזכאים להנחה לא הבינו למה הנהג גבה מהם "מחיר מלא".
&nbsp
לגבי טעינת כרטיס יומי ללא תאריך, שיופעל בתיקוף - בטעינה יוטען חוזה כרטיס יומי ללא תאריך (או עם תאריך לא אפשרי כדגל, אם לא רוצים להוסיף סוג חדש של חוזה), ובתיקוף, ימחק החוזה ויוחלף בחוזה יומי עם תאריך היום הנוכחי. אין שום צורך במערכת מקוונת בשביל זה, רק בקצת רצון טוב.
 

arseny92

Active member
מנהל
מתקף אשר אינו מכשיר טעינה אלא תיקוף בלבד אינו יכול לטעון

אתה סתם נותן תרוצים- הסיבה לכל אלו היא שאלו שתכננו את המערכת
לא נוסעים בתחבורה ציבורית, ולא מעניינים אותם הנוסעים בתחבורה ציבורית.
&nbsp
אין שום בעיה לאפשר לקנות כרטיסים תקופתיים מתוך הערך הצבור בקיזוז ההנחה. זה שיש אנשים שיצטרכו שיסבירו להם למה נראה להם שנגבה מהם יותר לא שונה ממה שהיה בהתחלה עם הערך הצבור שזכאים להנחה לא הבינו למה הנהג גבה מהם "מחיר מלא".
&nbsp
לגבי טעינת כרטיס יומי ללא תאריך, שיופעל בתיקוף - בטעינה יוטען חוזה כרטיס יומי ללא תאריך (או עם תאריך לא אפשרי כדגל, אם לא רוצים להוסיף סוג חדש של חוזה), ובתיקוף, ימחק החוזה ויוחלף בחוזה יומי עם תאריך היום הנוכחי. אין שום צורך במערכת מקוונת בשביל זה, רק בקצת רצון טוב.
מתקף אשר אינו מכשיר טעינה אלא תיקוף בלבד אינו יכול לטעון
את מה שאתה מתאר, חוזה ללא תאריך אשר יוחלף בחוזה עם תאריך נכון כי גם עדכון פרט קטן שאינו ברשומות מונים, מחייב רישום חוזה שוב.
מתקף הוא עם מפתח גישה רק לרשומת המונה הקשור לחוזה (counters) לאחר בחירת החוזה התקף מ-bcpl בהתאם לאשכול/קו/אזור כפי שמוגדר במתקף ורישום פעולות (events), וללא גישה לרישום חוזה חדש לאותה רשומת חוזה ב-contracts, מה שגם היה מחייב סשנים נוספים לקריאה/כתיבת יתרה מעודכנת וגם החלפת חוזה ויש לזה מגבלות תקן בסיס אשר כלל לא קשורים רק לישראל, יותר פשוט להפוך את המערכת לאיך שהיה לפני הרב-קו - ע"צ שווה כסף, מחייבים תעריפים עם הנחה בהתאם, ורק אז אולי מאפשרים טעינת חוזה תקופתי מהיתרה בעמדת טעינה
 

נתנאל531

Well-known member
הרעיונות הגיונים, אבל משרד התחבורה עצלן (או קמצן)

האם אני יכול לקנות בעזרת ערך צבור שהטענתי,
חופשי יומי?
כלומר נניח שהטענתי 30 שקלים ונניח שעכשיו אני רוצה לקנות חופשי יומי בחיפה שעולה 13.5 שקלים.
האם אוכל להשתמש בערך הצבור שכבר בכרטיס, לשם כך?

בנוסף למישהו ברור למה הם נותנים עד שבוע לבחירה (לחופשי יומי לדוגמא) מתי החוזה יופעל? ובכלל למה שיהיה טווח לתחילת החוזה?
למה אני לא יכול לקנות חופשי יומי לעוד שנה או פשוט ישב לי בכרטיס חופשי יומי, וכשאצטרך אותו, אתקף ומהתיקוף הוא יהיה טוב עד לסוף היום שזה בדיוק מה שקורה היום.
למה הם רוצים שאהיה כל כך מדוייק מבחינת הזמנים? זה לא מטוס.
הרעיונות הגיונים, אבל משרד התחבורה עצלן (או קמצן)
נדמה שמשרד התחבורה מנסה להקשות על רכישת חופשי-יומי כי הם משתלמים למדי וגורמים לירידת הפדיון מנוסעים, ולכן הסיכוי שהרעיונות שיקלו על רכישת חופשי-יומי יתממשו - קלוש.
&nbsp
מצד עצמו, אין דבר יותר הגיוני מאשר אפשרות לרכישת חופשי-יומי מתוך ערך צבור במקום התעסקות עם מזומן וחצאי-שקלים, וכן אפשרות לרכישת זכות לחופשי-יומי שיופעל מתי שהנוסע יבחר לסוע (באופן דומה לחופשי-חודשי שניתן לרכישה כמה ימים לפני תחילת תחולתו), אבל כשבכירי משרד התחבורה לא ממש מכירים איך נראית תחבורה ציבורית מבפנים, אין הרבה מה לצפות, רק ליצור רעש תקשורתי ולבוא חשבון עם הפוליטקאי האחראי בעת פריימריז / בחירות
 
מתוכנן לרבעון האחרון של 2019

הרעיונות הגיונים, אבל משרד התחבורה עצלן (או קמצן)
נדמה שמשרד התחבורה מנסה להקשות על רכישת חופשי-יומי כי הם משתלמים למדי וגורמים לירידת הפדיון מנוסעים, ולכן הסיכוי שהרעיונות שיקלו על רכישת חופשי-יומי יתממשו - קלוש.
&nbsp
מצד עצמו, אין דבר יותר הגיוני מאשר אפשרות לרכישת חופשי-יומי מתוך ערך צבור במקום התעסקות עם מזומן וחצאי-שקלים, וכן אפשרות לרכישת זכות לחופשי-יומי שיופעל מתי שהנוסע יבחר לסוע (באופן דומה לחופשי-חודשי שניתן לרכישה כמה ימים לפני תחילת תחולתו), אבל כשבכירי משרד התחבורה לא ממש מכירים איך נראית תחבורה ציבורית מבפנים, אין הרבה מה לצפות, רק ליצור רעש תקשורתי ולבוא חשבון עם הפוליטקאי האחראי בעת פריימריז / בחירות
מתוכנן לרבעון האחרון של 2019
בכנס המטרו שנערך החודש, קרן טרנר אמרה שמתוכננים שינויים ברב קו בסוף 2019.
עד כמה שאני זוכר, תהיה התחשבנות בסוף הנסיעה ולא בתחילתה.
למשל? רכשת כרטיס ת"א חיפה וירדת בבנימינה? תחוייב בפועל רק על ת"א בנימינה.
כמו כן תהיה גמישות בחופשי יומי ואני מניח שגם בעיה זו שהועלתה תפתר.
 

Bus Nerd

Active member
זה לא מה שהגברת טרנר אמרה

מתוכנן לרבעון האחרון של 2019
בכנס המטרו שנערך החודש, קרן טרנר אמרה שמתוכננים שינויים ברב קו בסוף 2019.
עד כמה שאני זוכר, תהיה התחשבנות בסוף הנסיעה ולא בתחילתה.
למשל? רכשת כרטיס ת"א חיפה וירדת בבנימינה? תחוייב בפועל רק על ת"א בנימינה.
כמו כן תהיה גמישות בחופשי יומי ואני מניח שגם בעיה זו שהועלתה תפתר.
זה לא מה שהגברת טרנר אמרה
הדוגמה שלך לא קשורה.

היא אמרה שתווסף אפשרות לתשלום בסוף החודש. המשמעות - תוסיף כרטיס אשראי, סע כמה שתרצה, בסוף החודש יורידו מכרטיס האשראי שלך את עלות הנסיעות הכוללת.

אם זה ימומש ברכבת בקטע של ת"א חיפה ולרדת בבנימינה, היא לא אמרה. אולי הרכבת יוסיפו תמיכה כך שמי שהוסיף את כרטיס האשראי למערכת המקוונת לא יצטרך לקנות כרטיס בכלל - אלא ישר להגיע לולידטור והחיוב ייתקבל ביציאה. זה כמובן מעלה כל מיני בעיות על אנשים שינצלו את זה כדי לנסוע בלי לשלם (כל מיני דרכים, לא מתכוון לפרט כאן) אז ייתכן שברכבת זה יתבצע בצורה אחרת.
 

arseny92

Active member
מנהל
שימוש בסוג חוזה יישומי ABT, דוין בעבר

זה לא מה שהגברת טרנר אמרה
הדוגמה שלך לא קשורה.

היא אמרה שתווסף אפשרות לתשלום בסוף החודש. המשמעות - תוסיף כרטיס אשראי, סע כמה שתרצה, בסוף החודש יורידו מכרטיס האשראי שלך את עלות הנסיעות הכוללת.

אם זה ימומש ברכבת בקטע של ת"א חיפה ולרדת בבנימינה, היא לא אמרה. אולי הרכבת יוסיפו תמיכה כך שמי שהוסיף את כרטיס האשראי למערכת המקוונת לא יצטרך לקנות כרטיס בכלל - אלא ישר להגיע לולידטור והחיוב ייתקבל ביציאה. זה כמובן מעלה כל מיני בעיות על אנשים שינצלו את זה כדי לנסוע בלי לשלם (כל מיני דרכים, לא מתכוון לפרט כאן) אז ייתכן שברכבת זה יתבצע בצורה אחרת.
שימוש בסוג חוזה יישומי ABT, דוין בעבר
 
את הדוגמה של ת"א בנימינה אני הבאתי , נכון היא לא אמרה

זה לא מה שהגברת טרנר אמרה
הדוגמה שלך לא קשורה.

היא אמרה שתווסף אפשרות לתשלום בסוף החודש. המשמעות - תוסיף כרטיס אשראי, סע כמה שתרצה, בסוף החודש יורידו מכרטיס האשראי שלך את עלות הנסיעות הכוללת.

אם זה ימומש ברכבת בקטע של ת"א חיפה ולרדת בבנימינה, היא לא אמרה. אולי הרכבת יוסיפו תמיכה כך שמי שהוסיף את כרטיס האשראי למערכת המקוונת לא יצטרך לקנות כרטיס בכלל - אלא ישר להגיע לולידטור והחיוב ייתקבל ביציאה. זה כמובן מעלה כל מיני בעיות על אנשים שינצלו את זה כדי לנסוע בלי לשלם (כל מיני דרכים, לא מתכוון לפרט כאן) אז ייתכן שברכבת זה יתבצע בצורה אחרת.
את הדוגמה של ת"א בנימינה אני הבאתי , נכון היא לא אמרה
אבל זה מה שהבנתי מרוח הדברים שלה.
 

arseny92

Active member
מנהל
יש לי דוגמה טובה יותר, והיא - סע באוטובוסים כמה שבא לך...

דוגמה יותר טובה זה פשוט "סע באוטובוסים כמה שבא לך"
"וקבל חשבון הביתה"
יש לי דוגמה טובה יותר, והיא - סע באוטובוסים כמה שבא לך...
...ואל תשלם בכלל ואל תקבל שום חשבון מאחר וחברת התחבורה לא מתפרנסת דרך נוסעיה, אלא ממומנת על ידי המדינה!

בכל קווי Lüganuse HVM OÜ בתחומי מחוז Ida-Viru (ולא רק, אך לא הבינעירוניים רחוקי מרחק) נסיעה חינם! כן, קראת נכון! tasuta (חינם)!

ההוראות הרלוונטיות:
https://www.riigiteataja.ee/akt/414062018009
https://www.lyganuse.ee/bussitransport

Maanteeameti 06.06.2018 käskkiri nr 1-2/18/175 0-eurose piletihinna kehtestamisest Ida-Viru maakonnaliinidel alates 01.07.2018 - 31.12.2018.
Valideerimissüsteemi rakendumise viibimise tõttu väljastatakse sõitjale bussijuhi poolt 0-eurone pilet.
Ehk lihtsalt inimene siseneb bussi, mingit kaarti ei pea omama, raha ei pea ka maksma, ütleb ainult, kuhu soovib sõita ja saab 0-pileti.

עקרונית זה היה אמור להיות חינם רק לתושבים, אבל עוד לא הופעל כאן החיבור אל מערכת התיקוף הארצית (שימוש בכרטיס האחיד Ühiskaart האישי), אז הנהג פשוט עדיין עושה כרטיסי חינם ל-כ-ו-ל-ם למרות הכיתוב "עד 31.12.2018".

בקישור ל-PDF סעיף 10:
"28.05.2018.a esitas MTÜ Ida-Virumaa Ühistranspordikeskus Maanteeametile ettepaneku MTÜ Ida-Virumaa Ühistranspordikeskuse poolt korraldatavate avaliku teenindamise lepingu alusel teenindatavate maakonna bussiliinide piletihinnaks kehtestada null eurot. "

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה