האם אני יכול לקחת שתי קורסי תשתית בסמסטר?
שלום. אני מתחיל ללמוד הנדסת אלקטרוניקה (גמיש שישי) השנה, ויש לי חלון בסמסטר הראשון שבו אני יכול לקחת עוד קורס תשתית (בנוסף לאוריינות האקדמית), האם אפשר לעשות את זה? האם אין הגבלה לכמה קורסי תשתית אפשר לקחת בסמסטר? איך אני נרשם לקורס? ב3/10 כאשר תפתח ההרשמה לקורסים אז אני צריך להרשם לזה? תודה.
שלום. אני מתחיל ללמוד הנדסת אלקטרוניקה (גמיש שישי) השנה, ויש לי חלון בסמסטר הראשון שבו אני יכול לקחת עוד קורס תשתית (בנוסף לאוריינות האקדמית), האם אפשר לעשות את זה? האם אין הגבלה לכמה קורסי תשתית אפשר לקחת בסמסטר? איך אני נרשם לקורס? ב3/10 כאשר תפתח ההרשמה לקורסים אז אני צריך להרשם לזה? תודה.