האם אני בסדר?

האם אני בסדר? ../images/Emo9.gif

שלום לכן, כרגיל אוהבת לשמוע מניסיונות של אחרים. יש לי תינוקת מתוקה בת חודש ושבועיים (היום), היא עירנית מאוד, מחייכת, מתחילה "לדבר" אלי קצת ורוצה בידיים ומקבלת כמובן. אני איתה על הידיים, שרה לה, מקפיצה על הכדור פיזיו, מדברת אליה ומשחקת כשמחליפים חיתול היא נורא שמחה להיות קצת ערומה, קצת בטרמפולינה הרוטטת, התחלתי להשכיב קצת על אוניברסיטה מעל שמיכת פעילות שיהיה יותר רך וקצת על הבטן אבל שאלתי היא - מה בעצם אני רוצה ממנה ? אולי היא עוד קטנה מידי ? מה אתן עשיתן עם התינוקות שלכן בגיל כזה? ורק לציין שהיא לא מהתינוקות שרק אוכלים וישנים אלא היא ערה המון ומסתכלת עליי ומסביב - כאילו שהיא צריכה כל הזמן גירויים וסתם על הידיים משעמם אותה . אני לא אוהבת לתקוע אותה בעגלה לבד וגם על הטרמפולינה יושב לי על המצפון כשאני שמה אותה... ממתינה לרעיונות או סתם לשמוע מה אתן חושבות?
 

אמיתמי

New member
כל תינוק שונה

יש תינוקות שרק ישנים בזמן הזה, יש כאלו שצריכים מגע ולהיות במנשא זה הכי טוב בשבילם ויש תינוקות עירניים שמן הסתם אוהבים גירויים כמו שאת נותנת לה. כל עוד היא מבסוטה ורגועה, כנראה שאת עושה טוב. אם נראה לך שהיא עצבנית, כנראה היא עמוסת גירויים וכדאי להרגיע.
 

חמודבה

New member
לדעתי הכל תלוי בתינוקת

אם היא רוצה להיות באוניברסיטה ולא בוכה כשאת שמה אותה שם אז נהדר, למה לא? ככשמתי את נועה באוניברסיטה בגיל חודש היא מאוד בכתה והתחילה לחיבב את זה רק בגיל חודשיים. לעומת זאת את הטרמפולינה היא אהבה מהתחלה. לדעתי צריך לזרום עם התינוק... אין תשובה חד משמעית.
 
למעלה