האם אני אצליח להבין אותך מתישהו?

הוניגמן

New member
האם אני אצליח להבין אותך מתישהו?

(אומנם יום השואה עבר אך בכל זאת אכתוב) אני מסתכל בתמונה שלך ומנסה לדמיין איך היית איך דברת ,מה חשבת וכו' וכו' אפילו הייתי מסתפק בעשר דקות רק בשביל להבין מי אתה. אתה סבא רבא שלי אך אני כל כך רחוק ממך אתה כל כך שונה ממני אפילו אם הייתי פוגש אותך איך היינו מדברים? הרי אני בכלל לא מדבר יידיש והמוות שלך -בשביל הכובע שנפל כי בשבילך איך יהודי יכול להסתובב בלי כובע ואני כל כך רחוק מזה ולא מצליח להבין איך נתת את נפשך בשביל זה לא מבין ,אבל אני מעריץ אותך אני לעולם לא אבין איך היה לך את הכוחות לעשות את מה שהאמנת בו ,דבר שדי רחוק ממני למען האמת, אבל אני נעמד דום ומעריץ אותך על מה שעשית למרות שאני לא מבין. ותדע לך שחשוב לי כל הזמן מה אתה חושב עלי אני שואל את עצמי הרבה פעמים האם היית גאה לראות אותי איפה שאני? לפעמים אני ממש בטוח שכן ואז אני נהיה קצת עצוב שאתה לא כאן איתי האם אני ממשיך את דרכך? אני מקווה שכן
 
../images/Emo24.gif

אצלי זה אותו דבר עם סבא וסבתא מצד אמא... מפחיד אותי אפילו לדמיין מה עבר על סבא כשהוא היה רק בגילי, ואני יודעת שבחיים לא הייתי מצליחה להחזיק כ"כ הרבה זמן שם. אני בטוחה שסבא שלך גאה בך, ושמח שהוא כ"כ משמעותי לך ואל תנסה להבין... אף אחד לא מסוגל להבין לדעתי איך אנשים החזיקו ומאיפה היו להם הכוחות...
 

ה מוזה

New member
גודל האמונה

הוא בלתי ניתן להבנה .. מול פני התופת והזוועה סבא רבא שלך החזיק באותה אמונה פנימית כשם שאחז בשטריימל שעל ראשו ואולי זה הדבר היחיד שנותר להאמין .. האם אתה ממשיך את דרכו ? אתה ממשיך בדרכך את החלום של סבא רבא אתה חי באדמת הקודש גאה במי שאתה והוא ללא ספק מלאך בשיירת מלאכי האל גאה בך , חוליה בשרשרת משפחתו שארית הפליטה ,אתה הלהבה שנותרה מאותה בעירה שכילתה כל כך הרבה חוליות בשרשרת ובזכותך חלק ממנו , חי .
 
הוניגמן,

כמה פעמים עברתי "על יד" המכתב שלך ולא ידעתי מה לכתוב לך..... מבינה אותך כ"כ טוב... אניחושבת שהוא מביט עליך,והוא מרוצה הוא מרוצה,וכאשר לא?הוא שולח לך את אי שביעות רצונו,ע"י הלבטים שיש לך בלב... הוא נותן לך עוד חומר ללמחשבה על ידי התהיות והמחשבות שהוא "זורק" לך לראש,ללב..... אני חושבת שהוא יהיה גאה לראות אותך היכן שאתה,בהחלט..... והיה גאה שאתה זוכר אותו...וחושב עליו...... והוא איתך,הוא איתך בכל שלב.... רק שאינם רואה אותו... אך-אם תעצום עיניך-תראה..... אתה ממשיך את זרכו כי אתה ממשיך אותו אתה מדבר עליו אתה ממשיך את האיש,בהכירותך אותו לעולם כמו שעשית במכתב הזה אתה ממשיך את דרכו כי אתה ממשיך אותו,בליבך
 
למעלה