סבאחק דבס יא עזיז חביב ../images/Emo13.gif
אני בעצמי לא מכור לאינטרנט, כי אם לפעמים אני מרגיש את עצמי נוגע בגבול ההתמכרות.. כמובן.. וזה עובדות בשטח... התמכרות היא תופעה שאתה נגרר אחרי צורך מסויים בלי יכולת להתנגד, כאשר הצורך הזה לגלוש באינטרנט הוא בלתי נשלט, בצורה כזו שאתה מעלה רמת העדיפות והדחיפות שלו מעל ובמקום דברים אחרים חיוניים ובסיסיים להמשך חיים תקינים. אני יודע שכבר כמה ימים אני צריך לכנס למשל בצט בערב, ואני לא יכול, ולא מצליח, כי יש לי דברים אחרים יותר חשובים לעשות, כמו לקרוא ספר, לשבת עם המשפחה, לנוח.. לקחת פסק זמן... התמכרות, היא מילה מאוד שלילית.. טוב, אני מודה, התופעה היא באותה מידה קשה... אבל, איך תקרא לבן אדם, שעצם העבודה שלו היא כתיבת תוכניות לאינטרנט? או עבודה עם אינטרנט.. ? אני מבלה 12 שעות לערך מדי יום מול מחשב... ולפעמים קרובות הרבה יותר מזה מול המחשב, גולש באינטרנט... האם אני מכור? כמובן שלא... כי כאן מה שחשוב זה לא כמה זמן אתה גולש, אלא, האם אתה יכול לנהל חיי יום יום תקניים בלי להרגיש מועקה וקושי או להרגיש שחסר לך משהו.... אינטרנט! להבדיל.. אולי אני מכור למשהו אחר מהרשימה שהעלית.. אבל לא אדון בזה מאחר ולא זה הנושא
יום טוב לכם ידידיי