דינדנדין
ברור לי שאתה מושפע מהאינטרנט. אני כמובן לא מכיר את כל הגולשים בעולם אך אני סבור כי כל מי נוגע בזה, מושפע איכשהו. אחד מתלהב, אחד נבהל, אחד נהייה אינטרנטי, אחד נהנה, אחד משתלב בזה,אחד משנה סגנון חיים, אחד מוצא בזה אוזן קשבת, אחד מידע חשוב וכך הלאה. אני אכן מעוניין לדון בהשפעות האלה כאן ולא רק בהתמכרות. אלפי שנים בני האדם חשבו שהשמש סבה סביב כדור הארץ. אני אומר את זה כדי להסביר מהי טעות מחשבתית. אני לא קובע כי אני לא מכיר אותך, אבל אנא, בדוק עם עצמך מדוע אתה חש דיכאון. תחפש את הסיבה העמוקה. אני לא חושב שזה בגלל הרשת. אמרת בצורה ברורה, אתה ממלא את הזמן הפנוי באינטרנט. אם לא, אתה שוקע במצב רוח דיכאוני. לא בגלל האינטרנט. שאלה קצת פרועה: האם זה קשור לבדידות? אם כן, יש לי איזה חומר קריאה בשבילך, אבל זה יהיה רק בעוד שבוע.