האם אמרתי כבר שאיילה סתומה?

smile32

New member
נראה שאתה לא מעודכן שגואל הרעיל כל אחד על סער

שיחה מרעילה עם אלירז, איילה ואלין, כל אחד בנפרד, על סער.
 

24שעות1

New member
גועל מעלה לגריל את סער נחש כבר אין סהרוני מתו

מתוקי, גועל ממה אתה חושש שאתה כבר מספר ימים מסמן את סער מהרגע שיודח לפניו, כבר נגמר סהרוני מתוקי אנחנו יחד לא אסמן אותך כך הבטיח לו לפחות לא בשלבים אלו. וסער כגבר עומד במילותיו ויעמוד בהבטחתו סער נאיבי ולא יודע מי זה גועל - לא מבין שנתפרה לו כבר ההדחה וחבל.......... עכשיו מלעיט את איילה על סער
 

ערסחבק

New member
עכשיו שאל אותה יוסף מדוה ברחה בסערה

ענתה לו ש"לא רוצה להכנס לזה"... די בתוקפנות זה כנראה קשור לסיפור הכינים ואני מת שמישהו יוכיח להם את הטעות שלהם זה מחריד מרגע לרגע הם יתייחסו אליו כמו חולה צרעת
 

מיק101

New member
הבנתי, עכשיו היא תפיל את הבאסה שלה על הכינים

פחחח עלי זה לא יעבוד... כינים - זה כינים והטפשות של איילה - היא הטפשות של איילה
 

ערסחבק

New member
עד הבוקר כל הבית ידבר על זה מאחורי גבו

והסבתא תעשה מזה מטעמים כולם ירוצו לחפוף ראש ויחליפו סדינים בהיסטרייה והוא יעלב עד עמקי נשמתו ובצדק כואב הלב
 
תאמין לי אחי אתה צודק.אין לי כוחות אלייה כבר

היא אשכרה עושה לסער נזק.והוא לא רואה את זה.אך אך אך סער אילו יכולתי להכנס לשם עכשיו הייתי מנער אותך. ואתה כל כך לא כזה בחיים.ולחשוב שחיבבתי אותה בהתחלה. סער מתחיל להתייאש מהמשחק הזה.ולאבד את הסבלנות.וכמו שאני מכיר אותו הוא עלול ברגע אחד של עצבים לשבור את הכלים ופשוט לעזוב את הבית.
 
שמע אתה אולי מכיר את סער מראש, מחוץ לבית.

אני מכיר אותו מהבית, לא לפני כן. הוא שחקן גרוע, מתנהג כמו מצ'ו ישראלי קלאסי. אוכל כמו חזיר(סליחה). מת על איילה, רק פוחד שלא יצא טוב על המסך. והוא אכן נראה כמו אחד שיכול להתפוצץ פתאום. בגדול כולם עוברים תקופת יאוש, הם כבר הרבה זמן בפנים. דוגמא רעה של סער היא אתמול כאשר הודיעו על המשימה. "אני לא אוהב להפסיד", ורצה מאוד להיות החוקר של הפרשה. בצורה כזאת אפשר לעבור אחד אחד, אין מושלמים. כולנו עם פגמים בעני אחרים.
 
סער לא יעזוב.... אין מצב

סער יכול להיות הרבה דברים, אבל לדעתי הוא לא תבוסתן. לעזוב את התוכנית באמצע יעיד על חולשה ותבוסתנות. וזה לא הרושם שקיבלתי עליו. כמו שיוסף ישב בגשם. סער כעת מתבודד. כל אחד צריך קצת זמן עם עצמו, לגרד את הרצפה, לשאוב כוחות נפשיים מתוך עצמו לעלות חזרה למעלה במלוא הכוח. אם הוא יהיה חכם, הוא גם יפתח שיחה עם גואל, ואפילו יטהר את האווירה עם אלירז. טוב לו שיקח קצת זמן עם עצמו. שיוציא מהסיסטם שלו את איילה הזו..... ויחבור שוב לחברים שלו.... (אני מתחילה להאמין שהחיבור שלו לאביב היה אך ורק בגלל איילה.... כאילו.. .אם איילה מוצאת בו אדם מקסים סימן שהוא באמת כזה... לדעתי מחוץ לתכנית הוא לא היה משתין לכיוון של אביב.... מקסימום היה עושה עליו ביביסיטר כשההורים בחו"ל...)
 

smile32

New member
כשסער יפסיק להילחם ברגשות שלו כלפי איילה

יוכל להשתחרר ולהיות נינוח, לכן הוא גם רצה את אביב בבית, כדי שיהיה חיץ בינו לבינה, עכשיו כשאביב הלך, קשה לו יותר להתמודד עם המלחמה עם עצמו, שלא לדבר על התנאים שבהם הוא נמצא.
 
סער נעול על איילה, והיא צודקת, הוא מתנהג כמו

אהבל. אם שמתם לב, הם היו קשורים במשימת הגנבים. בבוקר הלכו לשרותים, סער נכנס ראשון, איילה שניה. אחר כך הלכו להתקלח, נתן לאיילה להכנס ראשונה. ואז נכנס, כאילו שהיא תחכה לו רטובה בגשם. הוא מדבר מאוד לא יפה, מצפה ממנה להיות פודל. וכולם יורדים על איילה. אין ספק שהיא רוצה אותו, אבל לא כך. סער בכל פעם שאיילה תפתח את הדלת, יקפוץ פנימה.
 

מיק101

New member
אם תשאל אותי - זהו חוסר אחריות

פותנה הבוגרת והמבוגרת, אם יש לה חשש כזה, צריכה להביא לידיעת האח הגדול....אפשר לעשות הכל בשקט שמישהו יבדוק את העניין ואם זה נכון - הטיפול הוא כלום, חפיפה עם שמפו מיוחד, מיליון ילדים חוטפים את המכה הזו, בעיקר בגנים ואפשר לעשות הכל מבלי ליידע את האחרים... אני מתפלאה על פותנה, אם זה אכן נכון.... או שאולי דברים נעשו ואנחנו לא יודעים אוףףףףףף מגרד לי הראש
 
תעצרו את העולם, איילה נפגעה בפעם האלף!!!!!

אגוצנטרית, דוחה. היא חייבת להקים מהומה ליד כולם, לתת אנלוגיות של בעל מכה, וכל השיט הזה, כדי לצאת הקורבן! זה כ'כ מביך לראות את זה. סהר עורך דין, מתי הוא יבין שהיא אסון עבורו? ומה עכשיו, כשאין לה את סהר להתעלק, ולהזיק, היא תחזור לרכון על אלירז, תנסה את יוסף שהתוודא בתמימותו? אסון הבחורה הזו. כאילו אין לה חלק נכבד בכל המערכת היחסים הזו, ולמעשה היוזמת הראשית
 

מיק101

New member
חחחחחחחחחחחחחח אמאלה איך נבהלתי

צודק, צודק, צודק..... הכנתי שלט - אי י ל ה נ מ א ס ת ! ! ! רק לא אלירז - עד פה!
 

ביטניקט

New member
דווקא היא צודקת, אבל גם היא אשמה.

סער הוא אידיוט בוק ואיילה היתה צריכה לחתוך איתו מזמן. הבן אדם הזה פשוט ילד בגן. הוציא את כל העצבים שיש לו בגלל שיצא אפס מול אלירז על איילה.
 

מיק101

New member
מה לחתוך מה? היא אונסת אותו מהרגע הראשון

קיבלה 5000 רמזים נתסרים ורמזים גלויים מה עוד?
 
למעלה