האם אהבה מנצחת הכל?

Nightmare18

New member
האם אהבה מנצחת הכל?

הקשר עם חבר שלי רק מתחזק והוא נותן לי ביטחון וגם אני התחלתי להרגיש טוב ויותר בטוחה בעצמי רק שיש משהו אחד שתוקע אותי !!!!!!! אני לא מסוגלת להביא אותו לבית שלי בגלל שיש לי אח עם פיגור שכלי ואני נורא מפחדת מהתגובה שלו.אח שלי נראה נורמלי לחלוטין מבחינה חיצונית. אבל הוא לא חושב כמו אדם נורמלי. הוא מאוד נחמד וחמוד ומקסים ואני אוהבת אותו מאוד ולא רוצה להיפגע מזה. אני ממש ממש לא יודעת מה לעשות יש למישהו עצות?
תודה
 

The Lonely Lion

New member
אפשר דוגמה לאופן המחשבה שלו?

אילו זה היה ההפך, אילו הוא היה חושב רגיל ונראה מוזר, הייתי אומר שידברו קודם במסנג'ר, או משהו כזה.
אז במקרה הזה הם רק צריכים לבלות ביחד בלי לדבר?... פשוט להסביר למר בחור על הדרך המיוחדת של אחיך לראות את העולם ולהגיד לו שזה חשוב בשבילך שהם ינסו לתקשר.
 

JTrulez

New member
למה שזה יפריע ../images/Emo35.gif

החבר שלך לא יכול להיות קצת רגיש לבעיות של אחרים? אני לא חושבת שאת צריכה להתבייש או לפחד מהתגובה של החבר, פשוט תכיני אותו קודם ולא אמורה להיות בעיה ואם הוא לא ידע לקבל אותו בצורה ראויה, תקבלי קצת insight על הגבר שלך..
 

LEATHER REBEL

New member
האם החבר שלך הוא חרדי?

אני יודע שאצל משפחות של חרדים, אם יש בן או בת משפחה שסובל/ת מפיגור שכלי, הרי שמסתירים זאת בכל מחיר (כולל שליחה לאשפוז בחו"ל!), כי אם מישהו יידע על זה, זה יטרפד כל סיכוי לשידוך עבור בני המשפחה הבריאים. אני מנחש שהחבר שלך אינו חרדי. מלבד זאת, הוא בן הזוג שלך, ולא של אחיך. את יודעת שלא תוכלי להסתיר לנצח את אחיך מהסביבה.
 
תספרי לו

תספרי לו בדיוק את מה שכתבת פה. אנשים לא חשוכים כמו שאנחנו חושבים.
 

מפתחSoul

New member
לי קצת עצוב

שיש לך אח עם מגבלה כלשהי ואת מתביישת בו כאילו הוא בחר אותה. ולדעתי כרגע צריכה להיות אהבה שתנצח את המגבלה, שתאהבי אותו ותקבלי אותו בלב שלם. אם כך תתנהגי, כך יתנהגו כל בני זוגך. חוץ מזה שתמיד אפשר להבהיר מראש שיש לך אח שסובל מ-X... זה אחלה סינון, אם בנאדם נרתע וחותך בגלל זה. זה אומר עליו הרבה.
 

אייבורי

New member
לא יפה

לקרוא לחבר שלך משהו. ובעניין אחיך, חברות כוללת פתיחות, קבלה הכלה ואם יש לך אח נחמד אזי הפיגור לא צריך להפריע. בכלל, מגיעה תקופה אחרי הדייטינג המושלם שמבינים שיש מציאות די ללה-לנד
 

מתקמבקת

New member
את מסבכת את זה יותר מדי

נלך רגע לסיטואציה מסויימת, את מביאה את החבר שלך אלייך הביתה, הוא רואה את אחיך, מחייך, נחמד ואחר כך את מגלה שזו הפעם האחרונה שאת רואה אותו או שהוא אומר לך שלא מתאים לו קשר איתך - זה האדם שאת רוצה בחייך??? לחילופין הוא פוגש את אחיך, נחמד, מדבר עם המשפחה, את כל הזמן בוחנת אותו והוא רגיל, כמו עם כל אדם אחר, איכשהו נראה לי שאצל אדם נורמטיבי זו התנהגות הגיונית יותר. אני לצורך העניין כבדת שמיעה, נעזרת לא פעם במכשירי שמיעה אך מי שמדבר איתי לראשנה או בכלל לא יודעת שאני כבדת שמיעה, גם אני מדברת בצורה נורמלית לחלוטין וגם אני קוראת שפתיים. מה שכן לאורך שיחה שלמה ניתן לראות שאני שואלת הרבה פעמים "מה?" או שיש פה ושם מילים שאני מעוותת. בן זוגי מתקן אותי בפרטיות, הוא פתאום יבוא ויגיד לי "שסיפרת ככה וככה אמרת את המילה XXX וצריך לבטא אותה בצורה אחרת". הוא גם התרגל כבר שאיתי צריך לדבר כשיש אור בחדר. להבדיל ממנו היה מישהו אחר בעבר שיצאתי איתו והוא ידע שאני כבדת שמיעה אבל לא רצה שאספר לאף אחד. יום אחד ישבתי עם אמא שלו וסיפרתי לה על זה כי לא שמעתי מה שהיא אמרה, וכמה שהיא היתה מקסימה הוא התחרפן אחר כך והתעצבן שסיפרתי. זה הביך אותו. קחי את הסיפורים האלה (אמיתיים לגמרי) ותחשבי איזה בין זוג את רוצה. לגבי אחיך, ככל שאת תתביישי ממנו יותר כך אחרים יקלטו את זה ממך. אם תהיי גאה בו ועל ההשגים שלו למרות היותו בעל פיגור שכלי זה יקרין גם על היחס של אחרים אליו.
 
למעלה