האללויה. גרנט ניצח את האל סיטי 0:4

האללויה. גרנט ניצח את האל סיטי 0:4

האללויה. גרנט ניצח את האל סיטי 0:4

המנג`ר הישראלי השיג ניצחון בכורה בגביע הליגה: "אני מרוצה מאוד"
תאריך עדכון:9/27/2007 13:44:0


צ`לסי הביסה הערב (רביעי) בחוץ את האל סיטי מהליג השניה 0:4 בסיבוב השלישי של גביע הליגה, ועלתה לשמינית הגמר.
אברם גרנט, המנג`ר הישראלי של הכחולים, השיג ניצחון בכורה על הקווים באנגליה, ולמרות שהמפעל הזה נחשב לבעל חשיבות משנית הוא סידר לעצמו קצת שקט תקשורתי אחרי המתקפה שספג בעקבות הפסד הליגה ליונייטד. אוהדי צ`לסי לא ממש התרשמו מהתוצאה הגבוהה. לאורך דקות רבות הם שרו לז`וזה מוריניו.
"אני רוצה שהשחקנים ירצו לשחק עבור הקבוצה. זה הדבר החשוב ביותר", סיכם גרנט את ניצחון הבכורה שלו, "היה משחק טוב ופתוח, לעתים פתוח מדי. ארבעה השערים היו נהדרים. תמיד קשה במשחקים כאלה כי יש לך רק מה להפסיד. האל קבוצה טובה".

"האווירה טובה מאוד על ומחוץ למגרש, ואני יודע שהשחקנים שלנו מחויבים ב-100% למועדון. אני מעדיף שהם יהיו נאמנים למועדון מאשר אליי", ענה גרנט לשאלה האם הוא מרגיש שהשחקנים מאחוריו.

"מאמנים באים והולכים, הדבר היחיד שתמיד נשאר הוא האוהדים, אך המחוייבות שלהם ושלי הם בראש ובראשונה למועדון. לא היה לנו קל אחרי ההפסד ליונייטד ביום ראשון וכל מה שקרה בימים שלפני. אך השחקנים הראו גישה טובה. אני מרוצה מהצורה בה הם שיחקו. הבקענו ארבעה שערים ושיחקנו כדורגל חיובי. אני רוצה שצ`לסי תמשיך לשחק כדורגל כזה".
"המצב בחדר ההלבשה שלנו טוב מאוד", סיכם המאמן הישראלי, "היה ניתן לראות את זה על הדשא. מחוץ למגרש אני מאמין שהשחקנים מחוייבים במאה אחוזים למועדון. אני רוצה שיהיו מחוייבים אליו, לא אליי. אנחנו עדיין לא שבוע יחד אך אני מאוד שבע רצון".

גרנט התייחס גם לשמועות על מאמנים המועמדים להחליפו בתפקיד המנג`ר בקבוצה, כמרקו ואן באסטן, שם חביב מאוד על התקשורת האנגלית: "אתה מגיע לקבוצה כמו צ`לסי ואתה יודע שיהיו הרבה שמועות. אני צריך לעבוד והעיתונאים צריכים לכתוב. כשרומן אברמוביץ` פה אתם אומרים שהוא בוחר את הקבוצה. כשהוא לא נמצא אתם שואלים למה הוא לא נוכח".
במשחק נוסף בגביע הליגה הגיעה ההפתעה של הסיבוב, כשקובנטרי ניצחה באולד טראפורד והדיחה את האלופה מנצ`סטר יונייטד 0:2 מצמד שערים של חלוץ נבחרת מלטה, מייקל מיפסוד.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/58328.jpg
אירועים בולטים:
צ`לסי פתחה את המשחק טוב ואחרי כדור קרן פגע הכדור בידו של שחקן האל, סאם ריקטס, ללא תגובת השופט. אוהדי צ`לסי שהגיעו למשחק החוץ שרו בשבחו של המנג`ר הקודם, ז`וזה מוריניו.
בדקה ה-35 השינויים של גרנט השתלמו. חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה, סקוט סינקלייר, בעט שטוח ומסובב כדור רוחב שהגיע מאגף הימין, 0:1 לצ`לסי.
את המחצית השניה פתחה צ`לסי בסערה, למרות התנאים הקשים של הדשא. סלומון קאלו וקלאודיו פיזארו החליפו מסירות, הפרואני הכניס כדור גובה משמאל ומגן מקומי שניסה להפריע לחלוץ מחוף השנהב נגח פנימה, 0:2 בדקה ה-49.
סטיב סידוול, הרכש מרדינג, כבש בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה בדקה ה-52 כדי לעשות את זה 0:3. סלומון קאלו כבש בדקה ה-81, וקבע 0:4 מבישול של ג`ו קול.
הרכב צ`לסי: קרלו קודיצ`יני, ג`וליאנו בלטי, טל בן חיים, ג`ון טרי, אשלי קול, שון רייט פיליפס, מייקל אסיין, סטיב סידוול, סלומון קאלו, סקוט סינקלייר, קלאודיו פיזארו.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/58329.jpg
שפילד וונסדיי – אברטון 3:0
הקבוצה של דייויד מויס התקשתה בשעה הראשונה בחוץ והצליחה להבקיע רק בדקה ה-59. פיל נוויל הגביה כדור רוחב, יעקובו הסיט וג`יימס מקפאדן הסקוטי כבש את ה-0:1. מאוחר יותר השניים התחלקו בשלל. מקפאדן השלים צמד, הפעם ישירות מהגבהה של נוויל, בדקה ה-84. דקה אחריו יעקובו כבש את השלישי, עכשיו מקפאדן על תקן המבשל.
טוטנהאם – מידלסברו 0:2
רק בדקה ה-72 הגיע השער הראשון של התרנגולים, למרות שהיו להם לא מעט הזדמנויות לכבוש עוד קודם. דווקא גארת` בייל, המגן-קשר הפנומן הצעיר, היה זה שקיבל כדור מהחלוץ האירי רובי קין, עקף את השוער וגלגל פנימה כדי לעשות 0:1. שלוש דקות מאוחר יותר אארון לנון הגביה כדור לקורה הרחוקה וטום הדלסטון היה שם כדי לנגוח פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק.
ווסטהאם – פלימות 0:1
דין אשטון החמיץ מספר פעמים במהלך המשחק, אבל החלוץ המבטיח חוזר לכושר שהפגין לפני הפציעות, זה שהביא אותו ווסטהאם מלכתחילה. בדקה ה-90 הוא מנע מהפטישים מבוכה, כבש, והעלה את הקבוצה של אלן קרבישלי לשמינית הגמר.
פולהאם – בולטון 2:1
כמו בליגה, גם הפעם בולטון עלתה ליתרון במשחק מול פולהאם. דני גאת`רי כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-57. וכמו בליגה, גם כאן פולהאם השוו, משער של החלוץ הצפון אירי הפורה דייויד הילי, בדקה ה-78. המשחק הלך להארכה, וסוף סוף הדמיון לליגה הופר, כשדווקא בולטון הייתה זו שעלתה ל-1:2, בדקה ה-112, משער של סטליוס ג`יאנקופולוס, שער שקבע את תוצאת הסיום.

לכתבות נוספות >
 
נראה שבגביע הליגה ההצלחה היא כשלון.

אחרת לכו תסבירו את ההרכב שיש הערב ליונייטד. ברור שלא שמים את ההרכב הראשון של הקבוצה בגביע הליגה, אבל בכל זאת אני מצפה מפרג'וסון לפתוח עם שחקנים שרגילים לשחק ולא עם הסגל המורחב של קבוצת המילואים...
 
למעלה