האכלת תאומים בני 3 שבועות

  • פותח הנושא litib
  • פורסם בתאריך

litib

New member
האכלת תאומים בני 3 שבועות

התאומים שלנו בני שלושה שבועות,ורציתי לשאול לגבי האכלה.רוב היום הם מתעוררים פעם בשעה וכל הזמן אנו נות נ נותנים להם לאכול.אנו מרגישים שכל היום אנו מתעסקים סביב האוכל שלהם.האם זה בסדר לתת להם אוכל ללא סדר יום כל פעם ש הגבלה כל זמן שהם דורשים ,או שצריך למשוך את הזמן ולתת להם אוכל פעם בשלוש שעות.דבר נוסף שרציתי לשאול לגבי האוכל הוא האם כל פעם שהילדים שמים ידיים בפה זהו סימן לרעב וצריך לתת אוכל או שזה מעיד גם על דברים נוספים. נוספים.
 

pitponet

New member
באיזה משקל הם?

ומה ההנחיות שקיבלת בשחרור. אנחנו שחררנו אותם אחרי 3 שבועות בפגיה. אצלנו היתה בעיה הפוכה הם ישנו ולא קמו לאכול ואמרו לנו להאכיל כל 3 שעות פונקט גם אם ישנים. דמייני לכוון שעון בלילה כדי להעיר אותם ולהאכיל אותם... בכל מקרה באופן כללי נראה לי שסדר יום ושעות האכלה קבועות מאד חשוב לשאוף לזה. אבל בקשר למרווחים, נראה לי שזה תלוי במשקל ובהתפתחות. אולי תתיעצי עם הרופא.
 
תלוי בכמה דברים

בעקרון הכי טוב שתתיעצי עם טיפת חלב. אנחנו הקפדנו על כלל לא להאכיל בפחות מ- 3 שעות. וזה בגלל ריפלוקס של יאיר. ככה הוא מסיים לעכל את האוכל שהקיבה ורק אז קיבל את המנה הבאה. בהנקה זה הולך אחרת - אני אז שאבתי והאכלתי בבקבוק. אצלנו היה משקל לידה נמוך וגם היה צריך להעיר כל שלוש שעות להאכיל. בעקרון ככה שמרגילים אותם לסדר יום החיים להם ולכם יותר קלים. כי הם יודעים למה לצפות ואתם מצליחים לדחוף כמה דברים באמצע. בהצלחה
 
למעלה