רונית 1411
New member
האי הגיון-אפרים סידון
קיבלתי במייל, סיפור קטן ,חכם,שנון ומעורר מחשבה שווה קריאה, כיוון שהוא בא במצגת לא יכולתי להביא אותו אבל ניתן לקרא דרך הלינק: http://www.slidex.co.il/watch/2210
קיבלתי במייל, סיפור קטן ,חכם,שנון ומעורר מחשבה שווה קריאה, כיוון שהוא בא במצגת לא יכולתי להביא אותו אבל ניתן לקרא דרך הלינק: http://www.slidex.co.il/watch/2210