האירנים הודיעו שוב לאמריקאים שהם שמים עליהם זין

ריריו הריר

Well-known member
התמונה ברורה
אבל אצלי בשכונה נעלו את המקלט הציבורי
האל ביבי שומר עלינו :-):
 

רוב הזמן נח

Well-known member
טראמפ יהיה חייב להמשיך את המלחמה בשלב כלשהו. אחרת הוא יצא רופס ודפוק.
 

דורי 1981

Well-known member
וזה מצער. תדרוש מהעירייה או מוועד השכונה שיפתחו, למקרה שחלילה יהיה צורך.
 

kangaroo1

Active member
כן יש מצב שהסופש הקרוב יתחיל...לא רואה איך אפשר להגיע להסכם בלי עוד סבב...
 

דורי 1981

Well-known member
כן יש מצב שהסופש הקרוב יתחיל...לא רואה איך אפשר להגיע להסכם בלי עוד סבב...
המתווכות פועלות להארכת ההסכם בחודש נוסף. מה גם שלמרות שאיראן מקדשת מוות, לא ממש ששה לחזור למלחמה. זה מערער את המדינה מבפנים עוד יותר. ככל שיתעללו בעמם יותר, היום שאחרי יזמין שחיטה המונית של תומכי משטר הדיכוי.
 
למעלה