התמונה ברורה אבל אצלי בשכונה נעלו את המקלט הציבורי האל ביבי שומר עלינו :-):
ריריו הריר Well-known member 11/5/26 #1 התמונה ברורה אבל אצלי בשכונה נעלו את המקלט הציבורי האל ביבי שומר עלינו
רוב הזמן נח Well-known member 11/5/26 #2 טראמפ יהיה חייב להמשיך את המלחמה בשלב כלשהו. אחרת הוא יצא רופס ודפוק.
דורי 1981 Well-known member 11/5/26 #3 וזה מצער. תדרוש מהעירייה או מוועד השכונה שיפתחו, למקרה שחלילה יהיה צורך.
K kangaroo1 Active member 11/5/26 #4 כן יש מצב שהסופש הקרוב יתחיל...לא רואה איך אפשר להגיע להסכם בלי עוד סבב...
דורי 1981 Well-known member 11/5/26 #5 נכתב ע"י kangaroo1: כן יש מצב שהסופש הקרוב יתחיל...לא רואה איך אפשר להגיע להסכם בלי עוד סבב... לחץ כדי להרחיב... המתווכות פועלות להארכת ההסכם בחודש נוסף. מה גם שלמרות שאיראן מקדשת מוות, לא ממש ששה לחזור למלחמה. זה מערער את המדינה מבפנים עוד יותר. ככל שיתעללו בעמם יותר, היום שאחרי יזמין שחיטה המונית של תומכי משטר הדיכוי.
נכתב ע"י kangaroo1: כן יש מצב שהסופש הקרוב יתחיל...לא רואה איך אפשר להגיע להסכם בלי עוד סבב... לחץ כדי להרחיב... המתווכות פועלות להארכת ההסכם בחודש נוסף. מה גם שלמרות שאיראן מקדשת מוות, לא ממש ששה לחזור למלחמה. זה מערער את המדינה מבפנים עוד יותר. ככל שיתעללו בעמם יותר, היום שאחרי יזמין שחיטה המונית של תומכי משטר הדיכוי.