האירוויזיון המזעזע ביותר

איתמר2002

New member
האירוויזיון המזעזע ביותר

הכוונה היא כמובן לשנה הנוראית ביותר בעת החדשה ולא לתחריות שנות ה-50 וה-60. במקום הראשון ללא ספק 1980.פשוט נורא.שירי פסטיגל,הנחיה מזעזעת,וזה כולל את כולם,במה נוראית,אנחנו בחוץ. 1990 כמעט הצליחו לחקות את ההישג הזה.הנחיה יבשה,שירים מפגרים. 1992 כמה שאני אוהב את שבדיה,זאת באמת היתה שנה נוראית. 1986 המנחה,שרת התרבות של נורבגיה דהיום,התאימה לאוירה הקפואה מסביב, וגם השירים לא משהו.חוץ מסנדרה קים כמובן. 2001 גם היתה די מזעזעת אבל ארבעת הנ"ל הן השנים במקומות הראשונים.
 
ולחשוב שאירוויזיון 80

היה צריך להתקיים פה, בארץ הקודש... אין ספק שהאירוויזיון המזעזע ביותר הוא של 1996 שכללה את כל המצרכים להפקת אירווזיון רע. תפאורה נוראית, גרפיקה מגעילה (למרות הניסיון הכושל לחדש עם לוח התוצאות הוירטואלי) שירים גרועים והנחיה חובבנית. לך אל האירים, ולמד אירוויזיון לעשות... תא"י.
 

Piglet

New member
אין גרוע כאירווזיון 91

תפאורה מכוערת. שירים חביבים. מנחים על הפנים - המנחה שביקשה כסא כי היה לה קשה לעמוד, והחזיקה ניירות ביד, והמנחה שלא ידע אנגלית ובלבל בין מדינות. "החדר הירוק" ירוק וגועלי. בקיצור על הפנים.
 
אני זוכר שראיתי את הארוויזיון הזה

כמה צחקתי שבאמצע הצגת השירים המנחה האיטלקיה (לא זוכר את שמה) דיווחה על איזשהי בעיה וניסתה לחפש אותו בקהל.
 
Gigliola Cinquetti

זה שם המנחה ב 91. ג´יג´ליוג´ינה גם זכתה באירוויזיון 64 עם השיר המופלא Non ho l´ete אגב, שמתם לב לרמת החרמנות של טוטו קוטוניו, שפרקטיקלי הפשיט את סמנתה ג´נוס במבטים שלו. תא"י.
 
למעלה