האיפוד נאנו החדש שלי לא מגיב לכלום...

גיתית ק1

New member
האיפוד נאנו החדש שלי לא מגיב לכלום...../images/Emo201.gif

המכשיר היה מחובר ללפטופ והוא נטען בלי שום בעיה מיוחדת. כשרציתי לנתק את המכשיר פתאום שמתי לב שאיטונס נתקע ולא מגיב לכלום. אחרי כחצי שעה האיטונס הראה כאילו לא מחובר אליו שום מכשיר בעוד שהאי פוד שלי מראה עדיין את המסך המבקש לעשות ניתוק מהתוכנה. ניסיתי לפתוח מחדש את האיטונס אך זה לא עזר. לאחר מכן ניתקתי את האיפוד מהלפטופ, על אף שאני יודעת שזה אסור כל עוד הוא מחובר לתוכנה.. המסך באיפוד עדיין מורה על ניתוק מהתוכנה ולא מגיב לכלום. הוא גם מסמן שהוא נעול כשכפתור הנעילה בכלל בצד השני. חשבתי אולי, אם אנסה במחשב אחר זה יעבוד, אז העברתי את האיפוד למחשב של הבית. אחרי כמה שעות האיטונס מצא את האיפוד כמחובר למחשב והעלה חלון שאני לא סגורה בדיוק מה היה כתוב אבל נדמה לי שהוא ביקש לעשות ריסטור. אישרתי את הפעולה ואז באמת התוכנה זיהתה את האיפוד, רק שבאיפוד לא היתה שום תכולה ולא שם כמו שהיה לפני כן.. השארתי את זה כך, ובבוקר כשבאתי לראות מה קורה, האיפוד שוב לא מזוהה ע"י האיטונס.. הוצאתי אותו מהמחשב פעם נוספת כשהמסך באיפוד לא שונה מאתמול, וחיברתי חזרה. האיפוד לא מגיב לכלום עדיין!!! אני מקווה שכל הפרטים רלוונטים ויעזרו לכם להבין את הבעיה ולומר לי מה לעשות.. בבקשה, בבקשה, בבקשה.. תודה, תודה, תודה!
 

Kryptonite

New member
שלב ראשון - ריסטארט לאייפוד

מקש אמצעי+Menu עד שאת רואה את הלוגו של התפוח.
 

גיתית ק1

New member
מגניב.. בוצע..האיפוד השתחרר ../images/Emo140.gif

והתוכנה מזהה אותו! לצערי הרב זה מתחיל לי את התהליך כמו בפעם הראשונה מה שאומר שאין באיפוד שום זכר למוסיקה שהיתה שם.. תודה רבה על העזרה!
 

Kryptonite

New member
ככל הניראה בגלל הריסטור

(ריסטור=כשמו, משחזר את האייפוד למצב שבו הוא מגיע למפעל. ריסטארט רק מרענן אותו ומפעיל אותו מחדש) סך הכל האייפוד מכשיר אלקטרוני, קורה שהוא נתקע לפעמים. שתדעי להבא
בבקשה
 
למעלה