האידיוטים של השבת

aabramovich

New member
תרשי לי לצטט:

את עצמי: " את צודקת, זה לא נראה לי מקום חכם. אבל צודק." כלללל מה שאמרת נכון (ואפילו מודגש ומקושט באיקונים, כהרגלך) צריך לשלב חוכמה וחינוך. שני הדברים יחד הם הפתרון היחיד (למרות שאף פעם לא יהיה פתרון מלא). את טועה בדבר אחד - גם אם כל הנהגים היו כמוך עדיין היו תאונות, והרוגים, וחלקם יהיו רוכבי אופניים. אבל הכמות תרד דרסטית. ללא ספק. לא בא אלייך ולא בטענה הקטנה ביותר. רק אומר... וחוזר (טרחן נודניק) צריך להיות חכם, וגם צודק. להקפיד על חוכמה, אבל להלחם על הצדק. אם רוכבי הכביש יעלמו ויאלמו מן הכבישים לא נקבל יותר כבוד. והמשפט שלך ש"הדליק אותי" : " אפילו שצפרתי לו שיזוז - לא ממש עזר והייתי צריכה לצאת לעקיפה על קו לבן רצוף תוך כדי שאני עוברת לנתיב הנגדי!" הרי זה לא ימשך על פני 30 ק"מ. אני סומך עלייך שכשעשית את זה הפעלת כל שיקול דעת שבעולם ולא סיכנת את הרוכב ולא את עצמך (המממ... פס לבן) ודבר אחרון - פלעגמאט. ע' ביידיש זה כמו צֵירֵה. ולהפך
ועכשיו אחרון אחרון--
עזריאל
 

savners

New member
הנקודה

היא הקו הלבן שאותו חצית ולכן צריך לשלול ממך את הרשיון! לדעתי החוק אומר שכאשר לפניך רכב איטי עליך לחקות להזדמנות בטוחה, לאותת, לבדוק שהכביש פנוי מלפנים ומאחור ואז לעקוף. העובדה שמיהרת או שהרכב האיטי שאותו עקפת היה חסר הגנה (רוכב אופניים או חמור עם עגלה) לא משנה. מעניין אם ניתן להשתמש בהודעתך הראשונה כבהודאה באשמה. אבנר
 

ItsikH

Member
החוק ושיקול הדעת הגישה בארץ שאין לנהג שיקול דעת סביר ואסור לו להפעיל אותו. זו אינה הגישה המקובלת בארצות מערביות יותר... אז יש פס לבן, אין שוליים, עלייה, יש רוכב שנצמד במידת האפשר לשפת הכביש... ועדיין אתה לא יכול לעקוף בלי לחצות את הפס הלבן. יש לך 3 אפשרויות: 1. לנהוג ב-10 קמ"ש למשך חצי שעה. בלתי סביר בעליל אך כשר למהדרין מן המהדרין. 2. לעקוף את הרוכב תוך שאתה נצמד לרוכב במרחק אפס. למרות שזו גם עבירה (אי שמירת מרחק) וגם פעולה מסוכנת ביותר (לרוכב אבל למי אכפת), זו הפעולה המקובלת ביותר. וכולם יודעים שנהיגה רשלנית ומסוכנת שכזו לא מעניינת את הרשויות - מעניין למה. 3. במקום שבו יש ראות ואין תנועה נגדית, לעבור את הפס הלבן ולעקוף את הרוכב תוך שמירת מרחק ממנו. כן, זו הפעולה הסבירה ביותר ואין בה שום סיכון: בהנחה שהרוכב איטי כאמור, אתה יכול לעקוף אותו בזמן קצר ביותר, זו לא עקיפה של משאית. אבל מה, זו פעולה בלתי חוקית ואם יהיה שם שוטר הוא יוכל לנצל זאת לעשיית הקופה היומית שלו. פירינאים, בוקר יום ראשון, יולי 2004. קבוצה של כמה עשרות רוכבים בכביש צר ללא שוליים, נהגים עוקפים, כולם משתפים פעולה והעסק מתקתק בלי שום בעיות.
 

ItsikH

Member
לחנך את הנהגים../images/Emo4.gif אני מנסה במידת האפשר, ולא באגרסיביות חלילה, עד אתמול כשנהג אחד איים עלי../images/Emo12.gif. רוב הנהגים נחלקים לשני סוגים - אלו שלא רואים את הרוכבים ממטר, ואלו שעושים את זה בכוונה. ביקורת בונה רצויה ומבורכת תמיד, כל עוד לא מערערת על עצם זכותי לרכב בכביש.
 

smigol

New member
יצאת לעקיפה על קו הפרדה רצוף

בכוונה ואת עד מדברת על זה נאמר סייג לחכמה שתיקה.
 

alonaski

New member
אני עושה את זה אבל כל הזמן!

יש לך בעיה עם זה??? אולי תגיד לי מתי אתה רוכב באמצע הכביש ועל איזה כביש - ואשתדל אז לסוע ישר בכביש ולא לעקוף אותך!
אמרת סייג לחוכמה - שתיקה?!!
הרי בתגובה שלך הוכחת כרגע כמה אתה טיפש!!
להתראות על הכביש!!!
 

smigol

New member
אני מציא שתלכי תוכלי איזה עלה חסה

או שניים ותירגעי.
 

ItsikH

Member
כן - חסרים כבישים זהו אחד הכבישים הבודדים שמשמשים רוכבים בתדירות גבוהה במרכז הארץ, ומזה זמן רב נמצא בשיפוצים באופן שמסכן את הרוכבים. יש מעט מאוד אלטרנטיבות *חוקיות* באזור שמאפשרות אימון. הרוכבים והקבוצות משתדלים לאתר כבישי אימון חלופיים ובטוחים ככל האפשר. אני רוכב בכביש זה כמעט כל שבת, לעתים לבד ולעתים בקבוצה עם ליווי, והוא אכן מסוכן, במידת האפשר משתדלים להמנע ממנו. אני לא רואה שום כשל בהתנהגות רוכבים שבתמונות, למרות שתמיד יש מקום לזהירות נוספת, בפרט בכביש הזה.
 
זכותנו לרכב אינה נופלת מזו של

נהגי הרכבים לנהוג. וע"כ אל תשכחו שנסיעה במרכז נתיב היא א. מסוכנת ב. עבירה על החוק בגין הפרעה לתנועה! נכון שזו עבירה שנחשבת פחותה ולא ממוקדת כמו עקיפה על קו רציף אך אל תשכחו שתפקידו של כביש הוא לקשר בין הערים/השכונות במדינה ואין לאדם זה או אחר זכות למנוע או להפריע לשימוש בדרך לאחר. אגב, גם עקיפה ללא יציאה מהקו הרציף של רוכב שנוסע בתוך הנתיב ולא בשול היא עבירה של יצירת נתיב! יש כזו עבירה והיא ניתנת בדר"כ לרוכבי אופנועים שרוכבים במקביל באותו נתיב! אז אנא: פנו דרך לרכבים ותראו שיותר נהגים סבלניים כלפנו במקומות בהם אנחנו חייבים להפריע.
 

odedbc

New member
ממש לא משכנע! בכל התמונות שהבאת

נראים רוכבי אופניים, שרוכבים בצורה נכונה, בצידו הימני של פס ההפרדה הצהוב או בשולי הדרך, כפי שאכן ראוי לעשות. היות והרשות המחוקקת נתנה דעתה לנושא, ולא הגבילה את התנועה לכלי רכב איטיים אלא בכבישים המהירים, קטונו אנחנו (וזה כולל גם אותך) מלפסוק הלכה בנושא. באשר לשיקול הדעת וההיגיון של אותם רוכבי אופניים שבוחרים לרכב בכביש כזה או אחר, לרוב רוכבי האופניים על הכביש היגיון ושיקול דעת שאינם נופלים משלך. אל תהיה בטוח ששיקול הדעת וההיגיון שלך הם הפרמטרים האולטימטיביים להחליט. ולבסוף, אם תבחר להגיב, אודה לך אם תחסוך לנו התקפות אישיות ותגיב בצורה ענינית. תודה.
 

spinner5

New member
קח קחי את האדיוט ועופ\י מכאן...

בבקשה... אני באופן אישי כל שבוע במסלול, ולא את\ה תקרא לי למישהו אחר אדיוט, כל אחד יעשה את חשבונותיו. יש דרך לומר את מה שרוצים.
 

elad fa

New member
קטע כביש מס'3 מצומת נחשון לצומת ראם

בשני הכיוונים, עקב עבודות בכביש, אכן מסוכן, בעיקר במהלך אמצע השבוע. בימי שבת, הוא בטוח מעט יותר עד השעות המוקדמות (9-10). מכאן ולקרוא לאנשים בכל מיני כינויים, גם לי זה נראה מעט מיותר. רק באמת חשוב לציין שהקטע, עקב הבנייה והשיפוצים הפך למאוד מסוכן לאחרונה.
 

רוכב242

New member
גם אני על הכביש הזה כל שבת...

מסכים עם עודד,אלעד וספינר אמרתם את הכל!!!
 

forester404

New member
הכביש מלא

אידיוטים בכלי רכב שונים. ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים.
 

sharon669

New member
מכתב פתוח למתנ"א

אני רואה שיש הרבה חכמולוגים שמודעים לסיכון , אבל בכל זאת ממשיכים לסכן אדון ItsikH הנכבד והוא אכן מסוכן, במידת האפשר משתדלים להמנע ממנו. אני לא רואה שום כשל בהתנהגות רוכבים שבתמונות, למרות שתמיד יש מקום לזהירות נוספת, בפרט בכביש הזה מה שאתה שוכח זה שאתה מסכן ! את מי שמשתמש בדרך , אם אני אכנס בך , סיכוי גבוה מאד שבכביש כזה צר אני אכנס גם כן לתאונה לא אכפת לי שתסתכן אבל אל תסכן אותי! שיגרתי פקס למשטרת התנועה ל 08-9371580 למרחב מרכז ולנציבת פניות ציבור קטי לוי [email protected] - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ================================================================= עבור מתנ"א מרכז , הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כמדי שבת רוכבים להם בכביש מסמייה צומת חולדה עשרות רוכבי אופניים בחודשים האחרונים החלו עבודות להרחבת הכביש , ועקב כך צומצמו משמעותית שולי הכביש כעת רוכבי האופניים מסכנים את עצמם ואת המשתמשים בדרך , הרוכבים עוברים בקטעים ללא שוליים , ובקטעים בהם השוליים קטנות מחצי מטר ובכך מאלץ הרוכב את הנהג לבצע עברות תנועה או לעקוף אותו בצורה מסוכנת ! ניתן לצפות בתמונות משבת (8-04-06) בכתובת : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1046&msgid=75521055 לפני התאונה הבאה , אנא מנעו מרוכבים להשתמש בקטע כביש זה ! XXXX שרון העתקים פורום "אופני כביש" בתפוז בכתובת http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=1046 [email protected] - הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משטרת ישראל פקס :08-9371580 =================================================================
 

natibergman

New member
למה אתה לא מזדהה?

כל ההתנהלות שלך תמוהה. עוד טובי לב כמוך ו(באמת) אבדנו.
 
למעלה