האידיוטים של השבת

sharon669

New member
האידיוטים של השבת

כרגיל , יש כאלה שבוחרים לסכן ולהסתכן האדיוט הראשון נוסע בכביש נחל שורק - לכיוון מחלף 6 מטר בלבד ממשאית שנוסעת 90 קמש !!! (יש בית קברות מצד ימין שלו - כמה אירוני )
 

sharon669

New member
האידיוט השני

הולך להנאתו ברגל (עם האופניים) על השול הימני , כאשר רוחב השול - 40 סנטימטר בלבד משאית שבאה מאחוריו כמעט העיפה אותו לעולם הבא
 

sharon669

New member
האדיוט השלישי

עבר את פסי הרכבת ליד יד בניימין בקטע כביש שאין בכלל שוליים המזל שלו שכשהאוטובוס עבר אותו הוא כבר הגיע לקטע עם שוליים
 

sharon669

New member
והרביעי

גם כן , בקטע מיד בניימין למסמיה רוכב על כביש שנמצא בשיפוצים (כביש אדום אם אני לא טועה) עם מרווח שוליים של פחות מ 50 סנטימטרים אם מישהו בטעות ישנה תחנה ברדיו ולא ישים לב , הוא יעיף אותך לאלף עזאזל למה לקחת סיכון !?!?!? חסרים כבישים ?
 

aabramovich

New member
אחחחח איטליה....

שלושים מכוניות, בראשן משאית... נוסעות בטור... אחרי רוכב... כי אין שוליים ב 5 ק"מ הבאים... לא צופרים לא עוקפים (ובאיטליה פס לבן זו המלצה) ובאופן מפתיע... לא קוראים בשמות... נכון, אנחנו לא באיטליה. ואתה צודק - טוב להיות חכם מאשר צודק. ואולי זה לא הכי חכם לרכוב שם. אבל...
עזריאל
 

nizans

New member
לא יודע מי אתה אבל הפעם היגזמת

לכנות את קרובי משפחתנו, בשמות גנאי, כאשר הם הרוכבים כמעט כמעט כולם בעלי שיקול דעת מהטובים ביותר. לפי מה שנראה בתמונות הם רוכבים בצורה הנכונה ביותר בהתאם לתוואי השטח. """ א ב ל """ אילו אתה לא הייתה נתקע על השוליים בשביל כמה הערות מטופשות אזי לחברינו היה הרבה יותר בטוח בקטע שתקעת את עצמך.
 
השאלה שלך ממש חוטאת למקרה-

" אם מישהו בטעות ישנה תחנה ברדיו ולא ישים לב , הוא יעיף אותך לאלף עזאזל למה לקחת סיכון !?!?!?" ומה אם מישהו בדיוק יצלם אידיוט שרוכב על הצד השני של הכביש ולא ישים לב לאדיוט שרוכב בשוליים של המסלול שהוא נוהג... אולי 669 יבואו לחלץ?
 

alonaski

New member
../images/Emo45.gif גם אני נסעתי ברכבי על הכביש

הזה בשבת, כביש מס' 383 מצומת מאסמייה לצומת עזקה/זכריה ולא הפסקתי לתהות על ההתגרות הכפייתית של רוכבי הכביש בחייהם! לאורך כל הכביש הזה שהוא די מפותל - רכבו רוכבים ללא ליווי רכב, בשולי הכביש שבמקרה הטוב היו בני כ 40 ס"מ ובמקרה הפחות טוב - לא היו בכלל... ולקראת צומת עזקה, רכבו חבורה בטור אבל רוכב אחד בן כ 60 בערך - רכב במרכז הנתיב שלי כיוון שהיה עסוק בלשוחח עם חברו שרכב בשוליים! אפילו שצפרתי לו שיזוז - לא ממש עזר והייתי צריכה לצאת לעקיפה על קו לבן רצוף תוך כדי שאני עוברת לנתיב הנגדי!
עכשיו הבנתי איך הסטטיסטיקה של הרוגי הכבישונים על הכביש עובדת!
שרון, האם השעה בה צלומו התמונות היתה בין 8:30 ל 9:00 ?
 

aabramovich

New member
אוף. הנה השאלה-

לא יכולת לנסוע בסבלנות 5 דקות אחריו? ככה לא הית מסכנת אותו ואותך? נכון שזה לא מקובל בארץ. נכון שזה דורש מאיתנו (גם ממני) אורך רוח לא מקובל. אבל את, אני, אנחנו, בתור רוכבים לא אמורים להוביל את הסובלנות כלפי רוכבי אופניים ולא להפך ("אידיוט") את צודקת, זה לא נראה לי מקום חכם. אבל צודק. אז אולי, ככה רק קצת, ננסה להיות צודקים אחד כלפי השני, וחכמים כלפי השאר?
עזריאל
 

alonaski

New member
עזריאל... עזריאל...!! אתה מפספס

את הנקודה!!!
1. העובדה שלא דרסתי אותו מוכיחה שהייתי די סבלנית כלפיו! 2. באופן כללי, מן הסתם, יש לי "קצת" יותר סובלנות כלפי רוכבי אופנים על הכבישים מאחרים שהם לא חלק מקהילת הרוכבים. 3. מאוד מיהרתי אותו בוקר (קבעתי עם קבוצת מטיילים שלי מפגש בצומת האלה ויצאתי לא נכון מכביש 6...
אז הייתי באיחור שמאוד הפריע לי!). 4. אני לא דוגמא לכלל הנהגים על הכביש! להיפך אני דוגמא חריגה ויוצאת דופן בסבלנות שלי כלפי כבישונים! 5. עצם זה שאני מספרת על המקרה - לא בא מהמקום של תלונה על "איך עיצבנו אותי רוכבים לא זהירים על הכביש היום", אלא בא במטרה להראות לכם שאתם לא זהירים על הכביש נקודה! אם כל הנהגים היו מתחשבים ואוהדים כמוני - כנראה שלא הייתם נדרסים! הבעיה היא, שרוב הנהגים על הכביש הם לא רוכבי אופנים וקצת פחות מתחשבים וסבלניים כלפיכם ויוכיחו את זה נתוני הדריסה השנתיים שלכם! מה לעשות?!!... - כנגד נתונים לא ניתן להתווכח! עכשיו, נגיד אקח את המלצתך האישיתי ולהבא: אפסיק למהר באותו הרגע שאראה רוכב פלגמעאט שחושב שהכביש בבעלותו, ואסע אחריו 30 ק"מ אפילו בקצב שלו! או קי. אותי - שכנעת!
איתי הצלחת! עכשיו מה??? - תקרא לשאר הכבישונים להמשיך לנוע על הכבישים באותו האופן כיוון ששכנעת נהגת אחת לנהוג כלפיכם בסבלנות???!!!
לא נראה לך קצת יותר בטוח, הגיוני, פשוט וקל - שאתם תקחו אחריות על עצמכם ותסגלו לעצמכם רכיבה בטוחה במקום לנסות לחנך את כלללללללללללללללל הנהגים בארץ??? ואם במקרה עדיין לא הבנת אותי, אתן לך דוגמא מחיי הרכיבה שלי: אם אני רוכבת ביער קק"ל ונופלת בגלל זיז של אבן או שורש של עץ וכד'... - אני אקח את האחריות הזו על עצמי! (בכלל - כל דבר שקורה לי בחיים - הוא בגללי ובזכותי! ממליצה לך לאמץ את הגישה ככה תבין יותר בקלות למה דברים קורים לך...) אני לא אשלח מכתבים לקק"ל שינסו "לחנך" את היערנים שלהם לנטוע את העצים במרווחים אחרים שלא יגרמו לי נזקים... או לא אנסה לחנך אותם לסקל אבנים בולטים... הרבה יותר נכון וקל לי - לקחת את האחריות לחיי ולבריאותי - בעצמי! מאשר לנסות לחנך עם שלם שיקח אחריות על חיי! משאירה לך לבחור את הדרך שלך לקחת אחריות על חיך. לא מתכוונת לשכנע אותך על הדרך שלי, למרות שנראית לי יותר הגיונית ואחראית! ותחשוב על זה!
 
היחידה שעברה על החוק במקרה הזה

זו את!!! בלהה את עקפת על קו לבן ועברת על החוק, סיכנת את עצמך, את הרכב שיכל להגיח ממול, ואת הרוכב אותו עקפת על קו לבן רצוף!!! בלהה אין לזה שום תירוץ עלי אדמות מלבד התנהגות פרועה ופורעת חוק. זו בדיוק ההתנהגות שמובילה לתאונות קטלניות בכבישים. בלהה עקיפות על קו רצוף את לא לוקחת כאן את האחריות שלך על בריאותך, את לוקחת את האחריות על בריאות הנוסעים איתך, על בריאותו של הרוכב ועל הנוסעים ברכב שיכול היה להגיח מולך- דמם של כל אלו על ראשך!!! בלהה תחשבי על זה בפעם הבאה בה את עוקפת מישהו על קו לבן רצוף- זה יכול להיות רכב, אופנוע, אופניים או סוס ועגלה. כל עוד החוק מאפשר להם להיות על הכביש ולסוע לאט- זו זכותם ולך, אין שום זכות לסכן אותם ואת הסביבה זו איך שה"דרך שלך" נראית בלההההה
 

alonaski

New member
וואווו!!! איזה גאון אתה! אני בשוק!!

כ"כ חכם ומבין עניין...פששש...!!! כבוד!
עכשיו מר חכמולוג, בוא נקח שוב את הנתונים ונבדוק: כמה אחוזים מכלל הנהגים על הכביש - נהרגים מתאונות התנגשות ב... רוכבי אופנים?! אתן לך רמז, מדובר על מספר חד ספרתי עגול לגמרי!!!
(קוראים לו: אפס!) קח את המספר הזה, ושמור אותו בצד!
עכשיו בוא נספור הפוך: כמה רוכבי אופנים נהרגים מהתנגשות של מכוניות בהם?? -המממ... כמדומני מדובר על כ 20 רוכבים בחודש... יששש!!! יש!!!! יששש!!!!! איזה כייף לי!!!
אני כנהגת - נמצאת במקום הטוב של הסטטיסטיקה!!!
למרות שאני עוברת קו לבן כשאני רואה מולי רוכב באמצע הכביש!!!
איזה כייף!!!
עכשיו כדי להמשיך בסטטיסטיקה בוא נקח אותך ונשלח אותך לרכב כל שבת במרכז כבישים ראשיים ונבדוק כמה פעמים תהרג מרכב שיכנס בך וכמה פעמים רכבים אחרים יקטלו על הכביש מלהכנס בך או להתחמק ממך...
- מה אתה אומר? נשמע לך הוגן? שנעשה איזה חודש את הניסוי הזה?
ולסיום, כמו שאמרתי קודם - תאמין לי - שלא איכפת לא על חייך ולא על חיי אף אחד מאלה שאני לא מכירה! קודם כל איכפת לי על חיי שלי! ולמען הסר ספק - אני לא חושבת שמישהו מכם מסכן את חיי על הכביש...
אני לא באה אליכם בטענות על כך.
מה שכן - איכפת לי על חברי הטובים (שנמנים עם כמה מכם) - לפחות כמו על חיי שלי! אז אתה מר בלההה - תמשיך לרכב במרכז הכביש, מצידי גם נגד כיוון התנועה ואפילו עם עיניים קשורות במטפחת!
ואני - אמשיך לנהוג בצורה עבריינית על הכביש כמו שאני נוהגת בד"כ מטבעי... מה לעשות, ככה אני רגילה וכנראה ששיחה איתך לא הצליחה לשנות אצלי הרגלים ישנים של 20 שנה על הכביש שהוכיחו עצמם בהצלחה רבה עד היום!
נראה בסופו של יום - מי מאתנו ישאר בחיים!
שיהיה לך חג בלהההה פסח בלהההה שמח!!!
 

savners

New member
ואוו, הכל נכון...

עד שתתקלי בכביש במישהו גדול וחזק ממך, למשל: כמה נהגי משאית נהרגו במפגש עם רכב פרטי כמו שיש לך, תשובה: מעט. אז למה להם לשמור על החוק? אהה החוק. אבל אולי את נוהגת במשאית ואני טועה ממש. אבנר
 

alonaski

New member
צודק!! ../images/Emo45.gif צודק! ../images/Emo45.gif ../images/Emo13.gif

ובזאת אני מסיימת את טיעוני והתערבותי כאן בעצות איך לעזור לכם לשמור על חייכם
כמו שאמרתי - תמשיכו לרכב במרכז הכביש, נגד התנועה, בצד הכביש.. - איך שבא לכם!
זה ממש לא מפריע לי כנהגת
ואני אמשיך בהרגלי הנהיגה שלי!
דילול האוכלוסיה זה אקט מבורך
מקווה רק שאלה שמדללים כל שנה הם אוכלי בשר - כדי שישארו על הכדור שלנו מה שיותר צמחוניים ובעלי חיים!
שיהיה פסח נהדר לכולנו!
 

aabramovich

New member
אלווווווווווווננננננננננהההההה

20 בחודש? לא תודה. 20 בשנה זה די והותר. אפילו יותר מידי. אני מקווה שכן איכפת לך מחיי, למרות שטרם נפגשנו פנים לפנים
ודבר אחרון - יש פה כמה ילדים, שמתערבים בשיחת מבוגרים... ומדברים שטויות. אני מנסה לכל היותר להשתיק אותם... הרי לא יפה להפריע כשמבוגרים מדברים... זהו, חג עצירות שמח.
עזריאל
 
למעלה