האטה מוזרה לפני קריית גת ברכבת המהירה
האטה מוזרה לפני קריית גת ברכבת המהירה
נסעתי כבר כעשר פעמיים בחודש האחרון ברכבת הישירה מב"ש לת"א, שיוצאת מב"ש מרכז ב-16:02.
בכל הפעמים האלו, בערך ב-16:25, שבע דקות לפני קריית גת, הרכבת האיטה במהירות, מה שנראה כמו האטה למהירות של כ-50 קמ"ש, ואני חושב שאני לא מגזים. הרכבת המשיכה במהירות הזו, והגיעה לקריית גת בזמן (16:32).
האם זה קורה בשביל לא להקדים את ההגעה לקריית גת? אם כן, מה הבעיה להגיע כמה דקות לפני?
בנוסף, בכל הנסיעות האלו, יצא שהגענו לת"א ההגנה בשלוש-ארבע דקות איחור (אני מניח שהעיכוב נגרם בלוד, כמעט עוצרים שם בתחנה).
יכול להיות שההערכה של הזמנים לא נכונה? נראה כאילו צריכים להקדים את השעה שמגיעים בה לקריית גת בשלוש דקות, ואז בת"א לא יהיה עיכוב (אם כי זה בעייתי כי יש תיאום עם רכבות אחרות בת"א).
מישהו יודע להסביר את התופעות האלה?
תודה רבה
האטה מוזרה לפני קריית גת ברכבת המהירה
נסעתי כבר כעשר פעמיים בחודש האחרון ברכבת הישירה מב"ש לת"א, שיוצאת מב"ש מרכז ב-16:02.
בכל הפעמים האלו, בערך ב-16:25, שבע דקות לפני קריית גת, הרכבת האיטה במהירות, מה שנראה כמו האטה למהירות של כ-50 קמ"ש, ואני חושב שאני לא מגזים. הרכבת המשיכה במהירות הזו, והגיעה לקריית גת בזמן (16:32).
האם זה קורה בשביל לא להקדים את ההגעה לקריית גת? אם כן, מה הבעיה להגיע כמה דקות לפני?
בנוסף, בכל הנסיעות האלו, יצא שהגענו לת"א ההגנה בשלוש-ארבע דקות איחור (אני מניח שהעיכוב נגרם בלוד, כמעט עוצרים שם בתחנה).
יכול להיות שההערכה של הזמנים לא נכונה? נראה כאילו צריכים להקדים את השעה שמגיעים בה לקריית גת בשלוש דקות, ואז בת"א לא יהיה עיכוב (אם כי זה בעייתי כי יש תיאום עם רכבות אחרות בת"א).
מישהו יודע להסביר את התופעות האלה?
תודה רבה