האחיין שלי..

jesie12

New member
האחיין שלי..

ילד בן 12 וחצי כתב לי באייסיקיו ש"הוא יכול ללמד את דוקטור רות על אהבה".. בן 12.5 אתם קולטים את זה? ואני חשבתי שיש לי המון מה ללמוד על אהבה..
 

kyael

New member
../images/Emo123.gif../images/Emo4.gif../images/Emo5.gifאייסי לצעירים כל כך../images/Emo122.gif

לא מוצא חן בעיניי הרעיון שילדים צעירים כל כך חשׂופים למדיה מהסוג הזה
טוב, אולי זה גם בגלל שהבת שלי עוד צעירה. אבל, מקווה בכל ליבי שיהיה לי הכוח למנוע את החשיפה עד גיל מאוחר יותר (נגיד 15...) ולשמור עוד קצת על תוּמהּ.
 

jesie12

New member
אוי זה נורא קשה למנוע את החשיפה

למדיה הזו, בכל בית יש מחשב או שניים רובם מחוברים לרשת, הבן שלי (10) מתכתב עם בני כיתתו , חברים והאחיינים שלי באייסיקיו, הוא אפילו התחיל עם שני של דינה באייסי..
 
יקיר לא יורד מהאייסי

ומנהל את כל עינייני הכיתה והעולם מפה שעותתתתתתתתת ואיזו שפה הם מדברים ביניהם כאילו מינימום מדברת ראש העיר איתו חחח
 

deena

New member
אבל שני של דינה

יושבת ב ICQ רק כשאני בבית, כשאני מאחורי הכתף שלה,ורק מדברת עם אנשים שאני אורמת לה שמותר לה לדבר איתם. אני בכוונה הכנסתי אותה לזה כדי שתתחיל להתרגל להקלדה ולמדיה (וגם כדי שתצטרך ללמוד את הכתוב באנגלית על גבי הכפתורים...)
 

*יערית

New member
יעל

שמעתי כבר על ילדים בני גילה של בתך שיכולים ללמד אותי איך מפעילים את תוכנת האיי סי קיו. גם אני כמוך מתנגדת לזה בכל תוקף, הבן ביקש כמה פעמים להיות באינטרנט {זה כי ראה את חבריו}ואני אמא נחמדה... אומרת :בטחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שלא!!!!!!!!!
 

kyael

New member
אינטרנט זה דבר נחמד,

כאשר מגבילים את השימוש בו. בניתי לה סיפרייה, העלתי את האתרים שעברו את אישורי... והיא חופשייה להשתמש באתרים אלו. אבל כאשר אופציית האיי-סי עלתה על דל שפתיה - תשובתי לא אחרה לבוא: "יש לך לפחות עשרה אתרים מקסימים שממלאים את זמנך, יש טלפון לשיחות עם חברות. אין צורך גם באיי-סי". למזלי, היא קיבלה את התשובה. מקווה שאצליח לשמור על המצב, לפחות לעוד כמה שנים טובות.
 

מצוטטת

New member
צר לי לבסר לך

זו מלחמה "בתחנות רוח" <לפחות אצלי ב
> מגיע גיל <במקרה שלי כיתה ה'> ואז בית הספר "בא ביציאה" חינוכית (יעני) ובמסגרת לימודי מחשב מנסים להקנות לתלמידים דרכי התקשרות, זיהוי, כלי זהירות "עוטפים" ת'פרוייקט הזה בהצהרה שזהו צורך השעה ועוד ירקות ממצאים "אלמנט" חדש מה קוראים אותו דף קשר לאיי סי קיו מועברת רשימה שיכבתית ואז ניראה 'תך ממשיכה בהרצאות מלומדות כמה זה מסוכן, לא תורם אז תקווה זה דבר טוב היישום זה כבר דבר אחר
 

jesie12

New member
ועוד דבר..

הבן שלי הגיע השנה לבית ספר חדש והילדים שאלו אותו מיד "יש לך אייסיקיו"?? לא כתובת , לא מספר טלפון רק אייסיקיו כשהיה חולה סרקו לו דפי עבודה ושלחו לו באייסי..
 

מצוטטת

New member
../images/Emo123.gif תעשי טובה

אל ת'סבכי לי ת'חיים עם "יציאה" חדשה גם ככה נתונה כאן ב
לחסדים
 
למעלה