האור שבחיי

האור שבחיי ../images/Emo62.gif

האור שבחיי/צעירי באר שבע (בוא אליי האור שבחיי).... לא יכול יותר את רחוקה ממני חיי הפכו ריקים מאזז היום שבוא עזבת שליבך היה שלי - היית כל עולמי היית האור שבליבי עכשיו אני לבדדדדדד אז בואי עכשיו חזרי אליי תיהיה אפילו נישימותיי זה הזמן...בואי לכאן...אהבתנו עוד תפרוס כנפיים פזמון: בואי אליי האור שבחיי אולי את לא זוכרת איך אהבנו כמה אני צריך לסבול אוהב אותך ולא יכולללל בוא אליי האור שבחיי אולי את לא זוכרת איך אהבנו בשבילך אתן הכל תאמרי רק לליבך על קח למחול אני אוהב אותך - תשובי אל חיכי בואי אליי חבקי אותי נחיה יחדיו לעד לא משנה מה שכולם חושבים עליי אהבתי את נעוריי - את חלום חיי (את חלום חיי) הנה את באה אני כאן.... ושוב אוחזת בידי - קחי אותי...את שלי אהבתנו עוד תפרוס כנפיים פזמון: בואי אליי האור שבחיי אולי את לא זוכרת איך אהבנו כמה אני צריך לסבול אוהב אותך ולא יכולללל בוא אליי האור שבחיי אולי את לא זוכרת איך אהבנו בשבילך אתן הכל תאמרי רק לליבך על קח למחול אהבה יכולה להכניס המון אור לחיינו, אך מצד שני- גם המון כאב, עצב ואכזבה. כיצד תורמת האהבה וכיצד תורם קשר זוגי לחייכם- מה הוא משנה, מה הוא מוסיף
 
התשובה שלי ../images/Emo140.gif

אני בנאדם מאוד זוגי, מאוד פורחת בזוגיות, משגשגת, אופטימית יותר, אולי כי מרגישה בקשר יותר עם ביטחון עצמי, כאילו אני שווה משהו <אני מרגישה שווה גם בלי אהבה, אבל הביטחון מתחזק כשיודעים שיש על בטוח מישהו שמעוניין בנו, חושב עלינו וכו'>. קשר זוגי יכול לשנות דברים מבחינת שכבר אי אפשר לעשות כל מה שרוצים מתי שרוצים- באיזשהו מובן יש תלות מסויימת לפעמים של מה החבר רוצה, ומה בא לו ואם זה זה בסדר מבחינתו.
 

shirazlovemor

New member
אצלי

האהבה זה דבר מדהים ממלאת אותי באושר ושמחה עצומהההההה -כשהיא מצליחה והכל מסתדר אבללל (הנה זה בא:) אם דברים לא מסתדרים, אם אני רבה איתו, אם סתם היחס קר או שמרגישים לא טוב בקשר לזה.. אני יכולה להכנס לתקופה של אבל, לא לתפקד בלימודים ובחיים, לא לתקשר עם העולם, להכנס לדכאון עמוק מאוד ואפילו לפגוע בעצמי פיזית, לא לישון בלילות... בקיצור...צרה צרורה אבל כשהכל בסדר... אין איןן לכם מושג איזה הרגשה נפלאה זאת..זה הדבר הכי מדהים שאפשר להרגיש... שיש לך מישהו בלב שממלא לך את החיים באור ובאהבה וגם שמתי לב שמאז שהכרתי אותו החיים שלי השתנו..אני יותר עוסקת בי ובו והרבה דברים זוכים לפחות יחס (לצערי)...אני כבר לא משקיעה בלימודים כמו פעם.. פחות אכפת לי מהחברות והחברים..פחות אכפת לי מהחיים..פתאום הוא עומד במרכז העניינים והוא ואני זה בערך הדבר היחיד שמעסיק אותי בחיים. מעבר לזה... מאז שהכרתי אותו הרבה מילים קיבלו משמעות אחרת בשבילי..כל מני מילים שאיכשהו קשורות אל שנינו..הרבה מילים, שירים, חפצים מזכירים לי אותו.. העולם שלי פשוט נראה אחרת לגמרי אין לי איך להסביר את זה P:
א-ה-ב-ה
וכמובןןןן שאני הכי מאושרת בעולם שהכרתי אותו (=
 
למעלה