אני שונא ליהיות זה שהורס את המסיבות
אבל הדגל הורד. ואני מאמין שאיתו גם הריבונות תחזור לידיו של ערפת בקרוב מאוד. במקום להחריב כליל את המבנה המאוס הזה הם תפסו אותו ובקרוב סביר להניח שהוא יוחזר לפלסטינים. כולם בממשלה מפרס צהלו ושמחו כששמעו את ההודעה: "האוריינט האוז ביידנו". כשפרס במטבחון, אין סיכוי למבצע הזה להחזיק מעמד יותר משבוע.