האוריינט האוס בידינו!

האוריינט האוס בידינו!

דגל ישראל מתנופף בגאון באוריינט האוס. העם היהודי חזק נחוש ולא מתפשר אני תקווה כי האיתות הזה הינו בגדר סימן לבאות ויפה שעה אחת קודם תנו לצה"ל לנצח!!!
 

ahillel

New member
אני שונא ליהיות זה שהורס את המסיבות

אבל הדגל הורד. ואני מאמין שאיתו גם הריבונות תחזור לידיו של ערפת בקרוב מאוד. במקום להחריב כליל את המבנה המאוס הזה הם תפסו אותו ובקרוב סביר להניח שהוא יוחזר לפלסטינים. כולם בממשלה מפרס צהלו ושמחו כששמעו את ההודעה: "האוריינט האוז ביידנו". כשפרס במטבחון, אין סיכוי למבצע הזה להחזיק מעמד יותר משבוע.
 
למעלה