האורבנית בגוש דן תתחיל לפעול כבר בקיץ?

מצב
הנושא נעול.

maormp

New member
האורבנית בגוש דן תתחיל לפעול כבר בקיץ?

האורבנית בגוש דן תתחיל לפעול כבר בקיץ?
לפי גלובס

אחת ההכנות לקווים במרכז מתגלמת במהלך שאמור להתחיל בתוך חצי שנה והוא עוד בשורה טובה: הכנסת אוטובוסים מתקדמים ורבי קיבולת לשימוש במערך התחבורה של המטרופולין, ובשני שלבים. השלב הראשון מיועד כבר לקראת הקיץ הקרוב אז ישולבו 90 קווי אוטובוסים שונים בתוואי, בלי שיבוטלו קווים חופפים. כלומר תוספת מבורכת למלאי התחבורה הציבורית במטרופולין, שבוודאי תקל על עומס התנועה הקיים כיום בשעות הלחץ.
תנועתם של אוטובוסים חדשים אלה תהיה מהירה יותר מתנועה אחרת בזכות נת"צים שכבר מוגדרים לאורך חלק גדול מהמסלול. לא זו אף זו, עד סוף 2015 יתן משרד התחבורה לאוטובוסים מה שהוא מכנה "העדפה של צד שמאל" של הכביש לאורך כל הקו, אז יסעו האוטובוסים בתיעדוף מלא לכל אורך המסלול.
 

darkshadow1

New member
רמות חדשות של עילגות


האורבנית בגוש דן תתחיל לפעול כבר בקיץ?
לפי גלובס

אחת ההכנות לקווים במרכז מתגלמת במהלך שאמור להתחיל בתוך חצי שנה והוא עוד בשורה טובה: הכנסת אוטובוסים מתקדמים ורבי קיבולת לשימוש במערך התחבורה של המטרופולין, ובשני שלבים. השלב הראשון מיועד כבר לקראת הקיץ הקרוב אז ישולבו 90 קווי אוטובוסים שונים בתוואי, בלי שיבוטלו קווים חופפים. כלומר תוספת מבורכת למלאי התחבורה הציבורית במטרופולין, שבוודאי תקל על עומס התנועה הקיים כיום בשעות הלחץ.
תנועתם של אוטובוסים חדשים אלה תהיה מהירה יותר מתנועה אחרת בזכות נת"צים שכבר מוגדרים לאורך חלק גדול מהמסלול. לא זו אף זו, עד סוף 2015 יתן משרד התחבורה לאוטובוסים מה שהוא מכנה "העדפה של צד שמאל" של הכביש לאורך כל הקו, אז יסעו האוטובוסים בתיעדוף מלא לכל אורך המסלול.
רמות חדשות של עילגות

90 קווי אוטובוס חדשים? אני משער שמדובר על כך ש-90 האורבניות יפעלו בקווים חדשים על הנת"צים הקיימים במקביל לשאר הקווים, מה שיתאפשר באמצעות הצבת מכונות כירטוס.
לפי הכתבה הקו האדום המקדים יתחיל לפעול רק בסוף 2015.

גם לא ברורה האמירה ש"תרומה אסטרטגית נוספת של הפעלת מערכת האוטובוסים היא האפשרות להשתמש במידע שייצרו הנוסעים בנתוני נסיעתם", את הנתונים האלה אפשר עקרונית לאסוף גם כשמתבצע כירטוס במתכונת הקיימת.

הביקורת על המכונות עצמן מיותרת וטרחנית- אם יציבו אותן בצמוד לתחנות הפגיעה בהולכי הרגל תהיה אפסית (כי התחנות מהוות מכשול בכל מקרה).
 

cwen

New member
מה זה "העדפה של צד שמאל"?

רמות חדשות של עילגות

90 קווי אוטובוס חדשים? אני משער שמדובר על כך ש-90 האורבניות יפעלו בקווים חדשים על הנת"צים הקיימים במקביל לשאר הקווים, מה שיתאפשר באמצעות הצבת מכונות כירטוס.
לפי הכתבה הקו האדום המקדים יתחיל לפעול רק בסוף 2015.

גם לא ברורה האמירה ש"תרומה אסטרטגית נוספת של הפעלת מערכת האוטובוסים היא האפשרות להשתמש במידע שייצרו הנוסעים בנתוני נסיעתם", את הנתונים האלה אפשר עקרונית לאסוף גם כשמתבצע כירטוס במתכונת הקיימת.

הביקורת על המכונות עצמן מיותרת וטרחנית- אם יציבו אותן בצמוד לתחנות הפגיעה בהולכי הרגל תהיה אפסית (כי התחנות מהוות מכשול בכל מקרה).
מה זה "העדפה של צד שמאל"?
יהיו תחנות באמצע הכביש? הרי הם לא הולכים להנדס מחדש את כל ז'בוטינסקי, נכון?
 

darkshadow1

New member
"העדפה בצד שמאל" זה מה שיש במטרונית.

מה זה "העדפה של צד שמאל"?
יהיו תחנות באמצע הכביש? הרי הם לא הולכים להנדס מחדש את כל ז'בוטינסקי, נכון?
"העדפה בצד שמאל" זה מה שיש במטרונית.
אין לי שמץ של מושג איך זה יבוא לידי ביטוי בז'בוטינסקי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה