האופנוע שלי ב
אנשים

../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

אממ... נתחיל ב
אממ יש עכשיו את כל הלחץ של המתכונות בגרויות ואוף אני רק רוצה שהתקופה הזאת תעבור!! שיגיע החופש הגדול החופש ממש קצר לכן לא יהיה לי זמן לכולם כלומר אני לא הולכת לעבוד בחופש דווקא רציתי פעם ראשונה לעבוד אבל אי אפשר.. באסה המחשב שלינדפק ואני צריכה להיות על המחשב הזה ואין פה כלום!!! לא הלך לי משהו במתכונות היום אוף. ביום רביעי מתכונת בהיסטוריה פול חומר ואפילו לא התחלתי ללמוד בגלל מת'. אממ...אני רוצה לעשות משהו כייפי!! נמאס לי מלימודים כבר חם ברמות מטורפות ואני לא אוהבת שחם ככה!.
הלכתי לסופרלנד סוף סוף יום שבת והיה ממש כיף!!! עוד מעט חופש גדול!! שבועות מגיע!!!! האא!!! קיבלתי 80 בביולוגיה!! המורה המפגרת רשמה לי 70 וחישבתי את זה שוב ויצא לי 80 הורידה לי 10 נקודות!! אמרתי לה והיא תיקנה!=]=]=]=]=] אממ זהו נראה לי..
 
זה מסובך

זה בעיקר בגלל שקיצרו לנו את החופש אני רוצה לעבוד אבל החופש ממש קצר גם אני לא הרוויח הרבה בחודש וגם אני צריכה קצת זמן לנוח מהבגרויות והלימודים עם אני העבוד זה יקח לי הרבה זמן.. גם עם אני הולכת לעבוד זה לא בעיר שלי כי אין פה איפה יש מלא בני נוער וקצת מקומות עבודה לא לדבר על שכר מינימום שהרוב לא נותנים (גם רציתי לעבוד בסופרלנד אולי אבל שנה הבאה כנראה...) אולי אני אחפש בייביסיטר או משהו......
 

Lior Maman

New member
אני אוהבת אותך כלכך הרבה!../images/Emo23.gif

ומתגעגעת בטירוף!!!
 
למעלה