האופנוענים המשטרתיים

  • פותח הנושא M.Z
  • פורסם בתאריך

M.Z

New member
האופנוענים המשטרתיים

הם יותר אופנוענים או יותר שוטרים?
 

כRובי

New member
הוותיקים שבנהם מתנהגים יותר

כאופנוענים..זו לפחות ההרגשה שלי.. עם כבוד לאופנוענים אחרים ועם המחוות הנכונות..
 

Ninja

New member
The way they ride...

It seems that they´re more riders than cops. They´re cutting lanes without signaling, riding on the shoulders and so on However, I wouldn´t try to test it too much, give them their respect from far away. You can never know when will one of them wake up on the wrong side of the bed and give you a ticket for shoulder riding
 
אה, אוקיי.

ואני חשבתי shoulder ride כמו shoulder throw... לא בפורום הזה
 

alfred

New member
ובכן: התשובה מתחלקת לשלושה ...

חלקים:אם מדובר בשוטר תנועה על וספה, הוא אכן יותר שוטר. אם מדובר על יס"מניק על KLE, הוא יותר אופנוען (לפחות בעיני עצמו). ואם מדובר על מג"בניק שרוכב בשעות הפנאי על ZX9 (ואלפרד כבר נתקל באחד או שניים), שישכנע את אלפרד שהוא לא עובר את התשעים.
 

M.Z

New member
לגבי החלוקה וספה/KLR זו בדיוק גם

דעתי, תמיד נראה לי שאלה עם הוספה/סאן יאנג הם באמת יותר שוטרים - בפעמים הבודדות שעצרו אותי לביקורת או בעקבות עברה זה היה וספה או סאן יאנג אמנם החברה של היס"מ בכלל לא מתעסקים עם תנועה לכן זה יכול להסביר את המצב אבל תמיד נראו לי כמו אופנוענים מאשר שוטרים (שדרך אגב ראיתי ביצועי רכיבה בכמה הזדמנויות - הם פשוט רוכבים טוב).
 

ספייק ®

New member
אתה יכול לקנות לך אחד

ואגב אני עומד למכור את שלי בקרוב ... (אולי)
 

ofnik

New member
אמת-הפעם היחידה שמישהו טרח להעיר

לי על העובדה שמהספר שלי מוסתר ע"י השרשרת-הייתה ע"י שוטר עדין על סניאנג בכביש הטיילת ברמזור- וכשעשיתי סמנים של עצירה בצד כדי לסדר את השרשרת-במקום שאסור לעצירה מן הסתם-הוא נבהל והתפדח-ואמר לי לעשות את זה בעצירה הקרובה-שכמובן מעולם לא התרחשה.
 

alfred

New member
זהו, שמאלו הכי כדאי להתרחק......

משום שהם אופנוענים מהדור של אלפרד בדרך כלל, אבל הרבה יותר דידקטיים ממנו (איזו תקינות פוליטית...). בקיצור, לא כדאי להוות מטרה נעה לפריקת התסכולים של אלו. אלפרד נתקל פעם בשוטרת כזו, ומדובר (ויסלחו לו שוב נשות הפורום), באחת החוויות היותר מחורבנות שלו. והטובות של השוטרת. רצח בעיניים, זה מה שאלפרד ראה.
 

alfred

New member
ובכלל, אלפרד הכי אוהב שוטרים של..

משטרה צבאית. הם רוכבים על R80, ואלפרד כבר לא משרת את המדינה כמה וכמה שנים. אז תמיד הם בודקים איתו רול-און, אבל רק עד תשעים...
 

איילR

New member
R80 ? ../images/Emo6.gif

מה זה שוטרים של מועדון האופנועים הקלאסיים?
 

alfred

New member
פשוט הבימרים מסרבים למות.....

אז בצה"ל מחכים, ומחכים ומחכים, וכלום לא קורה. אלפרד מצידו, מחכה להחלקות של השוטרים הצבאיים, ואז קונה חלפים, ככה שמצידו זה בסדר.
 
למעלה