האוס-אין? האוס-אאוט!
(ארוך!)

גילור

New member
האוס-אין? האוס-אאוט! ../images/Emo31.gif (ארוך!)

כידוע לפני כחודשיים הזמנו חדר ילדים לנועה. חדר ילדים יקר ויפה בחנות של האוס אין. אמרו לנו שזמן האספקה הוא 60 יום ויעשו את כל המאמצים לזרז את האספקה. בשבוע שעבר מתקשרים אלינו לתאום אספקה לאתמול (יום ב'). אמרו לנו, ניתן התראה של כמה שעות לפני שאנו מגיעים. ביקשתי שיאמרו כבר עכשיו טווח משוער כדי שנוכל להתארגן, ולא הלך. אתמול, בשעה 11:00 כשאני רואה שאף אחד לא מתקשר, אני מתקשרת ונאמר לי שיגיעו היום עד 16:00. שאלתי אם נראה להם סביר שנחכה כל היום בבית, והסבירו לי שאין ממש ברירה, אבל נוכל לצאת והם יתקשרו כשעה לפני שהם מגיעים. לא משנה שבעלי כבר לקח אתמול יום חופש רק כי לא תאמו זמן מעט יותר מדוייק. בשעה 15:50 כשאני רואה שאף אחד לא הגיע או התקשר, אני מתקשרת אליהם. עונה לי נציגת שירות לקוחות מטומטמת (סליחה!) ואומרת לי במילים האלה: "אופס, המרכיב שלנו נמצא בבא"ש והוא לא יהיה בת"א לפני 21:30-22:00. זה בסדר שנגיע ונרכיב לכם בשעה הזו?". עניתי: "את מקשיבה לעצמך??? מדובר בחדר ילדים! הילדה הולכת לישון לפני 20:00. אתם התחייבתם ואנחנו ישבנו וחיכינו בבית. היא עונה: "מישהו אמר לכם לשבת ולחכות?". חכו...זה עוד רחוק מלהיות הסוף... הסברתי לה שעשינו לילדה הכנה מאוד רצינית ושהיא ממש מחכה לחדר החדש שלה שאמור להגיע היום, ויותר מזה, החדר הקודם שלה מאופסן ארוז. פירקנו אותו במהלך היום כי ידענו שהחדר החדש מגיע". מה עונה הדפוקה? "נו אז מה אני אעשה?". בקיצור, מפה לשם, צעקתי עליהם כמו שלא צעקתי בחיים שלי. לא עזר לי כלום. שעה אח"כ הילדה מגיעה מהגן ושואלת אותי "אמא, איפה החדר של נועה?", הסברנו לה שהוא יגיע מחר. היא ממשיכה ושואלת: "ואיפה החדר הישן של נועה"? השאנו לה שהוא ארוז לאחסון. והיא מסתכלת עלי בוכה ואומרת: "עכשיו אין חדר חדש וגם אין חדש ישן?" התחלתי כל כך לבכות!!! כמו ילדה קטנה. כמה רע הרגשתי... בקיצור, הבטיחו לי שהיום יגיעו עד 10:00 ושנהיה הראשונים. מובן ששוב חצי יום עבודה הלך! בשעה 09:20 מתקשרת אלי מישהי מאצלם ואומרת שיגיעו עד 12:00. צרחתי והגעתי עד לבעלים של הרשת ושום דבר לא עזר! ושוב הובטח לי שאני הראשונה שאליה מגיעים. נאמר לי שהם מעמיסים את הדברים ויוצאים בכיוון שלי (להזכירכם, המפעל נמצא בשפיים. גם עם עומדים כל הדרך לא לוקח להגיע אלינו כמעט 3 שעות). בשעה 11:45 מתקשר המרכיז ושואל איך להגיע מלוד אלינו (כמובן שלא היינו הראשונים כמובטח!)
כשכבר סוף סוף הגיעו והרכיבו, התברר שהם לא הביאו את הידיות שהזמנו אלא משהו אחר, ושלושה פריטים קישוטיים שהזמנו פשוט נעלמו להם מהרשימה ולכן הם לא הגיעו אלי! כשהתקשרתי שוב לשירות הלקוחות שלהם, הגעתי במקרה לבעלת החברה. ומה היא עונה לי החצופה הזו? "אולי תכניסי דברים לפרופורציה???"
מה אתם אומרים על זה??? למי פונים כדי להתלונן? חשבתי לפנות למדור צרכנות של אחד העיתונים...האם כדאי? האם יועיל? ואיך בכלל מגיעים אליהם? תודה למי שהיתה סבלנותל לקרוא עד פה.
 
אותו סיפור בחנות "ביבי לון"ביבנה!

כל כך מתסכל!!!!!!! גם לנו קרה סיפור דומה...רק לנו הרכיבו את המיטה בשעה 23:00 בלילה!!!! קנינו את המיטה באוגוסט...רק השבוע!!!! קיבלתי את הכריות שמתאימות למיטה! מבינה את התיסכול,את הישראבלוף והבעסה לשלם כל כך הרבה כסף ולא לקבל את המגיע לך!!!!!
 

גילור

New member
ועוד להפסיד יומיים שלמים של עבודה

ועצבים מיותרים!!! ובסוף לקבל כזה יחס מגעיל....ועוד מבעלת החברה!!!
 

שי ז.

New member
שילמת הכל לפני האספקה?

אני אף פעם לא משלם יותר ממקדמה קטנה על החשבון (מקסימום 20% מהמחיר). את היתרה או שאני משלם למוביל באספקה או אם המוביל הוא עצמאי אני מגיע למחסן, בודק שזה מה שהזמנתי ומשלם את הכל יום לפני ההובלה.
 

צימעס

New member
ככה זה ברהיטים ../images/Emo4.gif

הפעם היחידה שקיבלנו משהו בזמן (פרט לשכן שלנו שעשה לנו עבודה פרטית), החנות נסגרה תוך פחות משנה. התלונני! מדור צרכנות זה רעיון מצוין! אולי את יכולה לשלוח לחברה מכתב עם קישור הנה, תוך ציון רמת הפעילות הגבוהה של הפורום. מענין מה הם יחשבו.
 
ככה זה ברהיטים.

אצלנו קרה משהו דומה באופקים. הזמנו חדר שינה מאחת הנגריות ומזרונים ממקום אחר. המזרונים הגיעו וחצי שנה ישנו על הרצפה כי הם לא הכינו בזמן. תבענו אותם בבית המשפט. בינתיים קנינו מחברה אחרת ופחות כסף. לתביעה הם לא הגיעו החצופים. אפילו נציג לא שלחו. אנחנו לקחנו אליהם את פסק הדין של השופט ואמרנו שאם הם לא מחזירים את הכסף אנחנו ממשיכים הלאה ויסגרו להם בסוף את העסק (דברי השופטת) כנראה שהם נבהלו כהוגן (בעלי הנגריה), למרות שבאופקים הם קמות כפטריות אחרי הגשם (באותה תקופה) ואמרו שהם לא יכולים להחזיר את הכסף כי זה בירוקרטיה של הנהלת חשבונות ושם בהנהלת החשבונות לא יודעים איך עושים את זה. בקיצור סגרנו שבמקום זה באותו הסכום הם מכינים לנו ארון לחדר ילדים ואם ישאר כסף ארגונית שתולים על הקיר. מעניין שאת המוצרים האלה הם הכינו תוך 6 ימים למרות שלטענתם לא יודעים להכין כאלה מוצרים כי הם מתמחים רק במיטות....בלה בלה בלה. הקיצר קיבלנו המוצרים, וזהו. מאז זה לימד אותי לקח: לא נכנסת לנגריות ולא אכפת לי כמה הן טובות. רק לחנויות רהיטים ורק לכאלה שיודעים שהן בסדר ואם כבר רק לכאלה מהן חמותי או אמי קנו והכל היה בסדר. זה ממש לימד אותי לעשות סקר צרכנות לפני קניית כל פריט גדול לבית. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה אם תחליטו לתבוע אותם. ושאלת לאן מתקשרים: א. לנציב תלונות הציבור. ב. לעשות להם פרסומת בעיתונות המקומית. ג. כמובן מכתב חריף ביותר להנהלת החנות שאת לא מתכוונת לשבת בשקט. אפילו צייני שם שיש לכם כל הכוונות שבעולם לפנות לבית משפט. שיהיה המון המון בהצלחה.
 
קודם כל, העיקר שהגיע...מצטער על

הבאסה... דבר שני: קודם כל תפני לאתר tlunot.com. זה טוב ללחץ ראשוני לפני שבודקים למי לפנות. למי הייתי פונה? למשרד המסחר והתעשייה. הבעיה היא שיכולת לעצור את העיסקה, לדפוק אותם (ואת הבת שלך) ואז אם הם לא מחזירים את הכסף להתלונן. אבל ברגע שקיבלת את האספקה מדובר על בעיות "קטנות" בדרך. הייתי שולח מכתב תלונה מאוד מסביר ורציני (לא מתלהם) למנהלי הרשת, לאגודה לצרכנות, ולמשרד התמס. אם תקבלי פיצוי- יופי. אם לא- תשכחי מזה (כמובן בתנאי שתקבלי עוד את מה שהזמנת). מה שכן, הייתי מוסיף תלונה חמורה על הפקידה...וזה בהחלט כן במילים בוטות!!!
 

sarush

New member
אנחנו קנינו בהאוס אין ר"ג

מיטת נוער לניר. אמנם לקח חודשיים עד שהיא הגיעה אלינו אבל הם היו בסדר גמור. אגב, גם לי אמרו שיביאו את המיטה ביום חמישי ובמקרה ביקשתי את הטלפון של המוביל כדי לבדוק מתי זה יקרה ואז הוא אמר שיש לו בעיה עם האוטו ושהוא נורא מתנצל וזה כנראה יהיה כבר ביום ראשון... ביום ראשון אכן הגיעה המיטה עם שני מרכיבים נחמדים. כך שאולי זה הסניף הגדול שלהם שירד קצת מהפסים... ובכל מקרה כנראה באמת השירות בארץ הוא לרוב לא ממש משהו שאפשר לבנות עליו (וזה ככה לא רק ברהיטים..). אבל הסיפור שלך באמת יכול להוציא מהדעת. נתנו פה פעם לינק לאתר שאפשר להתלונן בו, הייתי מתחילה בזה.
 

הילהל

New member
גועל נפש../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

אני מאוד אוהבת את הטיפול של דניאלה שמי במדור "סקנדל" במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות. אפשר לשלוח לה את הסיפור הזה כלשונו. האמת? הייתי מכניסה אותו לכל פורום של הורות או הריון כאן - לעשות להם יופי של אי-קידום מכירות.
 

הילהל

New member
ועוד משהו קטנטן

לא מסכימה ל"ככה זה ברהיטים". זה ממש לא חייב להיות ככה! אני חושבת על כל הפריטי שהזמנו כשקנינו את הדירה: הכל הגיע בזמן ובלי בעיה. כנ"ל מיטת הנוער של יונתן. דווקא כאן בב"ש, חנויות מפעל קטנות ולא יקרות או יוקרתיות - ומעולם לא נתקלנו בבעיה.
 
גם אני לא כל כך מסכימה, בקיץ האחרון

בסוף חודש יולי בערך הזמנו לסיון כוננית לספרים ולמשחקים מחנות רהיטים. הדגשנו את העובדה שההזמנה לא דחופה, אבל אנחנו צריכים את הכוננית בבית מקסימום בסוף אוגוסט כדי לסדר את החדר לקראת הלידה. הם ציינו את זה בטופס ההזמנה והבטיחו לספק את הכוננית ולהרכיב אותה אצלנו תוך מקסימום שלושה שבועות. בפועל, זה קרה תוך עשרה ימים בערך לשביעות רצוננו המלאה. דבר דומה קרה כשהזמנו לסיון לפני שנתיים בערך מיטת נוער וארון. הבטיחו לספק ולהרכיב את חדר השינה תוך שלושה שבועות מיום ההזמנה והבטיחו להתחשב בעובדה שזה דחוף (סיון התחילה כבר לטפס ולצאת לבד מהמיטה שלה, דבר שהיה מוביל לנפילה כואבת). בפועל, סיפקו את חדר השינה והרכיבו אותו תוך שבועיים מיום ההזמנה.
 

שי ז.

New member
גם לי יש ניסיון טוב

עם יותר מחנות אחת שגם הביאו הכל לפני הזמן וגם תיאמו שעה והודיעו גם בבוקר וגם חצי שעה לפני שהיגיעו כדי שלא נצטרך לחכות בבית. במיוחד בלט לטובה היחס של I.D. DESIGN שקבו איתנו טווח של שעה ועמדו בו. בנוסף המרכיבהים שלהם היו מאוד מקצועיים ודאגו לבדוק הכל גם מבחינת תקינות וגם מבחינת התאמה להזמנה.
 

נ ס ע

New member
אנחנו קנינו בדניר

וחוץ מזה שהגיעו ב-18:00 במקום ב-10:00, היו בסדר גמור. נורא מרגיז ! דניאלה שמי זה בהחלט מקום טוב להתחיל בו, וגם המועצה לצרכנות וגם פורומי ההורות השונים. פרסום שלילי זה משהו ממש בחינם.
 

אמברון

New member
לא יאומן ../images/Emo46.gif

אני הייתי פונה במכתב חריף מאוד לחברה עם העתקים לכל העולם ואשתו (המועצה לצרכנות, משרד התמ"ס, גדעון רייכר וכד'). אולי רשימת המכותבים המאיימת תפחיד אותם קצת. השאלה מה הם יעשו. יפצו אותך? יתנצלו על עוגמת הנפש? הכנסתי אותם לרשימה השחורה ואני מבטיחה לספר לכל מי שאפשר.
לעידוד לך ולבנות.
 

hilalev

New member
איזה תסכול !!! לא יודעת מה להגיד לך

אבל בכל מקרה לא הייתי שותקת להם! חוצפה!!!!
 
אין ספק שיש להם בעיה בשרות

גם לנו הם עשו קטע..גם עם הצבע וגם עם הדגם שעיצבנו..למזלם מאוד מאוד אהבנו את התוצאה. אבל הם לא כל כך נחמדים!
 
למעלה