האוס-אין? האוס-אאוט! ../images/Emo31.gif (ארוך!)
כידוע לפני כחודשיים הזמנו חדר ילדים לנועה. חדר ילדים יקר ויפה בחנות של האוס אין. אמרו לנו שזמן האספקה הוא 60 יום ויעשו את כל המאמצים לזרז את האספקה. בשבוע שעבר מתקשרים אלינו לתאום אספקה לאתמול (יום ב'). אמרו לנו, ניתן התראה של כמה שעות לפני שאנו מגיעים. ביקשתי שיאמרו כבר עכשיו טווח משוער כדי שנוכל להתארגן, ולא הלך. אתמול, בשעה 11:00 כשאני רואה שאף אחד לא מתקשר, אני מתקשרת ונאמר לי שיגיעו היום עד 16:00. שאלתי אם נראה להם סביר שנחכה כל היום בבית, והסבירו לי שאין ממש ברירה, אבל נוכל לצאת והם יתקשרו כשעה לפני שהם מגיעים. לא משנה שבעלי כבר לקח אתמול יום חופש רק כי לא תאמו זמן מעט יותר מדוייק. בשעה 15:50 כשאני רואה שאף אחד לא הגיע או התקשר, אני מתקשרת אליהם. עונה לי נציגת שירות לקוחות מטומטמת (סליחה!) ואומרת לי במילים האלה: "אופס, המרכיב שלנו נמצא בבא"ש והוא לא יהיה בת"א לפני 21:30-22:00. זה בסדר שנגיע ונרכיב לכם בשעה הזו?". עניתי: "את מקשיבה לעצמך??? מדובר בחדר ילדים! הילדה הולכת לישון לפני 20:00. אתם התחייבתם ואנחנו ישבנו וחיכינו בבית. היא עונה: "מישהו אמר לכם לשבת ולחכות?". חכו...זה עוד רחוק מלהיות הסוף... הסברתי לה שעשינו לילדה הכנה מאוד רצינית ושהיא ממש מחכה לחדר החדש שלה שאמור להגיע היום, ויותר מזה, החדר הקודם שלה מאופסן ארוז. פירקנו אותו במהלך היום כי ידענו שהחדר החדש מגיע". מה עונה הדפוקה? "נו אז מה אני אעשה?". בקיצור, מפה לשם, צעקתי עליהם כמו שלא צעקתי בחיים שלי. לא עזר לי כלום. שעה אח"כ הילדה מגיעה מהגן ושואלת אותי "אמא, איפה החדר של נועה?", הסברנו לה שהוא יגיע מחר. היא ממשיכה ושואלת: "ואיפה החדר הישן של נועה"? השאנו לה שהוא ארוז לאחסון. והיא מסתכלת עלי בוכה ואומרת: "עכשיו אין חדר חדש וגם אין חדש ישן?" התחלתי כל כך לבכות!!! כמו ילדה קטנה. כמה רע הרגשתי... בקיצור, הבטיחו לי שהיום יגיעו עד 10:00 ושנהיה הראשונים. מובן ששוב חצי יום עבודה הלך! בשעה 09:20 מתקשרת אלי מישהי מאצלם ואומרת שיגיעו עד 12:00. צרחתי והגעתי עד לבעלים של הרשת ושום דבר לא עזר! ושוב הובטח לי שאני הראשונה שאליה מגיעים. נאמר לי שהם מעמיסים את הדברים ויוצאים בכיוון שלי (להזכירכם, המפעל נמצא בשפיים. גם עם עומדים כל הדרך לא לוקח להגיע אלינו כמעט 3 שעות). בשעה 11:45 מתקשר המרכיז ושואל איך להגיע מלוד אלינו (כמובן שלא היינו הראשונים כמובטח!)
כשכבר סוף סוף הגיעו והרכיבו, התברר שהם לא הביאו את הידיות שהזמנו אלא משהו אחר, ושלושה פריטים קישוטיים שהזמנו פשוט נעלמו להם מהרשימה ולכן הם לא הגיעו אלי! כשהתקשרתי שוב לשירות הלקוחות שלהם, הגעתי במקרה לבעלת החברה. ומה היא עונה לי החצופה הזו? "אולי תכניסי דברים לפרופורציה???"
מה אתם אומרים על זה??? למי פונים כדי להתלונן? חשבתי לפנות למדור צרכנות של אחד העיתונים...האם כדאי? האם יועיל? ואיך בכלל מגיעים אליהם? תודה למי שהיתה סבלנותל לקרוא עד פה.
כידוע לפני כחודשיים הזמנו חדר ילדים לנועה. חדר ילדים יקר ויפה בחנות של האוס אין. אמרו לנו שזמן האספקה הוא 60 יום ויעשו את כל המאמצים לזרז את האספקה. בשבוע שעבר מתקשרים אלינו לתאום אספקה לאתמול (יום ב'). אמרו לנו, ניתן התראה של כמה שעות לפני שאנו מגיעים. ביקשתי שיאמרו כבר עכשיו טווח משוער כדי שנוכל להתארגן, ולא הלך. אתמול, בשעה 11:00 כשאני רואה שאף אחד לא מתקשר, אני מתקשרת ונאמר לי שיגיעו היום עד 16:00. שאלתי אם נראה להם סביר שנחכה כל היום בבית, והסבירו לי שאין ממש ברירה, אבל נוכל לצאת והם יתקשרו כשעה לפני שהם מגיעים. לא משנה שבעלי כבר לקח אתמול יום חופש רק כי לא תאמו זמן מעט יותר מדוייק. בשעה 15:50 כשאני רואה שאף אחד לא הגיע או התקשר, אני מתקשרת אליהם. עונה לי נציגת שירות לקוחות מטומטמת (סליחה!) ואומרת לי במילים האלה: "אופס, המרכיב שלנו נמצא בבא"ש והוא לא יהיה בת"א לפני 21:30-22:00. זה בסדר שנגיע ונרכיב לכם בשעה הזו?". עניתי: "את מקשיבה לעצמך??? מדובר בחדר ילדים! הילדה הולכת לישון לפני 20:00. אתם התחייבתם ואנחנו ישבנו וחיכינו בבית. היא עונה: "מישהו אמר לכם לשבת ולחכות?". חכו...זה עוד רחוק מלהיות הסוף... הסברתי לה שעשינו לילדה הכנה מאוד רצינית ושהיא ממש מחכה לחדר החדש שלה שאמור להגיע היום, ויותר מזה, החדר הקודם שלה מאופסן ארוז. פירקנו אותו במהלך היום כי ידענו שהחדר החדש מגיע". מה עונה הדפוקה? "נו אז מה אני אעשה?". בקיצור, מפה לשם, צעקתי עליהם כמו שלא צעקתי בחיים שלי. לא עזר לי כלום. שעה אח"כ הילדה מגיעה מהגן ושואלת אותי "אמא, איפה החדר של נועה?", הסברנו לה שהוא יגיע מחר. היא ממשיכה ושואלת: "ואיפה החדר הישן של נועה"? השאנו לה שהוא ארוז לאחסון. והיא מסתכלת עלי בוכה ואומרת: "עכשיו אין חדר חדש וגם אין חדש ישן?" התחלתי כל כך לבכות!!! כמו ילדה קטנה. כמה רע הרגשתי... בקיצור, הבטיחו לי שהיום יגיעו עד 10:00 ושנהיה הראשונים. מובן ששוב חצי יום עבודה הלך! בשעה 09:20 מתקשרת אלי מישהי מאצלם ואומרת שיגיעו עד 12:00. צרחתי והגעתי עד לבעלים של הרשת ושום דבר לא עזר! ושוב הובטח לי שאני הראשונה שאליה מגיעים. נאמר לי שהם מעמיסים את הדברים ויוצאים בכיוון שלי (להזכירכם, המפעל נמצא בשפיים. גם עם עומדים כל הדרך לא לוקח להגיע אלינו כמעט 3 שעות). בשעה 11:45 מתקשר המרכיז ושואל איך להגיע מלוד אלינו (כמובן שלא היינו הראשונים כמובטח!)

