האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?

מצב
הנושא נעול.

danczi

New member
האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?

האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
 
רובם נמכרו ל...ירדנים חביבי !!!

האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
רובם נמכרו ל...ירדנים חביבי !!!
 
אחרת את הרכבת

האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
אחרת את הרכבת
סליחה, את האוטובוס. אם אתה רוצה לראות אחד, יש במוזאון אגד.
 

david80

Active member
הם הוסבו לרכבות קומתיים!!!

האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
הם הוסבו לרכבות קומתיים!!!
לא שמת לב???
 
בבקשה יא דוד ! ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif

תמונה מהר !!!!
בבקשה יא דוד !

בתמונה אנו רואים אוטובוס דאבל-דק שנמכר ללהקת ALAN PARSONS PROJECT ורק תדע לך שהפוסטר הזה עלה לי הון עתק ! נאלצתי לגבור על המון מתמודדים במכירה פומבית.
 

shapira meir

New member
זה לא אוטובוס כמו של חופשה ביוון

בבקשה יא דוד !

בתמונה אנו רואים אוטובוס דאבל-דק שנמכר ללהקת ALAN PARSONS PROJECT ורק תדע לך שהפוסטר הזה עלה לי הון עתק ! נאלצתי לגבור על המון מתמודדים במכירה פומבית.
זה לא אוטובוס כמו של חופשה ביוון
של קליף ריצ'ארד עם השירים ההם?
 
דומה דומה

זה לא אוטובוס כמו של חופשה ביוון
של קליף ריצ'ארד עם השירים ההם?
דומה דומה
איך אהבתי את הסרט של קליף ריצ'רד SUMMER HOLIDAY
. זו לא היתה חופשה רק ליוון, אלא חופשה באירופה, אני זוכרת שהם הגיעו גם ליגוסלביה, ביקשו לחם וקיבלו כלה בגלל טעות בחיפוש במילון
למישהו יש את התמונה של האוטובוס ההוא בסרט "חופשת קיץ"
 

shapira meir

New member
זה נכון

דומה דומה
איך אהבתי את הסרט של קליף ריצ'רד SUMMER HOLIDAY
. זו לא היתה חופשה רק ליוון, אלא חופשה באירופה, אני זוכרת שהם הגיעו גם ליגוסלביה, ביקשו לחם וקיבלו כלה בגלל טעות בחיפוש במילון
למישהו יש את התמונה של האוטובוס ההוא בסרט "חופשת קיץ"
זה נכון
הסרט היה מעט "קיטצ'י" אבל בלתי נשכח
 
אמרת שהוסבו לקרונות רכבת

בבקשה יא דוד !

בתמונה אנו רואים אוטובוס דאבל-דק שנמכר ללהקת ALAN PARSONS PROJECT ורק תדע לך שהפוסטר הזה עלה לי הון עתק ! נאלצתי לגבור על המון מתמודדים במכירה פומבית.
אמרת שהוסבו לקרונות רכבת
והתבלבלת בתמונה !!!!
 
אחד מהם מוצע למכירה בדרא"פ

האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
אחד מהם מוצע למכירה בדרא"פ
כפי שקישרתי לפני כחודשיים.
 

TDR

New member
בזימבאבואה ולא דרא"פ

אחד מהם מוצע למכירה בדרא"פ
כפי שקישרתי לפני כחודשיים.
בזימבאבואה ולא דרא"פ
מדובר בחב' תיווך אשר רשומה בזימבאבואה משיקולים מסחריים ומשווקת בכל העולם. בדרא"פ לא יכולים למכור אוטובוסים מישראל שכן הנהיגה שם שמאלית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה