רובם נמכרו ל...ירדנים חביבי !!!האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
אחרת את הרכבתהאוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
הם הוסבו לרכבות קומתיים!!!האוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
נכון מאוד !!! לקחו כל שניים, הלחימוהם הוסבו לרכבות קומתיים!!!
לא שמת לב???![]()
תמונה מהר !!!!נכון מאוד !!! לקחו כל שניים, הלחימו
צבעו כתום כהה, הוציאו המנוע (היה מנוע?) וחיברו לקטרי קיטור מונגוליים !
בבקשה יא דוד !תמונה מהר !!!!
זה לא אוטובוס כמו של חופשה ביווןבבקשה יא דוד !![]()
![]()
![]()
![]()
בתמונה אנו רואים אוטובוס דאבל-דק שנמכר ללהקת ALAN PARSONS PROJECT ורק תדע לך שהפוסטר הזה עלה לי הון עתק ! נאלצתי לגבור על המון מתמודדים במכירה פומבית.
לא ממש. זה במיוחד למופע.זה לא אוטובוס כמו של חופשה ביוון
של קליף ריצ'ארד עם השירים ההם?
דומה דומהזה לא אוטובוס כמו של חופשה ביוון
של קליף ריצ'ארד עם השירים ההם?
זה נכוןדומה דומה
איך אהבתי את הסרט של קליף ריצ'רד SUMMER HOLIDAY. זו לא היתה חופשה רק ליוון, אלא חופשה באירופה, אני זוכרת שהם הגיעו גם ליגוסלביה, ביקשו לחם וקיבלו כלה בגלל טעות בחיפוש במילון
למישהו יש את התמונה של האוטובוס ההוא בסרט "חופשת קיץ"![]()
![]()
ברור שהיה קיטשיזה נכון
הסרט היה מעט "קיטצ'י" אבל בלתי נשכח
אמרת שהוסבו לקרונות רכבתבבקשה יא דוד !![]()
![]()
![]()
![]()
בתמונה אנו רואים אוטובוס דאבל-דק שנמכר ללהקת ALAN PARSONS PROJECT ורק תדע לך שהפוסטר הזה עלה לי הון עתק ! נאלצתי לגבור על המון מתמודדים במכירה פומבית.
לא. זו היתה רק בדיחה.אמרת שהוסבו לקרונות רכבת
והתבלבלת בתמונה !!!!
אחד מהם מוצע למכירה בדרא"פהאוטובוס קומתיים של אגד - מה קרה?
מה קרה להם? איפה הם עכשיו?(לפני כשנה וחצי ראיתי בוחטה שלהם חונה בת"מ ישנה בת"א) להם הפסיקו איתם? הבנתי שהם היו י-ם-ת"א ואז ת"א-חיפה. יש להם תכניות לעתיד? אף פעם לא יצא לי לנסוע בהם.
בזימבאבואה ולא דרא"פאחד מהם מוצע למכירה בדרא"פ
כפי שקישרתי לפני כחודשיים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.