האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו

האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו
הודעה לעיתונות מטעם דובר עיריית ת"א ------------------------------------ החלטת קואפרטיב דן להפחית את תנועת האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו עיריית תל-אביב-יפו ורון חולדאי, חותרים מזה 4 שנים בצורה עקבית להפסקת תנועת האוטובוסים המפרקים בתחומי העיר תל-אביב-יפו. האוטובוסים הללו מהווים מפגע אקולוגי חמור, בעלי יכולת תמרון מוגבלת המפריעה לזרימת התנועה ומייצרים כמויות רעש ופיח בצורה הפוגעת באיכות החיים של תושבי העיר. בתגובה להחלטה אמר היום חבר המועצה הד"ר משה טיומקין המופקד על תיק התנועה בעירייה כי – "אנו מרוצים מההחלטה אך לא מקצב הפריסה להוצאת הקווים המפרקים מהעיר. זוהי תולדה ישירה של הלחץ שהפעיל ראש העירייה והגורמים העירונים על דן להוציא את האוטובסים הללו שבמשך רוב שעות היום נוסעים כמעט ריקיים מנוסעים." חשוב לציין כי נכון להיום פועלים אוטובוסים מפרקים בקווים – 1,18,25,26,61,62,82 – כאשר לגבי קו 62 ישנה התחייבות של דן כי עד סוף השנה יופסק כליל השימוש במפרקים בקו זה. עיריית תל-אביב-יפו , הגישה תוכנית אופרטבית למשרד התחבורה לרה-ארגון של התחבורה הציבורית ברחבי העיר. -------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית כאן
 

oren*

New member
שמתי לב לירידה חדה במספר אוטובוסי

האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו
הודעה לעיתונות מטעם דובר עיריית ת"א ------------------------------------ החלטת קואפרטיב דן להפחית את תנועת האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו עיריית תל-אביב-יפו ורון חולדאי, חותרים מזה 4 שנים בצורה עקבית להפסקת תנועת האוטובוסים המפרקים בתחומי העיר תל-אביב-יפו. האוטובוסים הללו מהווים מפגע אקולוגי חמור, בעלי יכולת תמרון מוגבלת המפריעה לזרימת התנועה ומייצרים כמויות רעש ופיח בצורה הפוגעת באיכות החיים של תושבי העיר. בתגובה להחלטה אמר היום חבר המועצה הד"ר משה טיומקין המופקד על תיק התנועה בעירייה כי – "אנו מרוצים מההחלטה אך לא מקצב הפריסה להוצאת הקווים המפרקים מהעיר. זוהי תולדה ישירה של הלחץ שהפעיל ראש העירייה והגורמים העירונים על דן להוציא את האוטובסים הללו שבמשך רוב שעות היום נוסעים כמעט ריקיים מנוסעים." חשוב לציין כי נכון להיום פועלים אוטובוסים מפרקים בקווים – 1,18,25,26,61,62,82 – כאשר לגבי קו 62 ישנה התחייבות של דן כי עד סוף השנה יופסק כליל השימוש במפרקים בקו זה. עיריית תל-אביב-יפו , הגישה תוכנית אופרטבית למשרד התחבורה לרה-ארגון של התחבורה הציבורית ברחבי העיר. -------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית כאן
שמתי לב לירידה חדה במספר אוטובוסי
האקורדיון בקווים הקבועים בהם נהגתי ליסוע (גם בפתח תקווה). התחליף יהיה יותר אוטובוסים רגילים? או שיש פתרונות אחרים ומעניינים יותר?
 

איליה.

New member
גם בחיפה.

שמתי לב לירידה חדה במספר אוטובוסי
האקורדיון בקווים הקבועים בהם נהגתי ליסוע (גם בפתח תקווה). התחליף יהיה יותר אוטובוסים רגילים? או שיש פתרונות אחרים ומעניינים יותר?
גם בחיפה.
בקווים המגיעים למרכזית הפרץ אין אוטובוסים כפולים בכלל (והסיבה היא שהם פשוט לא יצליחו להיכנס לתחנה!) גם בקווים האחרים בחיפה נדמה לי שיש פחות אוטובוסים כפולים ממה שהיה פעם. במקומם הכניסו את האוטובוסים החדשים והיפים עם הלוח האלקטרוני שמציג את היעד.
 

fireman

New member
זכור לי שבערך לפני

האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו
הודעה לעיתונות מטעם דובר עיריית ת"א ------------------------------------ החלטת קואפרטיב דן להפחית את תנועת האוטובוסים המפרקים בתל-אביב-יפו עיריית תל-אביב-יפו ורון חולדאי, חותרים מזה 4 שנים בצורה עקבית להפסקת תנועת האוטובוסים המפרקים בתחומי העיר תל-אביב-יפו. האוטובוסים הללו מהווים מפגע אקולוגי חמור, בעלי יכולת תמרון מוגבלת המפריעה לזרימת התנועה ומייצרים כמויות רעש ופיח בצורה הפוגעת באיכות החיים של תושבי העיר. בתגובה להחלטה אמר היום חבר המועצה הד"ר משה טיומקין המופקד על תיק התנועה בעירייה כי – "אנו מרוצים מההחלטה אך לא מקצב הפריסה להוצאת הקווים המפרקים מהעיר. זוהי תולדה ישירה של הלחץ שהפעיל ראש העירייה והגורמים העירונים על דן להוציא את האוטובסים הללו שבמשך רוב שעות היום נוסעים כמעט ריקיים מנוסעים." חשוב לציין כי נכון להיום פועלים אוטובוסים מפרקים בקווים – 1,18,25,26,61,62,82 – כאשר לגבי קו 62 ישנה התחייבות של דן כי עד סוף השנה יופסק כליל השימוש במפרקים בקו זה. עיריית תל-אביב-יפו , הגישה תוכנית אופרטבית למשרד התחבורה לרה-ארגון של התחבורה הציבורית ברחבי העיר. -------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית כאן
זכור לי שבערך לפני
כעשור שנים הובאו לבאר שבע כ12 אוטובוסים מפרקיים לניסוי בעיר באר שבע בקווים העמוסים בעיקר בכדי לראות כיצד הם יכולים לתת מענה טוב יותר לכמויות הנוסעים לאחר כחודש של אותו ניסוי הוחלט להעיף את כל 12 האוטובוסים שהובאו לניסוי שהיה אמור להמשך כחצי שנה הנהגים התעצבנו על קושי בתמרון ברחובות צרים ובככרות ובעיקר באזור העיר העתיקה. בסופו של דבר הוחלט שלא לרכוש את אותם אוטובוסים לשימוש התחבורה הציבורית בבאר שבע וטוב שכך בימים אלו מחדשת התחבורה הציבורית בבאר שבע את צי האוטובוסים שלה לאוטובוסים החדשים של m.a.n (כמו החדשים של דן) רק בעיצוב טיפה שונה כיום כ50% מהאוטובוסים בתחבורה הציבורית בבאר שבע הם מהדור החדש שהם הרבה יותר נמוכים מבחינת הגובה לרצפה מה שמאפשר עליה וירידה קלה מהאוטובוס, הנסיעה חלקה ונעימה הרבה יותר והם גם מרעישים הרבה פחות באוטובוסים מהדגמים הישנים יותר מוחלפים המנועים למנועים בתקני יורו 3 ובשלב מאוחר יותר, כאשר יסיימו את חייהם הם יורדו מהכביש לאלתר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה