האהאהא אני אשבול לכם צלחות!

Dragon Warlord

New member
האהאהא אני אשבול לכם צלחות!

חחחח אני נזק מעכשיו כולם לקרא לי הו הנזק המכובד! אני לוקח 5צרפתית 5מתמטיקה (אפילו שאני גרוע) 5 מחשבים (איזה חננה אני !) ו5אנגלית כי זה חובה ג'ניפר את הילדה הכי לימודית שראיתי בחיים אולי חוץ מדניאל דה שליט כי הוא חרשן אבל ממוצע 95+ זה לא מאוד נורמלי ולכן אני מכתיר אותך למלכת החרשניות את היא המלכה יחי המלכה!:):):) עזבי אני דפוק לגמרי...:) גרררר משעמם לי :):):):) גרררר גרררר גרררר גרררר גרררר גררר ארגגגגגגגגגגג! שינוי אני משועמם ויש שלג ברוך הבא שלג ברוך הבא! ויז לי מחר מבחן במתמטיקה ודורין לימדה אותי לחץ מהו ובגלל זה אני לחוץ מאוד מאוד!
 

saradin

New member
מי זה? ברוס?!

אם זה אתה.. אני?! אני לא בלחץ, לפחות מאז שארקדי דחה לנו את המבחן בשבוע.. :) חוצמזה, אין מחר בצפר בכל מקרה.. :) טוב, אז ככה: מצטערת שההודעה הקודמת שלי לא נשלחה (או משהו כזה, לא יודעת מה קרה פה בדיוק), אז ג'ן, באמת נכנסתי.. המון בהצלחה עם הפורום, למרות שכבר הייתי פה ולא הגבתי (יותר נכון ניר הראה לי את זה ואני לא אמרתי כלום) ותתחדשו :) או אולי בעצם אני אמורה להגיד לעצמי להתחדש? בתקווה שאני אצליח למצוא זמן ביומן העמוס שלי (מתמטיקה, אלגברה, מבחן במתמטיקה, אלגברה, גיאומטריה אנליטית ומבחן במתמטיקה), אני אחזור :) נ.ב ג'ן, ממוצע מצוין, כל הכבוד! :) ומגיע לך!
 
כן, זה היה ברוס...

אממ, כן נשלחה, פשוט לא שמתי לב
... אני וניר אפילו הגבנו! תגיבי יהיה כיף! או בלא-סלנג, מהנה! תודה, תתחדשי גם את! ובהצלחה! תודה
... חחח...
 
ואני אשבל לכם את השיבורת שוּער...

5 צפרתית אני יודעת שתצליח... אממ, אבל כמו שאמרתי למתן, זה המון... מקסימום תצטרך לרדת ל4 במשהו אם יהיה קשה מידי... אתה נשאר בליד"ה? ייאי! ממוצע 95+? אני? חחח הלוואי... אבל תודה נזק! כן, כולם פתחו איתי שיחות באייסי עם המילה "שלג" היום... ארבעה אנשים בעצם... בהצלחה במבחן! אל תלחץ, זה סתם מיותר... אולי גם יתבטל בי"ס בגלל השלג? אני למדתי לצאת ממבחנים שמחה, כי מה שהיה היה, ואי אפשר לשנות את זה, אז למה להיות במצב רוח רע?
 

Dragon Warlord

New member
:) - יש הודעה בפנים

כן אני נשאר בליד"ה ואנישחכתי לשים בהודעה הקודמת אז לאמשנה את חוזרת בזמן לליד"ה? גם אם לא אני מאוד מקווה לשמור על קשר שתהיי בארץ (אם תהיי :( ) זיידל סורי ששברתי לך את הגב! בההה! אתם רואים עוד משהו ששברתי, את זיידל! ג'ן את כותבת הודעות עם ה "[עברית]" ?? זה נורא מסובך! כמובן מסובך זה מאוד יחסי לילד מופרע כמוני! לשניידר יש פרופיל נפשי!
 
../images/Emo13.gif

גם מתן ודורין לוקחים ארבעה 5יחידות... אני כותבת בערבית עם המקלדת... אני מקווה שאני חוזרת... אבל לא יודעת... אגב, כתבתי סיפור, אני אפרסם אותו בהודעה חדשה...
 

nirte

New member
אל תחרצו כבר את גורלכם....

גם לי יש "עיניים גדולות" אבל אני לא חושב שאני אעשה בסופו של דבר ארבע פעמים חמש יחידות של בחירה.
 

nirte

New member
דניאל, או שמא אגיד נזק... ../images/Emo12.gif

הכול בסדר?
עניין הלחץ עלה לך יותר מדי לראש...
 

Dragon Warlord

New member
:( אני בסדר

ג'ן תאמיני לי 20 יחידות ב5ים זה לא הרבה מתן למשל לוקח איזה חמש גריזיליון יחידות ב5ים!! גם דורין לוקחת איזה חצי מיליון... אני בסדר כי שוב נדחה המבחן אבל דורין את נכנסת ללחץ רדיאואקטיבי כל מבחן אז אוסקוט... וכן אני נזק כבר שבוע אני שובר דברים בלי הפסקה כרגע הייתי אצל רון אופיר והעלתי סיר באש! כן כן תודה תודה רק אני יכול לשרוף מתכת!!
 

saradin

New member
אכן נזק..

רק אתה, זה נכון.. אין מה להגיד, עם הלחץ אתה צודק... תמיד נלחצתי יותר מידי.. מתן, ניר, דניאל ועמית כל הזמן אומרים לי לא להילחץ, אבל אין מה לעשות, זה לא ממש עוזר.. ואני לא לוקחת חצי מיליון, אלא 4, מקסימום 5 5ים! איכשהו יש לי הרגשה עמומה שאני אצליח לעמוד בזה, אבל אולי לא.. בהצלחה לכולנו!
 
אין לך סיבה להלחץ...

תחשבי על זה ככה, לא יעזור לך להלחץ. וכבר אין מה לעשות את מוכנה (אולי), ואין לך איך לשנות את זה. אם תלחצי זה סתם יהרוס לך עוד יותר... חוץ מזה, סה"כ מבחן...
 
אם כבר ציונים...

קיבלתי אתמול תעודה. הסטוריה B, היה B+ במחצית הקודמת. נראה לי שהייתי אמורה לקבל A או B+, אבל אני בקושי מכינה שיעורים. (שאגב, זה מזכיר לי שביום שישי המורה אמר שהוא נותן דף עם השיעורים שהכנו או לא הכנו, וציונים, וצריך חתימה של ההורים. אז כמעט קיבלתי התקף לב, אבל אז ראיתי שזה רק מהמחצית האחרונה, שרק התחילה, והכנתי את כל השיעורים מתוך השלושה! אנגלית B+, כמו במחצית הקודמת. מדעים A, במחצית הקודמת היה A+. ספרדית A+ כמו במחצית הקודמת. מתמטיקה B+, כמו במחצית הקודמת. ריקוד A+, במחצית הקודמת היה A. הריקוד השני A+, לא הייתי בזה במחצית הקודמת, אבל הייתי בספורט, שגם שם היה לי A+. מקהלה A, כמו במחצית הקודמת. אני חושבת שאני ברשימת הצטיינות, אבל זה מאוד גבולי הפעם. זה תלוי אם מחשיבים לי את הציון במתמטיקה יותר גבוה, כי אני בכיתה המתקדמת...
 
למעלה