האדם מתקיים אך ורק בזמן המודרני

ל נ צ ח

New member
האדם מתקיים אך ורק בזמן המודרני

האנושות התקיימה במציאות של המאה ה20 (בחלקיה) ומתקיימת ותתקיים במציאות של המאה ה21 (גם בחלקיה) ותחווה את המעבר שביניהן 2 המאות (מהמאה ה21 למאה ה20 (הגיהינום), ולא בשום מציאות זמן אחר. וכך לעולמים חוזר-חלילה... ולכן גם ישוע מתקיים אך ורק בזמן המודרני.
עוד בטרם התגלות האלוהים במשיח, עדיין אין האנושות יודעת מי הוא באמת באופן פיזי האיש הזה ששמו ישוע אותו היהודים מראייתם שלהם (לא אכנס לזה כעת) כלפיו מכנים אותו "ישו", וגם לא היכן בדיוק הוא חי את חייו בעולמנו. מעניין מה תהיה תגובתם של אחיינו הדתיים ושלו האפיפיור והעולם הנוצרי כאשר ידעו איך הוא באמת נראה והיכן חי האיש. לא כל מי כמוך הבונה אמיתתו על משל הפשט. ל נ צ ח 09:52 29/10/06 בתגובה ל: חחחח.... (מאת: הדוקטור) מבלי לדעת-באמת את הנמשל . ציטוט: ````ישוע פונה לתלמידיו ושואל: פסוק 67: ``שמא גם אתם רוצים ללכת?`` (שימו לב למשחק של מילים!) פטרוס עונה 68-69. אל מי נלך? דברי חיי עולם עמך. אתה קדוש אלוהים!.`` מסקנה - בידך החיים, אתה המשיח! לסיכום: א. ישוע הוכיח כי ללא פניה לעזרת אלוהים בני האדם עיוורים ואבודים בנושא רוחני. אם אלוהים לא יפעל בחיי האדם, ויביא אותו אל ישוע, כי אז חיי האדם לא יהיו שונים ביעודם מחיי בהמה. ב. ישוע הוכיח כי לא הידיעה אודותיו ולא הליכה לידו - תושיע. ישועה הינה אכילת בשרו של ישוע ושתית דמו, והכוונה - להתיחס לדברי ישוע כאוכל חיים. לתת לדברי ישוע לחיות בתוכי. (פסוק 63). ```` משלי א (א) מִשְלֵי שְלֹמֹה בֶן דָּוִד מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל: (ב) לָדַעַת חָכְמָה וּמוּסָר לְהָבִין אִמְרֵי בִינָה: (ג) לָקַחַת מוּסַר הַשְׂכֵּל צֶדֶק וּמִשְפָּט וּמֵשָרִים: (ד) לָתֵת לִפְתָאיִם עָרְמָה לְנַעַר דַּעַת וּמְזִמָּה: (ה) יִשְמַע חָכָם וְיוֹסֶף לֶקַח וְנָבוֹן תַּחְבֻּלוֹת יִקְנֶה: (ו) לְהָבִין מָשָל וּמְלִיצָה דִּבְרֵי חֲכָמִים וְחִידֹתָם *** *** ל נ צ ח
 

ל נ צ ח

New member
ואתה לא מבין שלא יעזורלך ללכת נגדי?

כל שמישהו יעשה משהו נגדי או בעדי זה יבוא לטובתי.
קפיש ילדון?
ל נ צ ח
 

ל נ צ ח

New member
מהתאומר. ../images/Emo2.gif , ../images/Emo2.gif , ../images/Emo2.gif , ../images/Emo6.gif

תודה בזה שהבורות בריבוע שלך על האלוהים ולנצח בחירו, ממש על-הפנים.
ישעיה נג , כט (י) וַיהֹוָה חָפֵץ דַּכְּאוֹ הֶחֱלִי אִם תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים וְחֵפֶץ יְהֹוָה בְּיָדוֹ יִצְלָח: (כ) כִּי אָפֵס עָרִיץ וְכָלָה לֵץ וְנִכְרְתוּ כָּל שֹׁקְדֵי אָוֶן: (כא) מַחֲטִיאֵי אָדָם בְּדָבָר וְלַמּוֹכִיחַ בַּשַּׁעַר יקשׁוּן וַיַּטּוּ בַתֹּהוּ צַדִּיק: (כב) לָכֵן כֹּה אָמַר יְהֹוָה אֶל בֵּית יַעֲקֹב אֲשֶׁר פָּדָה אֶת אַבְרָהָם לֹא עַתָּה יֵבוֹשׁ יַעֲקֹ ב וְלֹא עַתָּה פָּנָיו יֶחֱוָרוּ: (כג) כִּי בִרְאֹתוֹ יְלָדָיו מַעֲשֵׂה יָדַי בְּקִרְבּוֹ יַקְדִּישׁוּ שְׁמִי וְהִקְדִּישׁוּ אֶת קְדוֹשׁ יַעֲקֹב וְאֶת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל יַעֲרִיצוּ: (כד) וְיָדְעוּ תֹעֵי רוּחַ בִּינָה וְרוֹגְנִים יִלְמְדוּ לֶקַח:
ל נ צ ח
 
אתה קצת מגזים חבר

תחשוב בהגיון חבר זה לא יזיק לך.ובאמת שאני לא נכנס איתך למה אני יודע או לא יודע זה מה שחשוב אבל מה שבטוח שישו או כל אדם אחר הוא לא אל יש"ו היה בסך הכל בן אדם שהקבר שלו נמצא היה סרט בערוץ 8 אז תפסיק לעשות מבשר ודם כח עליון ! במקום לדעת לדקלם פסוקים לא עדיף שתבין איפה אתה נמצא רמז בכדור הארץ ותפסיק לדמין שאתה בחירו של האל ובבקשה תמנע ממני את הדיבורים על העלק האל בן ועצוב שאתה לא מנסה להבין את החיים ולהכניס לחיים שלך מעט תוכן בעל משמעות של יש מחויב המציאות ובמקום זאת אתה מתרכז ביש נברא בשר ודםאותו יש מחויב המציאות לא חייב להיות אל אני קורא לו כח עליון אבל מה שחשוב לי באמת זה שאני לא סוגד לשום כח ובטח לא לכח בשר ודם ותבין שהאמת זה בסך הכל האמת שלך ולכן ביהדות כתוב בתפילה אמת ואמונה כי האמת ברומו של עולם תלויה באמונה שלך זה לא אמת ממשית שאתה יכול לחוש בחוש שכל אז תעשה לעצמך טובה חבר פשוט תצא ממקדש האמונה והאמת ונסה להבין את המציאות הלא גופנית ונסה לחיות גם מעבר לנקודת המציאות אותה אתה חי עכשיו כי יש מחר רחוק אבל את הזמן חבר לא תוכל לעצור וגם לעא תצליח לתפוס כי אתה חומר וחומר איטי מקצב הזמן אז צא מעט מעולם החומר ותבין רוח של קשורה לשום מימד ולשום מחשבה פשוט תבין בהצלחה אני אתה אנחנו הכל מציאות אחת אבל בכל זאת יש פירוד באותה נקודה של אחדות ודבר אחד נוסף אור זה גמטריא אדון עולם אז פשוט דע שלא קיים מושג של אור חדש כי אין שנוי באותו המציאות פשוט תלמד
 

ל נ צ ח

New member
גוזל-עיווררוצה ללמד את הנשר ../images/Emo118.gif

הוי תועה רוח שכמוך, כמה בורות מריבוי שטיפות-מוח שספגת בחייך שתוצאתם הם דברי בערותך העיוורת על האלוהים ולנצח בחירו ולדרך-המלך המוארת דרכו.
על חוסר תפיסתך את האמת, דרך דמותו הסיפרותית של דוד המלך בספר תהילים צב, אומר אלוהים: (ז) אִישׁ בַּעַר לֹא יֵדָע וּכְסִיל לֹא יָבִין אֶת זֹאת: תרגום יונתן על תהילים פרק צב פסוק ז רש"י תהילים פרק צב פסוק ז (ז) איש בער לא ידע - את האמור למטה מצודות ציון על תהילים פרק צב פסוק ז (ז) בער - שוטה כבהמה מל' אנחנו ובעירנו (במדבר כ): אבן עזרא על תהילים פרק צב פסוק ז (ז) איש - ראיתי כי איש בער לא ידע מעשיך וכסיל הטעם כפול: מלבי"ם לספר תהילים פרק צב פסוק ז - חלק באור המלים (ז) בער לא ידע, וכסיל לא יבין - יש הבדל בין בער ובין כסיל, שהבער הוא אדם הבהמי ומשתתף עם ושלח את בעירה, אבל הכסיל יהיה לפעמים בעל דעה גדול (כמ""ש בפי' משלי בגדר הבדלי שמות כסיל אויל פתי) רק שאינו הולך בחקי החכמה מפני תאותו ורשעו, ויש הבדל בין ידיעה והבנה שהידיעה הוא בדבר המושג ע"י החוש או מושכלוה ראשונות, והבינה הוא ע"י מופתי השכל, והכסיל יודע דברים שיושגו מן המאוחר אל הקודם ע"י הבחינה והנסיון, רק אינו רוצה להשתמש במופתי התבונה להבין גם בשכלו, והבער לא ידע אף דבר המושג בחוש: בינה לעיתים חלק ב - דרוש ד להספד מה גדלו מעשיך ה' מאוד עמקו מחשבותיך איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת (שם צב ו). כי באמת מעשיך ה' הם רבי המעלה והם עמוקים מאד, מי ימצאם ויוכל להשיגם, כי לעמקם אין מי שיגיע בהם לכלל ידיעה. אמנם היה מחסרון ידיעת הנעדרים והסכלים כי איש בער אינו יודע מאומה שהוא חסר "ה"השכלה, ומזה נמשך כי הכסיל לא יבין את זאת, אינו מבין ומבחין ההנחה האמתית שאמרנו שמחשבותיו ית' במעשיו הם עמוקים מאד ונעלמים מכל ידיעה, אלא חושבים שהם נגלים ומבוארים וקלי ההשגה, שאין בהם מהעומק כלום, וזה בא להם מעוצם סכלותם. א"כ אני שאני מתפלא מאוד ויודע שמעשיך הם נפלאים ונעלמים יצאה נפשי מכלל בער וכסיל, ואדרבא היא יודעת מאד בהכירה כי מאד עמקו מחשבותיך: מלבי"ם לספר תהילים פרק צב פסוק ז - חלק באור המלים (ז) בער לא ידע, וכסיל לא יבין - יש הבדל בין בער ובין כסיל, שהבער הוא אדם הבהמי ומשתתף עם ושלח את בעירה, אבל הכסיל יהיה לפעמים בעל דעה גדול (כמ""ש בפי' משלי בגדר הבדלי שמות כסיל אויל פתי) רק שאינו הולך בחקי החכמה מפני תאותו ורשעו, ויש הבדל בין ידיעה והבנה שהידיעה הוא בדבר המושג ע"י החוש או מושכלוה ראשונות, והבינה הוא ע"י מופתי השכל, והכסיל יודע דברים שיושגו מן המאוחר אל הקודם ע"י הבחינה והנסיון, רק אינו רוצה להשתמש במופתי התבונה להבין גם בשכלו, והבער לא ידע אף דבר המושג בחוש:
ל נ צ ח
 
אתה ממש מדומין ......

דבר שני הכי מצחיק אותי זה שאתה משתמש בפרושים של מי שאומר במפורש יש"ו הוא נביא שקר ואתה מנסה לחזק על ידו את האמונה ההזויה שלך באותו היש"ו שקבור בתלפיות לפחות היה עד לפני כמה שנים אז יש"ו הוא לא "בן אל" ובכלל תבין שלא כל מושג אל הוא האל הציורי מהתורה זה בסך הכל מושג פילוספי כח עליון כלומר אני מגדיר באופן מפורש מה זה אותו האל כאשר אני דן על האל הפילוסופי שאני בכלל לא חושב שהוא קיים אני בכלל סבור שיש עולם רוחני שלא קשור לאלוהים כלשהו ..... חבל שאתה משתמש בשפה וקורא לאנשים בורים אבל באמת לא נורא אולי תגיש את הלחי השניה אם אתה כל כך מאמין ביש"ו אבל תעזוב שטויות תפסיק לעבוד בשר ודם הוא לא יושיע אותך למרות שאתה ממוכר למשחקי אותיות ישוע אותיות יושיע אבל תעזוב הבלים ותעסוק בעיקר ודע את מקומך וזה אומר שתבין שאפשר להוכיח כל דבר אבל זה לא אומר שכל דבר נכון אני יכול להוכיח לך ש 3 שווה ל 7 אבל זה לא אומר שמה שאני אומר נכון וכל מה שאתה אומר על נושא "האל הבן" הוא טעות מהתחלה ועד הסוף ודבר שני לא מענין אותי שום משיח אל ובטח לא משיח השקר יש"ו . וסליחה שאני אומר לך אבל שטיפת מוח זה אמונה ביש"ו והכי מצחיק אותי יהודי שמאמין ביש"ו אבל תעזוב שטויות אם כבר הולכים על הזיות יש הזיות הרבה יותר מענינות מיש"ו אולי נתחיל לעבוד את השילוש הקדוש עלק האל עלק הבן ועלק רוח הקודש תבין שכל כך מצחק אותי אמונה באל בשר ודם ותבין דבר ברור האל שלי זה בסך הכל שאלה הוא לא אל קיים מעבר לשאלה פילוסופית לכן לא שיך שאני מאמין בו לפחות לא בגרסא העיורת בו כלומר כל יכול מושלם יחיד ועוד אני מאמין בעולם רוחני שלא קשור לשום אל .... ואני חי בשלום אם מחסור באמונה באל הבן שלך
 
ואתה חכם

אני מודה שאתה חכם אבל מרוב שאתה חכם אני לא מסוגל כבר לשמוע את דברי החכמה שלך שנוזלת מפיך ורק תסביר לי איך זה להרגיש כאילו אתה משיח כי זה מעל ההבנה שלי זה באמת דרגה רוחנית מופלאה אז אולי תכתוב ספר בנושא זה יכול להיות מענין
 

ל נ צ ח

New member
א) הנזילות שמפיך הן שמחרישות אותך.

ב) הרגשותיי משודרות במאמריי ומהדעות של חכמים עליי שחלקם אני מציג בתמונותיי. המבין מבין וזה שעדיין אינו מבין, יבין.
ג) מלאכת צדיקים נעשית בידי אחרים. ( אחרים הם שעליי יכתבו ספר/ים) דרכי דרך-המלך היא, כרצוני לנצח, האדם המואר מכולם, את דבריי בדרכי המוארת באור האלוהים מבשר אני ובקרוב לעיני כל כלי-התקשורת המשודרת בארץ (בעולם) .
ד) תודה על הקומפלמנט.
ל נ צ ח
 
למעלה