האגיס כתומים וסופ"ש בצפון

האגיס כתומים וסופ"ש בצפון

שלום לכולם, על הבוקר מספר שאלות: 1. קניתי לתומר את ההאגיס הכתומים (להולכים) ואני מתלבטת אם בכלל לפתוח את החבילה - באותו מחיר של חבילה ירוקה, אני מקבלת 46 חיתולים לעומת 58 בירוקה. האם יש לכתומים יתרון משמעותי על פני הירוקים? האם הם באמת משנים אם הילד הולך או לא? אני לא רואה שהחיתול הירוק מפריע לתומר. חוץ מזה שהכתומים פשוט יותר יפים... 2. אנחנו נוסעים מחר לסופ"ש בקיבוץ יפעת, ואשמח לקבל טיפים לגבי מה אפשר לעשות באזור עם תומריקו (בן שנה וחודשיים) ואיפה אפשר לאכול. יום טוב לכולם.
 
בקשר להאגיס

הי אמא של תומר אני התחלתי להשתמש בכתומים. ולדעתי הם מעולים! הם סופגים יותר טוב, לא זזים מרופדים יותר ולא עושים סימנים אדומים החיסרון היחיד שלהם(מעבר לכמות) שלפעמים מתבלבלים בכיוון שלהם, צריך פשוט לשים לב שבמקום פס מצוייר מקדימה, יש פס לבן. אולי במקום לפתוח חבילה תתקשרי להאגיס ותבקשי שישלחו לך דוגמא לנסיון? ובקשר לנופש- תהנו!!
 

ת ב נ

New member
אני לעומת זאת השתמשתי בשניהם

ולא היה שום הבדל בספיגה, חוץ מהענין שהכתומים(אני מקווה שאני לא טועה) יוצרים מעין כדור כזה למטה בגלל הגומי(נימשכים כלפי מטה, כמו "טרזן " למי שראה את הסרט של וולט דיסני) ולכן אהבתי יותר את הירוקים
 

אתיר

New member
גם לגבי האגיס

גם לי היתה התלבטות, הכתום ניצח. רואים שגם לילד יותר נוח
 
אצלינו הכתום הכי נוח!!

אומנם יוצא יותר יקר,אבל אני רואה שלנועה הרבה יותר נוח והיא זוחלת המון
 
אני בשלב הניסיונות כי יואבי התחיל

ללכת. הכתומים נראים לי יותר נוחים ליואבי באזור המפשעה (ובאמת הבוקר התבלבלתי בכיוון - וזה עלה לי במשחה לטוסיק על כל הידיים והשטיח), אבל מבחינת הסגירה למעלה הם פחות נוחים לי ויותר צרים. בינתיים אני משתמשת בשני הסוגים עד שאני אחליט.
 
פעם ראשונה שאני שומעת על חיתולים

מיוחדים להולכים. שני ילדיי כבר הולכים ולא החלפתי להם את החיתול כשהתחילו ללכת...
 
תשובות מאיתנו (גרים באזור)

בקשר לטיטולים - ארון בת שנה +5 חודשים ואנחנו עדיין משתמשים בירוקים כי הם טובים לה ולא נוזלים לה, אז למה לבזבז סתם כסף? בקשר לבילוי באזור - יש בקיבוץ יגור (15 דקות נסיעה) את בא-לגן, משחקיה עם מתנפחים ופעילויות לילדים. אם אתם בוחרים ארוחת מק´דונלדס אז בקניון אלונים יש משחקיה במקדונלדס עצמו. בתחמת דלק של קיבוץ שריד יש גם מתנפחים אבל לטעמי מאוד מאכזב. וכמובן יש את הבריכה של קיבוץ יפעת. ואפשר לאכול ג´חנון בבוקר בבית לחם הגלילית וסתם לטייל ברגל בבית לחם הגלילית ואלוני אבא - מקסים. זהו - תהנו
 
למעלה