אבל אנחנו לא ארה"ב
ואין לנו שידורים ישירים,ככה שמבחינה כלשהיא אנחנו חיים מאחורי ארה"ב מבחינת זמן הצפייה. תוכניות באנגלית ברור שידברו על האירוע הכי עדכני,כי הם יוצאים מנקודת הנחה שאנשים כבר ראו את האירוע,אבל כשאתה נמצא פה,ואתה מודע לעובדה שאנשים לא רואים את האירוע בין יומיים לשבוע אחרי השידור בארה"ב,המינימום שאתה יכול לעשות זה להתחשב באחרים ולא לתת ספוילרים בשידור חי ברדיו,או לפחות להזהיר לפני זה. ברור שעכשיו אני אדע לא להאזין לזה,אבל מה זה יעזור עכשיו? כמה קרבות מבאקלש כבר נהרסו לי,בגלל שאיציק רוצה להתלהב שהוא יודע תוצאות,והוא יודע את החוקים של הספוילרים בין אנשים בקהילה הזאת,וזה לא רק הפורום. זה אותו דבר במירק,וזה אותו דבר במפגש בין אנשים.